Cookinglife is een kookwinkel met meer dan 20.000 producten. Naast de online webwinkel zijn er ook nog twee fysieke winkels, één Groningen en één in Nijmegen. Producten kunnen worden besteld en bezorgd door heel Nederland en België.
Cookinglife is een kookwinkel met meer dan 20.000 producten. Naast de online webwinkel zijn er ook nog twee fysieke winkels, één Groningen en één in Nijmegen. Producten kunnen worden besteld en bezorgd door heel Nederland en België.
Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.
Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Cookinglife.
Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.
Alle reviews
Aantal reviews: 11 Beoordeling:10 Mijn keuken is als nieuw Sinds een paar weken trotse eigenaar van een appartementje en dan moet je natuurlijk spullen hebben. Bij Cookinglife in de zomeruitverkoop van alles bij elkaar gezocht, mooi makkelijk zowel borden, messen, bierglazen, etc. Toen ik de reviews las was ik wel een beetje ongerust, maar ach met Trustedshops er op toch maar gedaan. Uiteindelijk kreeg ik binnen twee dagen alles geleverd. Geen schade, netjes verpakt en ook prima emails. Ik weet niet wat er vorig jaar allemaal fout is gegaan, maar ze hebben het op dit moment goed onder controle. Ik zou er zo weer bestellen, maar eerst even sparen!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Koop niets bij dit bedrijf Bestel niet bij dit bedrijf!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 LEVERING NIET COMPLEET - geen opvolging, slechte service van klantendienst (dom en leggen telefoon in !) Ik had een messenset besteld dewelke niet geleverd is geworden. Ik contacteer hun via email, hun eigen formulier en telefonisch na 2 u op hun klantendienst. Krijg dan geen opvolging voorgesteld, ben mijn geld kwijt.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte / Geen klantenservice - verkeerde levering en vervolgens niet reageren! Ik heb een verkeerd aantal kopjes ontvangen. Daarna heb ik ze 3x gemaild. Geen reactie. Vervolgens probeer ik ze te bellen en sta ik urenlang op positie ‘2’ in de wacht. Ik ga hier nooit meer bestellen! Wat een onproffesioneel bedrijf is dit!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Geen klantenservice! Na ontvangst van mijn bestelling bij eerste gebruik al snel schade opgemerkt en deze per mail met foto’s verstuurd met vraag naar een oplossing of advies. Nooit op deze mail antwoord ontvangen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Echt slecht Op andere review-sites staat dit bedrijf goed aangeschreven. Besteld. Product lijkt totaal niet op het bestelde product op de site. Via mail gereageerd. Geen reactie. Na een negatieve review wordt er op de review gereageerd maar niet op de verstuurde mail met klacht.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Hun het geld ik niks Krijg je 2 kadobonnen van 20, lief van je kinderen. Lekker flexibel, denk je.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Geen mails Heb een flinke bestelling geplaatst maar wordt niet eens op de hoogte gehouden en krijg geen mailtjes of iets, heel vervelend.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Leveren betaalde spullen niet! Zeer slecht. Leveren betaalde spullen niet. Ook niet na aantal keer bellen. Onvriendelijkste klantenservice ooit.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:8 Prima levering Er ging iets mis maar er werd een net aanbod gedaan ter compensatie waardoor dit snel werd afgehandeld.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Waardeloos bedrijf! Waardeloos bedrijf, je besteld een pan en de kwaliteit van de pan laat te wensen over. Product geretourneerd maar krijg dan de bericht terug dat ze hem niet aannemen vanwege de staat van de pan. Volgens hun moet je bij Bol.com eerst een melding maken dat de pan niet goed is voordat je retourneert, nergens op de website staat dat maar zij vinden dat ze goed handelen. Ze hebben voor de pan contact opgenomen met de leverancier en die komt met een antwoord waar je totaal niks aanhebt. De schuld leggen ze bij mij terwijl zij nergens een handleiding of iets dergelijks meegeven hoe je de pan moet gebruiken. En dan geven ze doodleuk aan als ik het niet eens ben met de beslissing dan moet ik Bol.com contacten, lekker makkelijk afschuiven terwijl zij via Bol.com verkopen. Waardeloos bedrijf ik koop hier nooit meer iets!
1
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Johan Harder
Emma
Ik heb in juni 2023 wijnglazen besteld en betaald. Deze zijn nooit geleverd. In plaats daarvan kreeg ik een bestekdoos. Die heb ik teruggestuurd. Maar het bedrag dat ik voor de wijnglazen had betaald, heeft Cookinglife niet terugbetaald. Talloze (rare) mails verder (zo kreeg ik ook vaak out-of-office reply’s in het Spaans) ontving ik tot twee keer toe per mail de toezegging dat ik mijn aankoopbedrag binnen tien dagen zou ontvangen. Maar het bedrag is tot op heden nog niet gestort. Bizar. Als ik de andere reviews op Google en Trustpilot zo lees, zijn er heel veel mensen met vergelijkbare ervaringen met Cookinglife. Bespaar jezelf die door hier niets te kopen.
Anne Lesage
Hoe is het mogelijk om dingen niet te leveren waarvoor je betaald? als het deze week niet opgelost wordt, dien ik klacht in bij verschillende instanties. Het is een bedrog bedrijf
Gaby Guse
Stephanie
Vervolgens 7 dagen later via Whatsapp dezelfde vraag gesteld. Twee dagen later antwoord dat de vraag “wordt doorgezet naar de leverancier”. Nog eens 10 dagen laten nog geen antwoord terug ontvangen. Vervolgens de reactie dat ik twee weken moet wachten. 4,5 weken later stuur ik opnieuw een bericht met vraag naar antwoord via Whatsapp. Zonder reactie. 5 weken later idem, zonder antwoord. Ik onderneem een poging om hen telefonisch te bereiken en wacht geduldig 30 minuten aan de lijn en hoor een computerstem me inlichten hoeveel wachtenden voor me zijn. Om dan te horen dat ik zo “spoedig mogelijk” geholpen wordt. Vervolgens wordt de lijn zonder iemand gehoord te hebben vanuit Cookinglife ingehaakt.
Er is bij dit bedrijf dus helemaal geen sprake van een klantenservice!
Mirjam
De dag erna wel via de mail, hierop binnen een uur gereageerd. Geen reactie. Wel een mail met de vraag om de review aan te passen. Dit gedaan, nog negatiever. Hierop komt de reactie dat ze overspoeld worden met berichten door Black Friday. Dit betekent dus dat ik lang niet de enige ontevreden klant ben.
Vervolgens hoor ik nog steeds niets op mijn mail, die dus vorige week en nu maar weer verstuurd.
Wat een spijt dat ik hier mijn geld heb uitgegeven.
Jean
Helaas Cookinglife accepteerd er maar 1. Sterker nog nu mag je ook bezorgkosten betalen €5,- ( op 20 is dus 25% mafketels)
Maar ja, waarom moeite doen voor de klant, zij hebben het geld al.
En als je ze hierop aanspreekt ( via automatische App) krijg je 1×10% korting aangeboden, maar die heb ik nog steeds niet 🤬
Daan
Bart
Bosma
Steef