1.2/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.3/10
(32 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 32
  1. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Communicatie is waardeloos. We hebben 5 x geprobeerd om contact te krijgen met de klantenservice. Je wordt gewoon n half uur in de wacht gezet en dan krijg je nog niemand aan de lijn. Hebben 1x contact gehad om het hotel om te boeken. Ze ging er alles aan doen! Nou echt niet. 2 dagen voor vertrek kregen we bericht dat er niks om te boeken viel. Echt n waardeloos bedrijf
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Horrible post-sales "service"
    I seriously don’t understand how this…
    I seriously don’t understand how this company has 4.1 in Trustpilot. Made the mistake of booking a holiday with them. Hotel was an unsanitary horror show, with broken mattresses and brown stains all over. Tried to reach them over 10 days and they kept postponing and putting excuses till we had to come back. They never provided alternative accommodation or solution, all came from our pockets.

    After finally getting them on the phone they were:

    – Unable to inform of which consumer rights we can make use of
    – Unable to inform if a refund is possible (they said they would ask the hotel for the money back (??)
    – Unable to say how long it would take the process or even how the reclamation process is!

    – Requested private personal information so they could share with the hotel to dispute the claim (??)

    All in all, this is just a middleman. It is way better to book everything on your own or with a more serious entity like booking.com. Yes, you might be lucky and things go right, but if something goes wrong, YOU ARE ON YOUR OWN. I know you might thing this is just one bad experience out of a lot of “good” ones but I can’t in good faith recommend this company in any way. I hope you enjoy playing Russian roulette! Specially if you bring your family along.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Geboekt en aanbetaald, maar geen bevestiging en gegevens ontvangen
    Dit was eens, maar nooit weer boeken via vakantiediscounter. Vakantie naar Griekenland geboekt voor in september. Alles driedubbel gecheckt en geboekt. Aanbetaling gedaan en wachten op de bevestiging. Helaas wacht ik nu nog steeds op de bevestiging, Klantenservice al op verschillende manieren gecontacteerd, maar helaas kunnen ze zogenaamd niets vinden in hun boekingen en nu reageren ze helemaal niet meer.

    Zal iedereen dus ook afraden om te boeken via Vakantiediscounter

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Slechte bereikbaarheid, reageren nergens op
    Onwijs slechte service, na het indienen van de klacht wordt het niet eens in behandeling genomen.

    Zie onderstaand ons verhaal: tot op heden nog geen reactie ……..

    Beste Sandra/Monique,

    Bedankt voor jullie reactie namens de Vakantiediscounter.
    Wij kunnen ons hier om volgende reden niet in vinden:

    Wij zouden op 20/06 in de middag vertrekken naar LPA (Gran Canaria), nadat we bijna 4 uur in de rij hebben gestaan voor security hebben we onze vlucht gemist. In de tussentijd hebben we (wachtend in de rij) de Vakantiediscouter diverse keren proberen (telefonisch) te bereiken, waarbij er na een half uur telefonisch in de wacht te hebben gestaan de verbinding telkens werd verbroken.
    Om evengoed nog een paar dagen te kunnen genieten van ons vakantie hebben we een nieuw vlucht geboekt voor 21/06.
    Zodra we meer duidelijkheid hadden, hebben we direct contact opgenomen met SOS-nummer van de Vakantiediscounter (18:08 op 20/06).
    Tijdens dit telefonisch gesprek hebben we aangegeven onze vlucht te hebben gemist en een nieuwe vlucht op 21/06 07:00 te hebben geboekt.
    Aangezien we voor ons verblijf op Gran Canaria voor 2 dagen een auto hadden gehuurd (op 21 en 22/06) en deze, zodra we wisten dat we op 21-06 om 11:00 zouden landen op LPA, op het vliegveld hebben laten afleveren, hebben we doorgegeven aan SOS centrale van de Vakantiediscounter dat transfer naar ons hotel overbodig was.

    We hebben verzocht om:
    Heen transfer te annuleren;
    Ons hotel er van op de hoogte te brengen dat we op 21/06 ipv 20/06 zouden inchecken.
    Medewerkster van de SOS dienst had aangegeven dat het geen enkel probleem was en dat de rest van ons vakantie (terugreis) volgens schema zou verlopen.

    Op 25/06 zouden we terugvliegen om 19:00.
    Op 24/06 wilden we weten hoe laat we bij ons hotel zouden worden opgehaald.
    Omdat de transfer tijd niet op de website in te zien was zijn we ons mail gaan checken.
    Op dat moment kwamen we erachter dat er een tweetal mails verstuurd waren door de Vakantiediscounter met de vraag of we wel waren aangekomen, ons nieuwe vluchtnummer om ons hotel er van op de hoogte te brengen en of we een tranfer terug naar het vliegveld wilden.
    We hebben op dat moment direct contact gezocht met SOS centrale.
    De medewerkster kon ons op dat moment niet verder helpen en heeft ons geadviseerd om de spaanse regiomanager rechtstreeks te bellen.
    We hebben contact opgenomen met de spaanse regiomanager waarbij ons verteld werd dat onze transfer door de Vakantiediscounter was geannuleerd, zij konden ons niet verder helpen en hebben ons geadviseerd weer contact op te nemen met de Vakantiediscounter.
    Wederom hebben we contact opgenomen met SOS nummer van vakantiediscounter.
    Medewerker van de SOS centrale kon ons hier ook niet verder mee helpen en heeft ons geadviseerd een taxi naar het vliegveld te nemen en deze kosten vervolgens te claimen bij de Vakantiediscounter.
    Wij hebben zijn advies opgevolgd en ons met een taxi laten afzetten op het vliegveld (totale kosten 37,- Euro)
    Wij hebben via SOS medewerker (Hassan) een melding laten aanmaken, zie dossiernummer 33459970.

    Wij achten de Vakantiediscounter dan ook aansprakelijk voor extra gemaakte kosten voor de taxi wegens eenzijdig annuleren van ons transfer (waar we immers voor hebben betaald).

    In onderstaand mail geven jullie namens de Vakantiediscounter aan ons te hebben geprobeerd te bereiken.

    Als communicatiemiddel hebben jullie er voor gekozen om (in eerste instantie) mail contact en daarna telefonisch, waarbij het telefoonnummer waar jullie ons op geprobeerd hebben te bereiken onjuist is.
    Er waren bij jullie beiden telefoonnummers bekend, daarnaast was het tevens mogelijk om de receptie van ons hotel te bellen om zo met ons in contact te komen.

    Wij vinden daarom onterecht dat wij hierdoor extra kosten hebben moeten maken.

    We verzoeken de Vakantiediscounter om door ons gemaakte extra kosten á 37,- Euro te crediteren (factuur is ter inzage).

    Indien de Vakantiediscounter niet bereid is om extra gemaakte kosten te crediteren zullen wij verdere stappen ondernemen en het dossier overdragen aan rechtsbijstand-verzekeraar en het bedrag via een gerechtelijke civiele procedure terug te vorderen.

    Ons uitgangspunt is gebaseerd op het volgende:
    Tijdens ons eerste contact met SOS centrale van de Vakantiediscounter was enkel een wijziging overeengekomen voor de heenweg, de terugweg zou volgens het reisschema verlopen.
    de Vakantiediscounter onvoldoende/niet juiste inspanningen heeft verricht om ons te bereiken om te vragen of transfer terug gewenst was, en eenzijdig tot besluit was gekomen om ons transfer terug te annuleren.
    We gehandeld hebben op aanwijzingen van de SOS medewerker.

    Wij vernemen graag jullie reactie hierop en hopen gezamenlijk tot een oplossing te komen

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloze service van vakantie discounter
    Goedemiddag klantenservice 😡😡😡

    De bereikbaarheid van jullie is echt drama. Ben sinds afgelopen woensdagmiddag 6-7-2022 bezig om mijn geboekte reis gedeeltelijk te annuleren vanwege geopereerde operatie van mijn hersentumor.

    Het gaat om boekingsnummer: V221480627 geboekt door R de Koster.
    Reisgezelschap bestaat uit 4 volwassenen naar Majorca (Sa Coma).

    ##### Woensdag: 6-7-2022 totaal 2x aan de lijn gezeten (35 minuten) maar opgehangen.
    Direct contact formulier ingevuld.

    ##### Donderdag 7-7-2022 om 9:00 uur gebeld en na 25 minuten uiteindelijk LENA aan de lijn gehad. Omdat het om een deel annulering ging en ik als hoofd boeker stond geregistreerd moest mijn zwager/schoonzus eerst schriftelijk akkoord geven dat zij dit overnemen.
    Dit is direct gedaan ( zie contact formulier verstuurd 7-7-2022 om 9:35 uur? ==> zie reply mail van jullie om 9:37 uur).

    ##### Vrijdag 8-7-2022 wederom om 9:00 uur gebeld met jullie, na 30 minuten een vriendelijke meneer op een bandje om vanwege drukte op een ander tijdstip te bellen.
    +++
    Vrijdag 8-7-2022 wederom om 12:45 uur gebeld met jullie, na 30 minuten een vriendelijke meneer op een bandje om vanwege drukte op een ander tijdstip te bellen.

    Nu zijn we 3 dagen verder en ik weet nog niet wat mijn annulering kosten zijn en heb tot op heden 1x iemand (LENA) aan de lijn gehad en voor de rest geen reactie op telefoon en contact formulier.
    Ook de administratieve afhandeling van boeket zou gelijk ( volgens LENA ), als mijn schoonzus gelijk het contact formulier zou invullen. Reply mail ontvangen op 7-7-2022 om 9:37 uur.

    Vinden jullie dit klantvriendelijk?

    Elke dag geen antwoord is voor ons teveel omdat ik ook mijn annuleringsverzekering moet inlichten.
    En verder kan ik deze toegenomen stress er op dit moment niet bij hebben na z’n heftige ingreep.

    1) Graag wil ik weten wat de status op dit moment is?
    2) Graag vandaag nog een schrijven of mail richting mijn zwager / schoonzus dat dat inmiddels is verwerkt?
    3) Volgens jullie voorwaarden moeten jullie binnen 5 werkdagen uitsluitsel
    ( daadwerkelijke annulering kosten ) geven. Maar er zijn bijna al 3 werkdagen om en nog geen enkel antwoord gekregen of telefonisch contact met jullie klantenservice )
    4) Hoe vinden jullie ( klantenservice vakantie discounter ) jullie kwaliteit ?

    Nogmaals graag spoedig EEN REACTIE MET KOSTEN.

    Met vriendelijke groet, een ontevreden persoon / boeker

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Vandaag 1uur en 37 minuten weer naar het irritante muziek geluisterd en niemand aan de lijn
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Inmiddels een week verder en na 6 uur naar een irritante muziek en bandje te luisteren ben ik nog geen stuiver opgeschoten.

      Echt deze vakantie reis aanbieder moet geroyeerd worden in de reisbranche.
      Ze laten je echt in de stront zakken.

      Nooit meer dan ook nooit meer via deze reis aanbieder.

      Waar is de tijd van in iedere stad en winkelstraat weer meerdere reisbureaus die je daadwerkelijk te woord staan en je helpen

      Teleurgestelde klant

      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  6. Beoordeling:

    2
    Ik boek nooit meer een reis via vakantiediscounter
    Na het voltooien van de boeking op vakantiediscounter.nl, ontbraken vluchtgegevens en het kunnen boeken van ruimbagage. De klantenservice was vrijwel onbereikbaar. Gedurende een paar weken heb ik in totaal vijf uur telefonisch in de wachtrij gehangen (na elk half uur wordt de verbinding verbroken), geen reactie op meerdere e-mails en facebook messenger berichten. Uiteindelijk had ik na 4 weken via facebook messenger een antwoord.

    Wat een uitermate onprofessionele manier van met je klant omgaan! Dit was de eerste en gelijk laatste keer dat ik via vakantiediscounter een reis boek.

    Een dikke afrader!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    vakantie Turkije
    Ik heb geboekt voor 4 personen naar Turkije in begin maart een vroegboeking omdat het lekker goedkoper was.tijdens invullen waren al de geboortedatums correct.alles was gekozen stond voor 4 personen.aan 2411€.Pas de dag erna kreeg ik een mail terug dat de boeking in orde was en zag staan dat plots de geboortedatum van mijn oudste niet 1999 stond maar 2021 nogthans heb ik alles dubbel gechekt en was wel juist. onmiddelijk mails, via messenger hestuurd en nu plots 1 maand voor vertrek zeggen ze je zal moeten omboeken als je dochter bij jou wilt zitten op de vlieger en kost dan 1850€+ 25€. want ondertussen is de vlieger al volzet. Ik heb direct gezegt maar dat is niet mijn fout en heb de dag na boeking onmiddelijk gestuurd zn gevraagt om
    haar geboortedatum aan te passen!!.ze zeggen ja maar het is veel te druk en er zijn mensen die voor u op vakantie gaan dus eerst moeten heholpen worden.en ik zou ook zelf het hotel moeten bellen in Turkije om te zien dat het heen probleem is en wat er zou bijbetaald moeten worden voor haar!! waarom is je reisbureau er dan nog als je alles zou moeten doen??we vliegen met sunexpress en had daar wzl bijbetaald voor haar stoelnummer dus ze zeggen je hebt zen stoel voor haar hoor.maar terug met corendon en daar kan ik niet binnen met de reserveringsnummer om daar te horen en een stoelplaats te boeken.Maar natuurlijk heb ik nu bang dat ik mijn dochter zal moeten achterlaten omdat ze als baby word bezien en ik weet dus niet of ze een boarding ticket zal hebben boor de vlieger.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Boek hier niet!
    Ik raad iedereen ten stelligste af om een vakantie te boeken bij deze organisatie, als je vakantie je lief is. Al in feb. heb ik als alleenstaande vader van 4 dochters bij VakantieDiscounter een vakantie naar Bulgarije geboekt. Lekker vroeg dus om zeker te zijn van een vakantie na 2 jaar van beperkingen. Ik heb bewust een reis geboekt met gunstige reisdata en vertrektijden, er was keuze genoeg. Vervolgens kreeg ik in mei een e-mail waarin werd aangekondigd dat te terugreis niet ’s avonds maar ’s ochtends zou zijn, waardoor er feitelijk een vakantiedag verloren gaat. Dit zou mogen volgens de Algemene Voorwaarden (ANVR) zo werd er gemeld, maar deze melden slechts dat de organisator “onbeduidende” wijzigingen mag aanbrengen. Toen ik per e-mail om uitleg vroeg bleef deze uit.

    Enkele weken later werd per e-mail gemeld dat ook de heenreis wijzigt, nl. één dag later en bovendien op een zeer gelukkig tijdstip, rond 5:00 u. in de ochtend vanaf Düsseldorf. Wel zou de reissom worden verlaagd naar 275 euro (!) in totaal. Per e-mail heb ik onmiddellijk aangegeven hiermee wel accoord te kunnen gaan, maar dat er waarschijnlijk sprake was van een vergissing (werd er niet “verlaagd naar 2.750 euro” of “verlaagd met 275 euro” euro bedoeld?) en ik graag zou vernemen welke compensatie er gegeven kan worden. Na enkele dagen kreeg ik doodleuk een e-mail waarin werd aangegeven dat de reis definitief was geboekt en met een betalingsverzoek voor de resterende reissom. Hieruit bleek dat er kennelijk “verlaagd met 275 euro” i.p.v. “verlaagd naar 275 euro” werd bedoeld! Bizar weinig compensatie voor een vakantie die ca. 430 euro/dag kost, feitelijk met 2 dagen wordt ingekort en waarbij ik bovendien tot een extra hotelovernachting voor 5 personen in Düsseldorf word gedwongen. Volgens de website (waar de beschikbaarheid direct online wordt gecontroleerd) was dezelfde vakantie met dezelfde reisdata en ongeveer dezelfde tijden zoals geboekt echter nog gewoon beschikbaar, echter inmiddels wel met een prijs die zo’n 50% hoger lag! Toen ik per e-mail heb aangegeven niet accoord te gaan met 275 euro korting, temeer omdat de geboekte reis nog gewoon beschikbaar was, bleef het stil. Bellen is zinloos, na ½ uur wachten wordt de verbinding verbroken. De vakantie begint over minder dan 6 weken en vind dan nog maar eens een (betaalbare) vakantie voor 5 personen in de schoolvakantie! Onze vakantie is dus geruïneerd, mijn dochters zijn zwaar teleurgesteld en verdrietig en de VakantieDiscounter reageert nergens meer op, zelfs niet op mijn verzoek om de aanbetaling van bijna 800 euro terug te storten!

    Ik krijg stellig de indruk dat VakantieDiscounter klanten lokt met gunstige prijzen en vertrekdata/tijden en eenmaal geboekt, de klant op een moment dat deze eigenlijk geen andere keuze meer heeft, doorschuift naar ongunstige vertrekdata/tijden om dezelfde vakantie nogmaals maar veel duurder te kunnen verkopen. Ik begrijp dat reisorganisaties een dreun hebben gekregen na de Corona-crisis, maar om nu op een dergelijke manier de schade op de klant te verhalen is ronduit schandalig! Ik zal nu een procedure bij de Geschillencommissie starten om mijn aanbetaling terug te krijgen en om te eisen dat VakantieDiscounter stopt met dergelijke praktijken.

    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Bart, ik heb iets soortgelijks meegemaakt vrijdag om 16.55 werd onze vakantie per mail geannuleerd voor de maandag daarop. HOE SLECHT! Ik belden meteen om 17.10 maar niemand meer bereikbaar tot maandag 9.u. Co slecht. Nooit hier boeken. TELEFONISCH ook niet bereikbaar!
      0

      1

      Je hebt al gestemd!

  9. Beoordeling:

    2
    Klantenservice Vakantiediscounter slecht
    Op 13 mei en 18 mei een email gestuurd aan service@e.vakantiediscounter.nl met een paar simpele vragen t.a.v. een vakantie boeking.

    Echter geen response en er wordt helemaal niet gereageerd vanuit de klantenservice.
    De aftersales valt dus vies tegen als je helemaal geen reactie krijgt.

    Een boeking zitten ze bovenop en pakken ze heel snel op maar hoe staat het met de aftersales?
    Dat vind ik persoonlijk super belangrijk en dat moet ook opgepakt worden.

    Of zie ik het hier verkeerd?

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Oplichters
    4 april vlogen mijn vriendin en ik naar Barcelona, daar aangekomen, geen tranfer.. 1,5 gezocht.. niks. Noodnummer gebeld ,we mochten een taxi pakken en de kosten declareren. Ondertussen 15/20 mails verder ,eerst met excuses etc,en nu vandaag werd er ineens gezegd dat ze niks kunnen doen want de tranfer was er wel .. de tel nemen ze niet op…. we hebben ons geld nog steeds niet terug… nooit meer.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Niet boeken alstublieft
    Ik raad iedereen af om een vakantie bij de Vakantiediscounter te boeken. Er is onmogelijk contact op te nemen per telefoon, mail of de website. Een all-inclusive geboekt naar Kroatië, drie weken voor tijd te horen gekregen dat het hotel gesloten zou zijn. Er werd maar geen alternatief aangeboden, uiteindelijk via de nooddienst de avond voor vertrek zelf moeten regelen. Alternatief was half pension. Vooraf afgesproken dat gemiste lunches en drankjes en andere zaken vergoed zouden worden na indienen van een claim met bonnen. Inmiddels 7 maanden verder, men reageert nergens op en buiten de betaalde reis ben je ook je geld voor lunches en drankjes en dergelijke kwijt. Hele dure vakantie geworden. Bespaar jezelf de ellende en boek NIET bij de vakantiediscounter.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    10
    Schandalig onmenselijk
    Schandalig onmenselijk
    Vakantie discounter en tui
    Wat zijn ze onmenselijk…
    De schoonvader van m’n dochter en goede vriend plotseling overleden. 5 dgn voor dat we op vakantie zouden gaan. De annulering verzekering dekt dit niet,
    Na heel vaak bellen na Vakantie discounter werd na 30 min de verbinding verbroken. Via messenger contact gekregen.. En stelde de vraag als we een paar dgn later zouden gaan en zelf de ticket betaalde nog wel de accommodatie konden gebruiken .Het antwoord was Nee.
    Ik zei we hebben dat toch betaald voor 8 dgn
    Dus als we met de overgebleven dagen genoegen nemen moet dat toch geen probleem zijn..nou het antwoord was..
    Je kan gaan of je annuleert.. Ik vind d het onterecht en zeker onmenselijk..
    Schandalig dat ze je niet WILLEN helpen
    Zelfs de vakantie aan anderen geven tegen betaling voor administratie kosten kon niet
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Je geeft ze 10 punten…
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  13. Beoordeling:

    2
    Er wordt niet gereageerd op messenger-berichten, niet op mailtjes en niet aan de telefoon
    Direct na mn boeking een mail gestuurd. Zou na ongeveer 5 werkdagen reactie ontvangen. Niks gehoord.
    Daarna gebeld. Je wordt in de wacht gezet, irritant muziekje en steeds een stem die zegt dat een medewerker je zo snel mogelijk helpt. Na een halfuur een bandje dat de verbinding verbroken wordt omdat de wachtlijn vol is.
    Toen maar een messenger-bericht gestuurd. Ook daar wordt niet op gereageerd.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Boek hier niet als je jezelf een rusteloze vakantie gunt.
    In 1 woord: DRA-MA-TISCH.

    (18-08-2021 )Samen met mijn vriendin ruim van te voren een reis naar Lanzarote (Canarisch eiland) geboekt (destijds op geel). Dit veranderde toen het gebied opeens een oranje kleurcode kreeg en reizen dus werd afgeraden. We mochten niet omboeken en kregen ook GEEN restitutie in de vorm van een Coronavoucher. Uiteindelijk besloten we wel te gaan omdat we anders ons geld kwijt zijn.

    3 weken van te voren kregen we een bericht; ‘Jullie hotel is vanwege Corona niet meer beschikbaar’. Door Corona begrijp ik dat het kan gebeuren, maar we kregen een waardeloos alternatief aangeboden. We hadden al extra betaald voor een mooi hotel met uitzicht op zee en lekker dichtbij het strand. Kregen we als alternatief een ‘truckershotel’ aangeboden langs een drukke snelweg! Het hotel wat we kregen aangeboden was normaal gesproken ook beduidend goedkoper dan het hotel wat we hadden geboekt. We kregen als compensatie gratis ontbijt. We gingen er niet mee akkoord en stuurden direct een mail terug dat we een beter alternatief eisen. Normaliter krijg je binnen 3 werkdagen antwoord. Maar de Vakantiediscounter ging ruim 2,5 week niet op onze mailtjes in. Pas in de laatste week trokken we aan de bel dat we over 5 dagen op vakantie zouden gaan. We hebben 6x gemaild, 4x gebeld en telkens kregen we hetzelfde te horen; ‘uw aanvraag wordt op urgent gezet’. En nu komt het mooie: door de extreem lange wachttijden zijn we door al onze belminuten heengegaan waardoor we nu ruim €60 aan belkosten hebben betaald omdat Vakantiediscounter een onprofessionele, vreemde klantenservice heeft. Ze konden namelijk niet direct op ons ingaan. We moesten ruim 3 weken wachten op een mail terug. Het nieuwe alternatief kregen we pas 20 uur voor onze reis aangeboden. Dit alternatief was beter, maar nog steeds minder dan ons vorige hotel. En op compensatie hoefden we dus niet re rekenenen. We hebben 4 jaar op rij onze vakanties hier geboekt, maar nu zijn ze ons als vaste klanten kwijt. Voor iedereen die nog wilt boeken, doe het niet!

    (Update 11-03-2022) Ik verwacht dat jullie onze klachten serieus gaan nemen. Dit onprofessionele gedrag van de klantenservice door onze mailtjes, berichten en belletjes te negeren is te schandelijk voor woorden. Neem jullie verantwoordelijkheid en schuil niet achter het smoesje ‘Door lange wachttijden aan de telefoon, zijn we u in staat niet te helpen’. Wel geld aannemen maar als er iets van problemen zijn, zijn jullie nergens meer te bekennen.

    Een tip voor mensen die gaan bellen, let op je belminuten! In de wachtrij staan kost blijkbaar ook geld. En als je telkens 2 uur+ in de wachtrij moet staan voor een incompetente medewerker telt het aantal verspeelde minuten snel op.

    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Onbereikbaar
    Ben al 2 weken bezig om contact met ze te krijgen om mijn toekomstige reis. Ze zijn onbereikbaar. Alle communicatiemiddel zoooo vaak ingezet, 0,0 resultaat.
    Dan geven ze aan dat het contactformulier het beste werkt, nou echt niet. Ook al meerdere ingevuld.
    Hopelijk krijg ik nog contact voor onze vakantie anders heb ik een groot probleem 😞
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. 2 weken geleden geboekt voor april naar Turkije. Omdat wij graag mogelijkheden willen vragen om onze vakantie naar 2 dagen later te laten omboeken, zijn we al 1.5 week bezig om maar te proberen iemand aan de lijn te krijgen. Iedere keer zaten we tussen de 30 en 45 minuten aan de lijn. Met als gevolg dat uiteindelijk een antwoordapparaat zegt ‘wegens drukte kan er niemand aan de lijn komen, probeert u het op een later tijdstip nog een keer. Nou…. 1,5 week lang horen wij dit! Dit is echt te belachelijk voor woorden als je net een vakantie hebt geboekt van 3000 euro en deze instantie gewoon niet opneemt. Excuses van ‘wegens drukte’ trapt niemand meer in natuurlijk. Dit kan niet en mag niet voor een reisorganisatie.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

De Vakantie Discounter

De vakantiediscounter is onderdeel van Otravo en opgericht in 2000. Op de website focust het bedrijf zich op het aanbieden van goedkope vakanties. Vakanties worden aangeboden in de categorieën; Verre reizen, Auto reizen, Zonvakanties, Stedentrips en Last minutes. Alle aangeboden reizen vallen onder Stichting Garantiefonds Reisgelden, ook is de vakantiediscounter aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met De Vakantie Discounter. De beoordeling van 2.3/10 is gebaseerd op 32 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.15 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Benieuwd naar de ervaring van anderen bij het boeken van een vakantie of reis bij De Vakantie Discounter? Lees op deze pagina verschillende ervaringen met De Vakantie Discounter en vorm een beeld op basis van de ervaringen van echte klanten. In deze reviews vind je betrouwbare ervaringen van mensen die jou al voor gingen. Deze informatie kan jou helpen te beslissen om wel of niet het platform De Vakantie Discounter te gebruiken.

Ben je op vakantie of reis geweest via De Vakantie Discounter en wil je graag nog iets kwijt over je ervaringen. Laat dan in een review weten hoe dit is bevallen. Met behulp van jouw review kunnen anderen hun beslissing baseren op een zo compleet mogelijk geschetst beeld. Alle reviews worden gecontroleerd op echtheid en zijn enkel afkomstig van onafhankelijke en echte gebruikers.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk De Vakantie Discounter

Vakantiediscounter

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.