shop.nu.nl is de online winkel van de Nederlandse nieuwswebsite Nu.nl. In de webshop van Nu.nl worden aanbiedingen als promotie door andere bedrijven gepresenteerd, maar klanten kunnen ook artikelen zoeken voor Dagjes uit, Avondjes uit, Hotels en Reizen, Producten en Accessoires en Artikelen rondom educatie, zoals muziek- of taalcursussen. NuShop is onderdeel van DPG Media en heeft online een klantenservice beschikbaar via live-chat en het contactformulier op de website. Bekijk de webshop van Nu.nl voor de laatste aanbiedingen.

Alle reviews
Aantal reviews: 5 Beoordeling:2 Slechte nonservice 0 sterren kan niet,vandaar toch 1.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Tickets worden niet geleverd Tickets besteld voor Slagharen. Na betaling een confirmatie dat alles na een uur in de email geleverd zou worden. Dat was al een verontrustend bericht. Vervolgens niet meer ontvangen. Klantenservice geeft aan tussen de 2 en 5 dagen te reageren. Dan is de vakantie hier inmiddels bijna voorbij.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Laksheid Zeer slecht bereikbaar op de chat. Na een week nog geen reactie op mijn vragen via het formulier. Het duurt nu al sinds 13 juni jl voor ik een normaal antwoord krijg van jullie. De koffer die jullie zouden annuleren is toch bezorgd. Door een storing bij jullie heb ik de koffer niet op tijd voor mijn vakantie gehad. Toch is de koffer nu bezorgd. Terwijl dit door Bauke was afgezegd. Ik wil mijn geld retour en een gratis retouretiket voor de koffer. Normaal reageren jullie de volgende dag. En nu het om geld gaat zijn we een week verder? Graag zie ik een compensatie tegemoet. Ik ben inderdaad nu met vakantie. Maar mijn fam moest de koffer accepteren van de GLS bezorger.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Goede shop Een beetje huivering, ookal is het Nu.nl, maar na de reviews gelezen te hebben toch een dagje uit gekocht via de nu shop. Totaal goede ervaring, zeker een aanrader.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Erg leuk Wel vaak in de app gezien maar eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt tot deze week. Ik ben erg tevreden over vooral de prijs die ik heb betaald via NU 🙂
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Silva
Half aug tas besteld,maar er werd een verkeerde geleverd.
Sindsdien foto’s van de tas gestuurd en na veel mailen 2x de belofte dat de leverancier gecontacteerd zou worden,maar inmiddels half nov nog steeds geen uitsluitsel.
Terugsturen is voor eigen rekening en inmiddels is het veel te laat.Ze laten je als klant gewoon barsten tot je opgeeft.
Geert Janssens
Hopelijk komt het nog in orde.
Zen
Graag antwoord op al mijn vragen. Restitutie aankoopbedrag..en compensatie retourkosten door jullie nalatigheid. Er gaat nu constant van alles mis met jullie..omdat jullie kampen met storingen. En dan ben ik hier de dupe van. Ik blijf pogingen op de chat te maken om een oplossing te vinden, maar ik krijg elke keer brutaal antwoord en dan wordt de chat beeindigd zonder oplossing. Kunnen jullie dit nou een keer rechtzetten?
Eerst de storing waardoor de koffer niet in het systeem stond. Dan kreeg ik akkoord van Bauke om de bestelling te annuleren omdat het al 2 weken duurde en ik nog 2 dagen had voor ik op vakantie ging. En dan 5 dagen later bericht..dat het niet geannuleerd kan worden en hup hier is de koffer. Betaal maar voor de retourkosten. Graag met spoed uw reactie. Retourlabel met onkosten en mijn geld retour!
Petersen
Tamara