Het Nederlandse bedrijf PetsGifts met zetel in ’s Hertogenbosch is een online dierenwinkel met meer dan 10000 artikelen in het aanbod voor huisdieren. Je keuze maken doe je makkelijk op categorie hond, kat, knaagdier, konijn, vogel, vis reptiel of dieren in de vrije natuur. Binnen deze categorieën vervolgens vind je alles wat je nodig hebt om je huisdier van huisvesting, verzorging, voeding en speeltjes te voorzien. De producten doorstonden een strenge selectie omdat PetsGift als doel heeft dat enkel het beste goed genoeg is. Bestellen en betalen doe je online, waarna je producten bij je thuis geleverd worden. Bestellingen van meer dan 49 euro worden gratis verzonden en wie bestelt voor 22u kan rekenen op een levering de volgende dag. Contact opnemen met de klantendienst kan via e-mail. Ervaringen van andere klanten kan je nalezen op Kiyoh en bovendien beschikt PetsGift over het Webshop Keurmerk.

Alle reviews
Aantal reviews: 4 Beoordeling:2 Bestel hier niet Geen spullen of terugbetaling ontvangen. Problemen met levertijden is het excuusz klantenservice is verwijtend naar mij als
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte klantenservice Ik koop nooit meer iets bij Pets Gifts!!!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Na betaling geen levering of terug betaling Alles staat op voorraad leverbaar.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Hele snelle uitlevering, de volgende dag al binnen. De goedkoopste leverancier die ik kon vinden voor dit product. Desalniettemin tevreden met de levering en de professionele afhandeling van mijn bestelling. Zeer snel geleverd.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Bas
Klant.
Linda
Ik heb een papegaaienkooi besteld van 950 euro.
Op de site stond de kooi op voorraad en werd een snelle levering beloofd, vanwege de omvang van de bestelling zou Pets Gifts contact opnemen met mij.
Ik moet steeds zelf contact opnemen want zij doen dat niet. De mails zijn zeer onprofessioneel en respectloos.
Na veel mailen, telefoontjes en 2 door hun gemiste pogingen om te leveren, kreeg ik de kooi eindelijk na 4 weken.
De beloofde extra spulletjes ter compensatie heb ik nog steeds niet ontvangen.
Wel kreeg ik 2 gedeukte opvangbakken. Ik heb de schade meteen gemeld maar nu zijn we alweer 3 weken verder en moest ik alweer zelf mailen om opnieuw een respectloze mail terug te krijgen.
Alsof het niet normaal is dat je graag krijgt waarvoor je betaald hebt.
Samantha Neef-Markus
Maar als je eenmaal besteld hebt, krijg je weken achter elkaar te horen dat het langer duurt.
Als je annuleert krijg je je geld ook niet terug binnen de wettelijke tijd.
Ben nu 1.5 maand verder en heb mijn geld nog niet, omdat het pakket zoek is bij de post.
Mart