De webshop van Burga is wereldwijd een van de grootste en meest uitgebreide aanbieders van mobiele accessoires en telefoonhoesjes. Je kunt bij de shop duizenden en duizenden verschillende hoesjes bestellen voor je telefoon, maar ook voor je tablet of bijvoorbeeld voor je Airpods. Deze zijn beschikbaar in veel unieke prints en in honderden varianten. Ook kun je bij de webshop je artikel laten personaliseren. Zo kun je je favoriete spreuk of bijvoorbeeld je eigen naam op het artikel laten bedrukken, graveren of soms zelfs borduren. Veel bekende influencers hebben een hoesje van Burga en daardoor is het bedrijf ook zeer actief op Instagram en andere sociale media. De levering van Burga kan wereldwijd. Dat gaat onder andere gemakkelijk doordat de producten klein en licht zijn. Hierdoor zijn de verzendkosten laag en de levertijd wordt kort gehouden.
Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:2 Slechte kwaliteit, niet kopen! Het duurste hoesje van burga aangeschaft om mijn iphone optimaal te beschermen. Maar dan glipt de telefoon uit mijn hand en is de achterkant in wel duizend stukjes gebarsten. Reparatiekosten 700 euro. Burga wil me 34 euro terugbetalen voor het hoesje omdat dit een aanbieding was. Maar ik kan er geen hoesje voor terug kopen en al helemaal niet een gedeelte van m’n reparatie mee betalen. Dit zouden ze in mijn ogen wel moeten doen, aangezien ze kwaliteit beloven die ze niet waarmaken en waardoor ik nu met een flinke kostenpost zit. Waardeloze kwaliteit dus. Voor mij nooit burga weer.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Top Hoesjes! Ik ben super blij met mijn hoesje, het kwam snel aan en is van hele goede kwaliteit. De printjes zijn ook super leuk en duidelijk!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Erg slechte kwaliteit én klantenservice Een duur hoesje en dure ring aangeschaft. Doe ik normaal nooit maar soms mag je voor kwaliteit gaan. Na 2 weken brak echter gewoon de ring af tijdens het bellen en de telefoon vloog door de lucht. Men zegt 12 maanden garantie te geven maar de oplossing werd een nieuwe ring… maar de helft van de oude zit nog op het hoesje. Of we die er af willen schrapen met een pasje… na 40 minuten en een snee in mijn duim deze pogingen gestaakt. Toen kwam het “aanbod” van 15% geld terug: voor een gloednieuw product??? Uiteindelijk na 5 emails krijg ik helemaal geen reactie meer, al moet ik dag-dagelijks reviews overal gaan posten, dit pik ik niet.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Linda Schröder
Zoë May
Hugo