Lees op deze pagina beoordelingen over Voordeelvanger en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Een product gekocht bij Voordeelvanger? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet overzicht te krijgen.
Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.
Lees onafhankelijke reviews van klanten over Voordeelvanger! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.
Alle reviews
Aantal reviews: 7 -
Beoordeling:
10
Elke dag leuke deals
Elke dag nieuwe leuke deals gevonden, bestelling ging makkelijk en snel geleverd. Heel divers aanbod, ik kijk nu standaard elke ochtend even op de site.
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
8
Dagelijkse verrassende koopjes
Leuke en verrassende deals, elke dag weer iets nieuws. Snelle levering en duidelijk welke aanbiedingen nog beschikbaar zijn. Zeker een aanrader voor koopjesjagers!
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
8
Prima!
Een goede webshop met een prettige afhandeling van bestellingen.
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
10
Wat een prettig bedrijf
De klachtenafhandeling van voordeelvanger kan ieder bedrijf een voorbeeld aan nemen. Zo krijg je vaste klanten, dik compliment!
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
10
Goede service
Ik heb via Bol besteld en blijkbaar een product van deze winkel Voordeelvanger. Zij hebben mijn bestelling netjes met zorg afgehandeld.
1
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
8
Zeker vaker bestellen
Voor ons kinderdagverblijf een goede deal besteld en die werd na 2 dagen netjes gebracht. Ik kom hier zeker weer eens terug als de jusite aanbieding zich weer aandiend!
1
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
10
FIjne website
Ik ben hier pas wezen shoppen en heb een goede deal gevonden. Nog niets gekocht maar alles ziet er goed uit
0
0
Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Cecilia Van Aalst
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jeroen Maas
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
NIcolette
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Nico
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Thomas
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Liane
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Petra
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid