Lees op deze pagina beoordelingen van Lab21 waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Lab21 dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Lab21, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Lab21 en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Lab21!
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Meest waardeloze bedrijf ooit Het meest waardeloze bedrijf ooit.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Perfecte service Lab21 is hét bedrijf voor een mooie vloer, van aanschaf, uitzoeken tot opmeten en inleggen is alles echt perfect verlopen. We waren huiverig voor het hele proces maar zijn 100% tevreden met dit resultaat. Ik geef jullie in alle oprechtheid 5 sterren en zal niet schromen jullie bij iedereen aan te raden, zo ook hier.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Willem
Bij aankoop zag alles er mooi uit, mooie vloer uitgekozen en afspraken gemaakt over de levering en het leggen.
Pro tip: wanneer er gemaakte afspraken niet na gekomen worden zet binnen een redelijke termijn op de mail: een ingebrekestelling van niet nagekomen afspraken met een redelijke termijn om dit op te lossen. Sta je vele malen sterker bij een rechtszaak/schikking
Er wordt samengewerkt met externe leggers waar ze ‘goede’ ervaringen mee hebben.
Maar wanneer deze leggers zelf weer andere mensen inhuren is het maar de vraag wat je krijgt.
Ruizendaal vloeren zou hier komen leggen, maar die heeft van Dijk vloeren ingehuurd om de klus voor hem uit te voeren.
Prutsers 1e klas zijn hier gekomen om de vloer te leggen, beginnend met 3x niet opkomen dagen voor de eerste leg datum.
Daarna de vloer gelegd maar niet afgemaakt omdat Ruizendaal verkeerd heeft ingemeten dus planken te kort komen. Dus een half afgemaakte vloer als resultaat.
Na 2 maanden elke werkdag contact zoeken met de klantenservice omdat er geen gehoor is bij Ruizendaal of van Dijk uiteindelijk tot een afspraak kunnen komen.
Ook meerdere keren aangegeven bij de klantenservice dat wat er gelegd is, er erg slecht in ligt, hobbels in de vloer, grote kieren en scheef gesneden.
Hierop als antwoord dat de heren op de gemaakte afspraak dit allemaal op zullen lossen.
Uiteindelijk na nogmaals 2x niet opkomen dagen zijn de heren aanwezig.
Inmiddels alle slecht gelegde planken gemarkeerd met een stukje schilderstape om duidelijk te maken waar er aandacht aan besteed wordt.
Meubels het huis uit gehaald, zodat er de ruimte is om alles op te lossen. Na een uurtje aanrommelen en rustig pauze nemen tussentijds toch maar geconcludeerd dat de vloer er wel erg slecht in ligt en beter volledig verwijderd kan worden en een hele nieuw vloer geplaatst moet worden.
Hierop weer contact gezocht met de klanten service en volledig uit onze plaat gegaan omdat er al 2 maanden niet geluisterd wordt of actie ondernomen.
Hierop contact gekregen met leidinggevende Jermy Hogebeuk gezien Johan Hegeman op vakantie was en niets gecommuniceerd heeft. Alles doorgenomen en te horen gekregen dat er naast ons nog 10 projecten zijn met Ruizendaal/ van Dijk waar gelijksoortige situaties van toepassing zijn.
Afspraken gemaakt dat van Dijk de vloer komt verwijderen en een andere legger uiteindelijk de vloer weer komt leggen gezien het vertrouwen er niet meer is.
Opslag ruimte gehuurd om alle meubels in op te slaan zodat de vloer verwijderd kon worden.
Van Dijk is daarna nog 2 maal niet opkomen dagen voor een afspraak. Maar uiteindelijk gekomen om de vloer te verwijderen. Hierbij hebben ze een stuk of 3 planken verwijderd en tot de conclusie gekomen dat ze niet het juiste materiaal hebben dus weer vertrokken na 15 minuten.
Toen opnieuw afspraken gemaakt met Jermy dat een specialistisch sloop bedrijf de vloer zou verwijderen.
Hier zijn de slopers tot de conclusie gekomen dat het beton veel te vochtig is, dus er überhaupt nooit gelegd had mogen worden. Dus wij moesten bouw drogers in huis plaatsen en de vloerverwarming op 30 graden zetten om het beton te laten drogen.
Zo gezegd zo gedaan.
30 dagen verder was uiteindelijk het beton droog genoeg om te kunnen leggen.
Al met al 7 maanden onderweg geweest en in de rotzooi gezeten en veel kosten gemaakt en werkdagen gemist omdat er niet fatsoenlijk afspraken nagekomen kunnen worden.
Over een stukje tegemoetkoming/compensatie van gemaakte kosten en bedorven woongenot maar te zwijgen.
J