1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(304 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 304
  1. Beoordeling:

    2
    Waardeloos!!!
    Zit al 2 avonden thuis op mijn pakket te wachten. 😡😡😡
    Gebeld met instabox en de oorzaak van de eerste levering was een defect voertuig. Wel vreemd dat ik dit voertuig kon volgen tot in Eindhoven…
    Ze nemen contact op met hun chauffeur, niet te bereiken…
    Wordt terug gebeld zegt de man waar ik mijn beklag heb gedaan 🤔
    Inmiddels al bijna één uur geleden 😑
    Als ik zo de beoordelingen lees is het mij een raadsel dat bedrijven deze firma contracteren om hun goederen uit te leveren!
    Bedrijf is gewoon WAARDELOOS!!!
    👎👎👎
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Waar heb jij het telefoonnummer gevonden?
      Ik wil ze bellen alleen kan nergens een telefoonnummer vinden
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  2. Beoordeling:

    2
    Niet geleverd
    Pakket niet afgeleverd op een niet bestaand adres, geen reacties van instabox, schande
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Kunnen geen pakketjes sorteren.
    3x iets wat met instabox zou komen. Twee van de drie keer werd het pakketje niet op afgesproken dag bezorgd. “Helaas is jouw pakket vandaag verkeerd gesorteerd, en kan hierdoor vanavond niet worden bezorgd.”…. Als je zelfde dag levering beloofd, hoor je je daar aan te houden. Als je 67% van de tijd iets niet kan doen, is er een structureel probleem en en moet je stoppen met je loze beloften.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    slecht
    dat bol.com hiermee in zee gaat…dit zegt over beide wat
    niks red mij pakket… ze redden niks want ze leveren niks!!
    schandalig …terwijl je hier wel voor betaald bij bol.com
    dus beide 1 ster… en zo raak je nu klanten kwijt …ben er helemaal klaar mee
    en dan nog savonds thuis zijn en heel toevallig zie je online nog 5 adressen te gaan…ineens vertraging 💩💩😂😂
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Dom bedrijf
    Pakket zou savonds op mn werk bezorgd worden. Horeca bedrijf dus zijn gewoon open savonds. Dit ook aangegeven van te voren. Kreeg een mail dat bezorger onderweg was. 20 minuten later een mail dat de bezorger is langsgeweest maar het ‘bedrijf gesloten’ is en dat ze niet savonds bij bedrijven kunnen bezorgen.

    Neem contact op met de klantenservice, krijg precies hetzelfde te horen. Ik uitleggen dat er niemand is geweest ondanks dat we open waren, maar ze wilden me niet helpen en bleven bij hun verhaal. Bedrijf gesloten. Alsof ik zelf niet weet wanneer mijn werk open is of niet. Ze trekken de klant in twijfel en denken uberhaupt niet aan het feit dat de bezorger misschien zn werk niet goed heeft gedaan. Echt domme service.

    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Waardeloze koeriersdienst.
    Vrijdag (via Select) een pakketje besteld wat diezelfde dag nog in huis zou komen. Tussen 17:30 en 22:30 zou ‘ie dan eindelijk arriveren, maar nee hoor: geen -enkele- update over mijn bezorging. De status veranderde niet. Contact opgenomen met Bol die daarop contact opnam met Instabox: ze wisten beide niet wat er precies speelde. Sorry!

    Nou, zaterdag dan maar? Ja, een wijziging in de status: Het pakketje ligt in het depot en wordt -vanavond- bezorgd. Fijn! Ik blijf thuis, maar hoe later het wordt hoe kleiner in de kans acht dat ‘ie komt. Je raad het al: het pakketje kwam niet. Nu zou het dinsdag worden en mag ik in godsnaam hopen dat ik hem dan wél krijg.

    Ik heb in ieder geval mijn Bol Select opgezegd, daar kunnen ze deze koeriersdienst hartelijk voor bedanken. Het feit dat er gewoon überhaupt niks gecommuniceerd wordt spreekt wat mij betreft boekdelen hoe dit bedrijf omgaat met klanten. Chapeau jongens, dat hebben jullie weer goed voor mekaar.

    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    WAARDELOOS!
    Don’t touch! Ondermaats!
    Vol goede moed een paar weken geprobeerd maar daarna snel weggegaan. Ze maken beslist niet waar wat ze beloven. Bovendien vervolgens een hele slechte klanten”service”. Extreem lange wachttijden aan de telefoon en vervolgens verbreken ze gewoon de verbinding als je wilt weten wat er met je -niet afgeleverde- pakket is gebeurd. Hierover een paar keer mijn beklag gedaan en steeds werd beloofd dat iemand van hoger hand mij terug zou bellen. Nimmer iets gehoord!
    Dit grapje heeft ons handen vol geld gekost omdat pakketten zoek raakten en niet meer traceerbaar waren. Gedupeerde klanten voor wie wij hun bestelling uiteraard weer opnieuw moesten inpakken en moesten laten versturen. Maar het indienen van een claim, laat staan het krijgen van een vergoeding, daar hebben ze nog nooit van gehoord. Helaas ook een paar klanten kwijtgeraakt door hun toedoen. Ik begrijp niet dat deze onprofessionele hut bestaansrecht heeft.
    Ook erg ingewikkeld hoe het daar allemaal in elkaar steekt Shiplee, Instabox, Red je Pakketje …. Zo sturen ze je steeds van het kastje naar de muur.
    Ben er helemaal klaar mee! Al moet ik vanuit het midden van het land zelf naar Groningen rijden om een pakketje af te leveren, maar dit nooit meer!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Onprofessioneel
    Kreeg een sms-bericht dat het pakket over 5 minuten wordt afgeleverd. Gelijk naar huis gehaast, maar de bezorger van instabox belde niet aan. Wel kreeg ik een bericht dat mijn bericht is geleverd bij mijn buren. Drie minuten nadat ik dat bericht had ontvangen ging ik naar de buren. Maar die waren niet thuis!

    De volgende dag ging toch voor de zekerheid langs de buren. Die gaven aan niets te hebben ontvangen omdat ze niet thuis waren!

    Ik heb toch een e-mailbericht gestuurd naar instabox en hen benaderd via het contactformulier. Na 6 dagen kreeg ik een slappe reactie met de mededeling dat hun systeem niet goed werkt waardoor zij niet eerder konden reageren op mijn bericht en of mijn klacht nog relevant is…Ik heb een bericht teruggestuurd dat mijn klacht nog steeds relevant is omdat zij zonder oplossing zijn gekomen.

    Vandaag kreeg ik een bericht van de afzender van mij pakket dat zij mijn pakket retour hebben ontvangen.

    Kortom, het is een bedrijf die niet geeft om de klanten. Onprofessioneel zijn en hun zaken niet orde hebben!

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Verschrikkelijk!!!!
    Onbetrouwbaar. Zeggen dat ze pakket hebben ontvangen en dezelfde avond leveren…. Track & trace veranderd niet. Na 3 dagen nog niks. Mail, chat en sms klantenservice wordt niet op gereageerd… Na een week bericht terug met de vraag of nog relevant is…. Freaking b*llshit. Met de hoofdletter K van Kansloos. Laat nooit je pakketjes bezorgen of verzenden met dit onprofessionele bedrijf… Ze doen maar wat… Dit soort bedrijven zouden verboden moeten worden en verplicht moeten worden te stoppen…
    Naamsverandering heeft geen zin gehad…. Blijft K*T!
    2

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Waardeloze bezorgdienst
    Waardeloze bezorgdienst. Ben de hele dag thuis en zie op de track & trace dat de bezorger vlakbij is, maar dan verschijnt in de track & trace ineens het bericht ‘niet thuis’. Als je voor een andere bezorgdienst kunt kiezen is dat aan te bevelen!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Waardeloos bedrijf
    Vanavond zouden 2 pakketten afgeleverd worden. Ik ben gewoon thuis en de bel werkt.
    Krijg ik een bericht dat ik niet thuis was, onzin.
    Gisteren is een bureaustoel geleverd. Er wordt aangebeld en ik antwoord via de intercom. (flat 3 hoog met lift). De bezorger roept “pakketje” dus ik druk de deur open. Sta te wachten tot hij boven komt, maar er komt niemand. Kijk ik over de galerij naar buiten is er geen bestelauto te zien. Ik ga voor de zekerheid naar beneden en daar staat de stoel in de centrale hal. Zeer irritant allemaal. Ik hoop dat Bol.com snel afscheid neemt van dit bedrijf.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Niet bezorgen
    Vreselijke bezorgdienst. Bij meerdere pakketten werd er gezegd dat ik zogezegd niet thuis zou zijn terwijl ik dag wel ben???!!! Helemaal klaar met dit bedrijf.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik heb precies dezelfde slechte ervaring. En wanneer je een mail stuurt krijg je alleen als antwoord dat ze kijken naar een oplossing …..
      2

      1

      Je hebt al gestemd!

  13. Beoordeling:

    2
    Slechter dan slecht
    Mijn review is eigenlijk niet anders dan alle andere reviews hier. Voor de 3e avond op rij zouden ze bezorgen, maar ook voor de 3e avond op rij wordt het niet bezorgt omdat ik niet thuis ben. En eigenlijk kan ik me daar nog het kwaadst over maken. Gewoon dat liegen. Ik was gewoon 3 avonden thuis. Ik verdenk ze er eigenlijk van dat ze gewoon niet langs zijn geweest. Maar ook op mails wordt gewoon niet gereageerd. Daarin zijn ze wel consistent, ze reageren gewoon nooit. Je zou je als bedrijf toch eens moeten afvragen waarom je met zo’n partij in zee zou willen gaan. Dit straalt toch op jou (in dit geval BOL.com) af.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Niet thuis
    De 2e keer dat de bezorger aangeeft dat IK niet thuis ben, nou beiden keren was ik thuis. Wat een arbeidsmentaliteit bij dit bedrijf.
    En die sterrenbeoordeling, die ene ster zijn jullie niet waard.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Belachelijk!
    Zo’n intens slecht bezorgings bedrijf, 2 dagen op rij ben ik gewoon thuis. Krijg ik 2x de melding we hebben u gemist.. om mij te missen moet je wel op zijn minst aanbellen!

    Reageren op e-mail of sms doen ze ook niet!

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 304 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Budbee

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Budbee.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.