Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Alle reviews
Jan
Gebeld met instabox en de oorzaak van de eerste levering was een defect voertuig. Wel vreemd dat ik dit voertuig kon volgen tot in Eindhoven…
Ze nemen contact op met hun chauffeur, niet te bereiken…
Wordt terug gebeld zegt de man waar ik mijn beklag heb gedaan 🤔
Inmiddels al bijna één uur geleden 😑
Als ik zo de beoordelingen lees is het mij een raadsel dat bedrijven deze firma contracteren om hun goederen uit te leveren!
Bedrijf is gewoon WAARDELOOS!!!
👎👎👎
Joyce
Ik wil ze bellen alleen kan nergens een telefoonnummer vinden
Rinus
F
danny
niks red mij pakket… ze redden niks want ze leveren niks!!
schandalig …terwijl je hier wel voor betaald bij bol.com
dus beide 1 ster… en zo raak je nu klanten kwijt …ben er helemaal klaar mee
en dan nog savonds thuis zijn en heel toevallig zie je online nog 5 adressen te gaan…ineens vertraging 💩💩😂😂
Lotte
Neem contact op met de klantenservice, krijg precies hetzelfde te horen. Ik uitleggen dat er niemand is geweest ondanks dat we open waren, maar ze wilden me niet helpen en bleven bij hun verhaal. Bedrijf gesloten. Alsof ik zelf niet weet wanneer mijn werk open is of niet. Ze trekken de klant in twijfel en denken uberhaupt niet aan het feit dat de bezorger misschien zn werk niet goed heeft gedaan. Echt domme service.
M
Nou, zaterdag dan maar? Ja, een wijziging in de status: Het pakketje ligt in het depot en wordt -vanavond- bezorgd. Fijn! Ik blijf thuis, maar hoe later het wordt hoe kleiner in de kans acht dat ‘ie komt. Je raad het al: het pakketje kwam niet. Nu zou het dinsdag worden en mag ik in godsnaam hopen dat ik hem dan wél krijg.
Ik heb in ieder geval mijn Bol Select opgezegd, daar kunnen ze deze koeriersdienst hartelijk voor bedanken. Het feit dat er gewoon überhaupt niks gecommuniceerd wordt spreekt wat mij betreft boekdelen hoe dit bedrijf omgaat met klanten. Chapeau jongens, dat hebben jullie weer goed voor mekaar.
Hetty
Vol goede moed een paar weken geprobeerd maar daarna snel weggegaan. Ze maken beslist niet waar wat ze beloven. Bovendien vervolgens een hele slechte klanten”service”. Extreem lange wachttijden aan de telefoon en vervolgens verbreken ze gewoon de verbinding als je wilt weten wat er met je -niet afgeleverde- pakket is gebeurd. Hierover een paar keer mijn beklag gedaan en steeds werd beloofd dat iemand van hoger hand mij terug zou bellen. Nimmer iets gehoord!
Dit grapje heeft ons handen vol geld gekost omdat pakketten zoek raakten en niet meer traceerbaar waren. Gedupeerde klanten voor wie wij hun bestelling uiteraard weer opnieuw moesten inpakken en moesten laten versturen. Maar het indienen van een claim, laat staan het krijgen van een vergoeding, daar hebben ze nog nooit van gehoord. Helaas ook een paar klanten kwijtgeraakt door hun toedoen. Ik begrijp niet dat deze onprofessionele hut bestaansrecht heeft.
Ook erg ingewikkeld hoe het daar allemaal in elkaar steekt Shiplee, Instabox, Red je Pakketje …. Zo sturen ze je steeds van het kastje naar de muur.
Ben er helemaal klaar mee! Al moet ik vanuit het midden van het land zelf naar Groningen rijden om een pakketje af te leveren, maar dit nooit meer!
Mia
De volgende dag ging toch voor de zekerheid langs de buren. Die gaven aan niets te hebben ontvangen omdat ze niet thuis waren!
Ik heb toch een e-mailbericht gestuurd naar instabox en hen benaderd via het contactformulier. Na 6 dagen kreeg ik een slappe reactie met de mededeling dat hun systeem niet goed werkt waardoor zij niet eerder konden reageren op mijn bericht en of mijn klacht nog relevant is…Ik heb een bericht teruggestuurd dat mijn klacht nog steeds relevant is omdat zij zonder oplossing zijn gekomen.
Vandaag kreeg ik een bericht van de afzender van mij pakket dat zij mijn pakket retour hebben ontvangen.
Kortom, het is een bedrijf die niet geeft om de klanten. Onprofessioneel zijn en hun zaken niet orde hebben!
Linda
Naamsverandering heeft geen zin gehad…. Blijft K*T!
Edwin
Rob
Krijg ik een bericht dat ik niet thuis was, onzin.
Gisteren is een bureaustoel geleverd. Er wordt aangebeld en ik antwoord via de intercom. (flat 3 hoog met lift). De bezorger roept “pakketje” dus ik druk de deur open. Sta te wachten tot hij boven komt, maar er komt niemand. Kijk ik over de galerij naar buiten is er geen bestelauto te zien. Ik ga voor de zekerheid naar beneden en daar staat de stoel in de centrale hal. Zeer irritant allemaal. Ik hoop dat Bol.com snel afscheid neemt van dit bedrijf.
Naomi
Paul
Marcel
Marianne
En die sterrenbeoordeling, die ene ster zijn jullie niet waard.
Edwin
Reageren op e-mail of sms doen ze ook niet!