1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(304 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 304
  1. Beoordeling:

    2
    Bezorgd maar... niks ontvangen
    Ik kreeg 5 minuten voor tijd een SMS dat de bezorger elk moment voor mijn deur kon staan met mijn pakket. Kort daarna kreeg ik een trots mailtje met de volgende boodschap; We hebben jouw pakket met veel plezier bezorgd. Ik dacht eerst dat ze het door de brievenbus gepropt hadden, maar ook hier zat niks in. Ik ben langs alle buren gegaan, en ook hier is het pakket niet bezorgd. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Instabox, hierop geen reactie. Vandaag heb ik telefonisch contact gehad met Kevin van de klantenservice, een aardige jongen. Hij heeft nagevraagd bij de koerier waar het pakket uiteindelijk beland is. Hij kon zien op de kaart waar de bezorger geweest was, maar helaas heb ik daar niks aan gehad aangezien niemand in mijn straat ook maar iets heeft ontvangen. Als ik de andere reviews lees verbaas ik mij totaal niet, echter had ik geen keuze in het kiezen van een koeriersdienst. Het feit dat ze meerdere bezorgers hebben die hun werk niet goed (kunnen) doen is voor mij veelzeggend. Ik schrijf nooit reviews. Maar toen ik deze waslijst aan negatieve dingen las was de knop snel om.

    Instabox, neem alsjeblieft het héle proces serieus, ook wie jullie naar onze deuren sturen, want dat is tenslotte jullie visitekaartje.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Wat een leugenaars! Na een week eindelijk een mailtje dat het pakketje savonds bezorgd zou gaan worden. Krijg ik eerst een sms dat de bezorger er over 5 min is, 1 minuut later een mailtje dat de bezorger aan de deur is geweest, maar ik niet thuis zou zijn en de buren ook niet en dus het pakket morgen opnieuw aanbieden. (?!! Er is niemand geweest) Volgende avond ontvang ik een mail waarin staat dat de bezorging niet gaat lukken daar het verkeerd gesorteerd is.. inmiddels wacht ik nu al 9 dgn op dit pakketje, maar of het goed komt?!! Nu gaat er weer het weekend overheen en zonder succes.. wat een waardeloos bedrijf, jammergenoeg wist ik niet dat dit bedrijf mijn pakketje zou gaan leveren, anders had ik nooit de bestelling gedaan!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    bezorging
    zou op vrijdagavond bezorgd worden nu op zaterdag nog steeds niets gezien alle neg recensies maar eens even bij de buren gaan kijken. Dat dit soort minkukels hier mee wegkomen ik niet weer in ieder geval
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Slecht
    Pakketje van H&M al twee keer voor retour ingepland.
    Beide keren gewoon thuis geweest, geen auto (bezorger) gezien of gehoord en 2x de melding dat ik niet thuis ben.
    Onze bel doet het prima en onze hond slaat ook meteen aan bij de eerste de beste auto die voor onze deur stilstaat.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    10
    Geen problemen.
    Pakketje werd onbeschadigd en binnen het aangegeven tijdsframe bezorgd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    lazy and unresponsible delevery men
    Well, got so many problems with this company. Have a feeling that delivery men who works for this company have contributed to break down the brand image. The delivery man today even not call or have any contact with me before he end the shipping with the reason “company closed”, well at 10pm? please hiring more responsible people to work for you Instabox. Now whenever I order something and got an email that Instabox will ship the package to me, I was like hell no, I’m not gonna receive this package for sure, and it truly happend just as I wished🥲
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Vreselijk slecht
    De bezorger wist al dat ik niet thuis was voordat hij ook maar de straat ingereden was. Ik zat op mijn balkon en kreeg de melding dat ik niet thuis was. Hoe kan zo’n groot bedrijf als H&M hiermee samenwerken??
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Kon zogenaamd niet bezorgd wordem
    Het lijkt zo mooi…via hun website aangeven wanneer je het pakketje kunt verwachten. Binnen een tijdspanne van een half uur. En dan ineens lezen dat het pakketje niet bezorgd kon worden omdat ‘je niet thuis bent’. Hallo? Ik was gewoon thuis, een deurbel die zo hard gaat (deed het gewoon) dat je hem niet kunt missen en een hond die bij het geluid van de bel naar de deur rent. En ik was erop gericht dat er een pakje zou komen. Bijna al mijn buren (16 want appt gebouw) waren thuis en bij hen is ook niks bezorgd. Hun klantenservice gebeld. Tja, we doen ons best. En allerlei smoesjes. Misschien deed uw deurbel het niet. Bezorger onder druk, had haast….enz. enz. Kortom 1e ervaring met dit bezorgbedrijf en direct een slechte. De vaak bekritiseerde concurrentie doet het zelfs beter.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Belachelijke tijden!
    Wat een belachelijke tijden om een pakket te bezorgen! Tussen 10
    En half 11 s’avonds!! Kon ook nergens de bezorging wijzigen. Laatste x dat ik bij h&m besteld heb zolang ze instabox gebruiken als bezorgservice!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    4
    Welke buren?
    Ik was niet thuis bij het bezorgen. Prima dat het dan bij de buren bezorgd wordt, maar vermeld even welke buren! Geen briefje in de bus. Lekker modern via de mail bericht dat het bij de buren lag, maar ook daarin was het handig geweest om te vermelden welke buren het geweest zijn. Dit kan veel zoeken en discussie voorkomen!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Wat een tijden.
    Fijn wel dat ze in de avond bezorgen maar niet zo tof met een kleine baby die eindelijk slaapt en dan tussen 22:10 en 22:30 bezorgen. Kan ook nergens een tijd of dag wijzigen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Helemaal mee eens. De bezorger van vanavond riep ook nog eens heel luid PAKKETJE! Toen ik niet op tijd beneden was (want het is 22.30 uur, ik moet morgen werken en mijn baby ligt aan de voorzijde te slapen) al de tweede maal dat m’n pakketje na 22 uur wordt bezorgd. Wat een bagger tijden!
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  12. Beoordeling:

    10
    prima service
    Prima op de hoogte gehouden via de mail over het tijdstip van aflevering.
    Zojuist op de minuut precies het pakket ontvangen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Liegen dat je niet thuis bent
    De vele negatieve reviews zeggen genoeg, dus ik hou het verhaal kort: een bezorgdienst die liegt dat je niet thuis zou zijn terwijl ik voor de deur zit te wachten, zo zout heb ik het nog niet eerder gegeten. Bol wil naar de beurs, zo hoorde ik deze week op de radio. Denk dat ze heel snel met een andere partner in zee moeten gaan. Zolang ze met Instabox samenwerken zal ik er niet meer bestellen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Heb je uiteindelijk je pakket ontvangen of nog niet?
      Ik ben nog aan het wachten en wil weten of ik het nog kan verwachten😭
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  14. Beoordeling:

    2
    Kansloos
    Ik zit thuis te wachten in het tijdslot dat is aangegeven. Ik check nog eens de status en zie dat ik niet thuis ben. Heb geen bel gehoord. Na bijna 10 minuten in de wacht bij de llantenservice te horen krijgen dat de chauffeur niet gebeld kan worden ‘want het is al langer dan 10 minuten’ geleden. Ik uit mijn teleurstelling en de verbinding wordt verbroken. Ik neem weer contact op en krijg te horen dat ik morgen weer thuis moet zijn en het nietig een afhaalpunt geleverd kan worden. Als ik de reviews lees dan houd ik mijn hart vast voor morgen… verkeerde zuinigheid verzenden via deze gasten…
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    TortureBox
    The delivery person did not even attempt to make a delivery. He decided that I was Not at home even before reaching my apartment and/or contacting me via door bell.
    After going through the customer support, the driver was asked to return to make the delivery.
    I waited for 4hr+ for him to arrive. Now at 22:34 I was informed that there will be no delivery.

    RIP my weekend. Thank you for asking me to stay at home on a Friday evening. I really needed some alone time on a weekend.

    Kindly shut down your delivery service.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 304 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Budbee

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Budbee.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.