Lees op deze pagina beoordelingen over Medipoint en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Medipoint? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.
Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.
Lees onafhankelijke reviews van klanten over Medipoint! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.
Alle reviews
Gerard Rijpert
Ella
Er zit een deukje in de hoepel.
Dit is al de 2e keer dat ik tweedehands hulpmiddelen krijg van Medipoint.
Ik betaal premie voor nieuwe spullen!
Ik heb hierover geklaagd bij de WMO en bij mijn verzekering. Je krijgt namelijk maar 1 keer in de 5 jaar een nieuw hulpmiddel. Je moet er dus minimaal 5 jaar mee doen. Dus dan is het logisch dat men nieuwe spullen krijgt en geen opgeknapte tweedehands meuk.
Mijn verzekeraar heeft gelukkig meerdere leveranciers van hulpmiddelen, dus u begrijpt dat Medipoint niet meer welkom is bij mij.
Ricardo Plas
… Nee dat kan niet dat kan alleen via internet.
Ik via internet, staat er dat het niet online kan maar alleen in de winkel.
Ik bellen….. Kan je het alleen 40 km verderop in de winkel halen…. Ja 3 dagen geleden bevallen ga ik even met het openbaar vervoer 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Simon
christine
Vind dat zo niet oké (kon stoel niet die dag ervoor of de dag daarvoor laten ophalen was mijn man niet thuis en ik had afspraken staan voor herstel na mijn operatie) Dat ze voor 1 dag extra een week huur vragen vind ik belachelijk. Heb ze email gestuurd dus die wacht ik weer af
Christine Mulder-Sosef
Franca
Mw. A.M. van Bilsen
Na weer vele malen contact geprobeerd te maken lukte het en zijn de spullen vandaag, dinsdag 13 juni opgehaald.
Die ene ster die ik heb gegeven is voor het brengen van de spullen want dat was goed. Over de rest van de situatie heb ik geen goed woord over.
M.A. Peeters
Ide van der wijk
Wilma Konings-Duiverman
Mijn 95-jarige moeder kreeg een mail dat de leentermijn voor de rolstoel en glijlaken waren afgelopen en dat, conform aanvraag (niet dus)de dag erna zouden worden opgehaald. Niet vooraf contact door hun of de termijn verlengd moest worden. Gelijk in de ochtend gebeld dat het laken al maanden terug ingeleverd was. Mijnheer gaf aan dat dit inderdaad niet klopte en dat de gang van zaken niet gebruikelijk was. Toen ik aangaf op vakantie te zijn en zieke moeder de rolstoel niet aan de ophaaldienst kon meegeven spraken we af dat hij dinsdags opgehaald zou worden omdat wij dan terug van de vakantie waren. Rekening gekregen van 21 euro voor de extra dagen (huur). Een chat gestuurd waarbij aangegeven werd dit zouden ze doorspelen naar facturatie. Niets meer gehoord. Aanmaning. Gisteren gebeld. Mevrouw begreep het helemaal. Vandaag een zeer onaangenaam telefoontje waar alleen maar op voorwaarden gehamerd werd. Medipoint nooit meer. Zeer klantonvriendelijk en zeker kijkend naar klanten met zeer hoge ouderdom.
Smith
Maar geen kontakt
Niet te doen voor oudere mensen.
Triest
Ella
Cher Wanders
Het lijkt daar wel een sociale werkplaats met mensen die niet na kunnen denken. Wat een onprofessionele ballentent!
Maria Jongeling Vierling
Elisabeth
Pelgrom
Ben de gehele dag afhankelijk van een rolstoel en wat krijg ik, stoel die veel te klein is, zo zwaar loopt dat ik gebonden ben aan huis, na een telefoontje te horen kreeg dat ik dan maar ergens anders iets moest gaan regelen! Medipoint is echt om te huilen ( zacht uitgedrukt)
Jet
Zeer slechte service.
W.
Nance
Er zou op woensdag een hulpmiddel worden thuisbezorgd, zijn niet geweest. gebeld, na 45 minuten eindelijk iemand aan de telefoon. Ze zouden het met spoed die avond nog bezorgen, en ik zou 30 minuten van tevoren gebeld worden, zodat ik wist dat ze eraan kwamen. Er is niet gebeld, en niets bezorgd.
Nogmaals gebeld en weer 30 minuten in de wacht gestaan. Het hulpmiddel heb ik geannuleerd en gevraagd of ze hier een mail van toe sturen, dat het hulpmiddel geannuleerd is. Uiteraard ook geen mail ontvangen.
Dit bedrijf moet dan mensen helpen.
Wim van Beek
Digitale formulier accepteert mijn Imail adres niet. (.nu)
Bellen na 31 min in de wacht was het geduld op.
J.M.Mater
Hetzelfde met de in gebruik genomen douche/toilet rolstoel waarvan de rem is afgebroken, geen opvulstuk zitting en is niet geschikt voor transfers. Hier al ruim twee maanden mee bezig. Er zit op geen enkele manier enige verantwoordelijkheid, daadkracht en service bij Medipoint.