BazaarOnline is een online winkel en aanbieder van een breed assortiment aan woonaccessoires welke opgericht is in 2018. Inmiddels hebben ze meer dan 1500 unieke producten in het assortiment en in 2021 is de eerste fysieke showroom van BazaarOnline geopend in Woerden waar de producten bezichtigd kunnen worden. Het assortiment van de online winkel bestaat uit, maar is niet beperkt tot: Meubels, Verlichting, Woondecoratie, Slapen, koken & Tafelen, Vloerkleden en Sfeerhaarden. Bestellingen worden morgen bezorgd mits er besteld is voor 18:00 uur en worden gratis verzonden vanaf 49 euro. De klantenservice van BazaarOnline helpt je graag verder via telefoon of het contactformulier. Retourneren kan natuurlijk ook binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, de procedure staat beschreven op de website. Verder is de webwinkel CBW-erkend en is het te volgen op diverse social media.

Alle reviews
Aantal reviews: 13 Beoordeling:2 Zeer teleurstellende ervaring! Zeer teleurstellende ervaring!
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte ervaring Op 10-8 in de winkel een boxspring besteld deze was volgens de verkoper op voorraad en zou binnen 1/3 weken geleverd worden.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 NOOIT MEER NOOIT MEER!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte service Ik had een bank besteld de levertijd was 6-8 weken. Uit eindelijk de bank binnen gekregen na 16 weken. Geen telefoontje niks heb 16 weken achter hun aan moeten lopen bestel hier niet want ze compenseren je bijna niks tot nauwelijks.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Voorraad klopt niet Tafel besteld waarvan wordt aangegeven dat deze op voorraad is, blijkt dus niet zo te zijn. Niet vriendelijk geholpen. Teleurgesteld! Jammer dat jullie zo met mensen omgaan en daar blijkbaar geen waarde aan hechten
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Retourbeleid schandalig k had een koffiemolen besteld met 5 standen ik kreeg deze thuis geleverd de doos was beschadigd en het artikel al eerder geopend geweest en het artikel had al wat lichte beschadigingen de 5 standen werkte ook niet het apparaat ging alleen voluit aan dus ik denk ik stuur hem retour ik een retour aangemeld via mijn account alles ingevuld en wat er niet deugde maar op de site staat als er beschadigingen zijn moet je telefonisch contact opnemen om dat te melden ik denk nou het zal wel maar dan bel ik ook nog even dus mijn verhaal uitgelegd werd vrij onvriendelijk te woord gestaan en moest alles wat er mis was ook nog even op de mail zetten zodat er een retour label aangemaakt kan worden was dus al vrij geïrriteerd en sprak dat ook gelijk uit nog nooit van gehoord maar met tegenzin toch maar een mail gestuurd krijg ik als antwoord op mijn mail of ik ook nog even de gebreken en de beschadigingen wil filmen en naar hun door kunnen sturen en we wachten wel op antwoord dit is hun beleid bizar maar waar ik heb op dit moment nog niks terug gestort gehad dus weet niet of ik dat ook in 4 delen terug krijg maar ik bestel er nooit meer
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Zeer slechte klantenservice ‼️ Zeer slechte klantenservice super onbeleefd er staat dat een product op voorraad staat weken later moet ik achter hun aanzitten om vervolgens te horen dat het product niet meer leverbaar is . Sorry maar ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf geen aanrader sorry ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Vermijd dit bedrijf! Geen garantie bij aanschaf van 3 defecte thermoskannen Vermijd dit bedrijf! Helaas 3 thermoskannen van het merk Bavary gekocht en alle 3 vertonen ze dezelfde mankementen. Na meermaals op en neer mailen zeggen ze dat ik de thermoskan fout gebruik (naar mijn mening mag er op geen enkele manier vloeistof lekken uit een thermoskan) en ze dus geen geld terug kunnen geven terwijl ze eerder wel aanboden om 1 van de 3 te vergoeden (en ze dus al wisten dat het niet goed zat).
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 teleurgesteld! Zeer teleurgesteld!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Super winkel Hele woonkamer interieur hier gekocht, super goed in de winkel geholpen. De bezorging ging ook prima, ze waren 1 deel van de bank vergeten deze is netjes de volgende dag bezorgd.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:8 erg netjes Zeer goede ervaring, de producten waren precies zoals verwacht en gehoopt. De levertijd was wel iets langer dan de ene dag die op de website staat dus dat is het enige verbeterpunt.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Decoratief Erg mooie accessoires, helemaal mijn stijl, ik wordt nogal hebberig van jullie aanbod, complimenten voor de samenstellers hiervan!!!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:8 Prima in orde Mooie lamp besteld en ontvangen, verder niets op aan te merken.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!T.
Ik kocht een tafel voor €885 bij Bazaaronline. Binnen twee weken verschenen er al krassen en gebruikssporen, ondanks dat het om normaal gebruik ging. Gedurende drie weken heb ik dit respectvol en geduldig via e-mail geprobeerd op te lossen. In plaats van een passende oplossing te bieden, weigert Bazaaronline hun productiefout te erkennen en wordt er impliciet beweerd dat ik loog over de schade. Nadat ik mijn consumentenrechten benadrukte en twee oplossingsvoorstellen deed, kreeg ik binnen vijf werkdagen geen enkele reactie. Deze onklantvriendelijke en onprofessionele afhandeling is absoluut onacceptabel. Ik raad Bazaaronline dan ook niet aan.
Jennifer Gijzen
Na diverse telefoontjes word er steeds iets anders vermeld en word je aan het lijntje gehouden. Totaal geen contact vanuit hun zelf.
We zijn inmiddels 6 weken verder en nog geen boxspring!! Ze hebben beloofd dat de boxspring waarschijnlijk dit weekend geleverd gaat worden maar heb hier geen vertrouwen in.
Kijk uit mensen als je hier een bestelling plaats!
Zeer slecht!
Miriam van Schie
Begin maart kwamen wij voor het eerst bij Bazaaronline om ons te oriënteren voor o.a. een bank. We werden vriendelijk te woord gestaan voorzien van een lekkere cappuccino. Toen wij de keuze hadden gemaakt na het bezoek aan een aantal andere winkels om bij deze zaak een aantal spullen te kopen, werden wij weer heel fijn geholpen. Het zou 8 tot 12 weken kunnen duren voordat de bank geleverd zou worden. Dat is niet raar. Na 12 weken hoorden we niets en hebben we zelf een aantal keer contact opgenomen met de klantenservice. Steeds kregen zowel mijn dochter als ik te horen dat het elk moment geleverd kon worden. Op mijn vraag of er bij de leverancier een vertraging was opgelopen werd dat ontkend. Afgelopen zondag kreeg mijn dochter opeens een telefoontje dat de bank diezelfde dag geleverd zou worden. Dat was een teleurstelling omdat zij niet thuis was. Als zij in de ochtend gebeld was, had zij haar afspraken nog kunnen afzeggen om de bank in ontvangst te kunnen nemen. De bezorger was niet blij en kon niet vertellen of het de week erop zou lukken om de bank af te leveren. Daarop heb ik weer de klantenservice en de afdeling verkoop (in de hoop iemand anders te spreken te krijgen) gebeld en weer kon er niets over de planning gezegd worden. Die wordt pas op dezelfde dag bekend werd mij gezegd. Ik vind dit een heel rare gang van zaken. Normaliter krijg je minimaal een dag van tevoren toch een bericht of meestal wordt er een aantal dagen van tevoren gebeld om de planning af te stemmen.
Gisteren kreeg mijn dochter een telefoontje dat de bank geleverd zou worden. Weer heeft zij al haar afspraken moeten zeggen om vervolgens pas om 18.45 uur de bank en de andere spullen geleverd te krijgen. De bank werd niet eens even netjes in elkaar gezet en neergezet maar gewoon in de verpakking in huis gezet. En dat voor zo veel geld! Vervolgens werd er nog een fout met de factuur gemaakt en werd er gezegd dat er nog een bepaald bedrag betaald moest worden terwijl dat € 500,00 minder was.
Dat je moet wachten op een bank is begrijpelijk. Dat die bank vervolgens een week later pas geleverd wordt kunnen we ook nog begrijpen. Maar het is heel erg jammer dat je zo fijn als klant behandeld wordt bij bezoek aan de winkel maar zodra ze de order binnen hebben, houdt de klantvriendelijkheid meteen op.
Het had wel zo netjes geweest als er vanuit Bazaaronline zelf contact met ons was opgenomen om ons op de hoogte te houden van de stand van zaken. En ik vind het ronduit belachelijk dat mij verteld was dat het ‘gewoon hun manier van werken is’ om pas op de dag zelf te laten weten dat (en niet eens hoe laat!) de bestelling geleverd wordt.
En gisteravond om 23.40 uur kreeg ik nog een mail waarin stond dat de bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt en dat ik 1 – 2 werkdagen van tevoren een bericht zal ontvangen!!!
We zijn heel blij met de spullen maar we willen nooit meer zaken doen met dit bedrijf!
Dominick
Kimberly
Terence
Chanel a
I
Bij het uitschenken komt de vloeistof er in twee stralen uit ipv 1 straal waardoor je al knoeit en zodra je de thermoskan neerzet verbrand je je hand doordat vloeistof in de dop achter blijft en over je hand komt.
Ik schrijf normaal geen slechte reviews maar dit bedrijf verkoopt rotzooi en garantie krijg je niet.
ontevreden klant
Er staat op de website dat ze het artikel op voorraad hebben, maar dat klopt niet en dan moet je er zelf achteraan om te vragen waar je bestelling blijft! Daarmee zetten ze iemand voor het blok omdat er zo deadlines niet gehaald kunnen wordne
Yasmina
Ik ben tevreden!
Fima
Olaf
Sjon