BazaarOnline is een online winkel en aanbieder van een breed assortiment aan woonaccessoires welke opgericht is in 2018. Inmiddels hebben ze meer dan 1500 unieke producten in het assortiment en in 2021 is de eerste fysieke showroom van BazaarOnline geopend in Woerden waar de producten bezichtigd kunnen worden. Het assortiment van de online winkel bestaat uit, maar is niet beperkt tot: Meubels, Verlichting, Woondecoratie, Slapen, koken & Tafelen, Vloerkleden en Sfeerhaarden. Bestellingen worden morgen bezorgd mits er besteld is voor 18:00 uur en worden gratis verzonden vanaf 49 euro. De klantenservice van BazaarOnline helpt je graag verder via telefoon of het contactformulier. Retourneren kan natuurlijk ook binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, de procedure staat beschreven op de website. Verder is de webwinkel CBW-erkend en is het te volgen op diverse social media.

Alle reviews
Hasnae
Ik bestel een theepot die op hun foto’s aan de donkere bijna bruingoude kant leek te zijn. Ik bestel en vervolgens krijg ik een fel geelgouden theepot…..(krekelgeluiden)…..Ik gaf aan dat ik me oprecht misleid voel en het wil retourneren op hun kosten, want de kleur op de foto komt gewoon niet overeen met de realiteit. Maar nee, het zou aan mijn schermunstellingen liggen of de lichtinval…stelletje gaslighters! Mind you, ik heb een screenshot van de website en een foto van het product in mijn hand meegestuurd en toch doen alsof ze niet verkeerd zitten. Dus prima, maar dan zal ik iedereen uiteraard waarschuwen voor hun slechte service en onvermogen om verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten. Een gewaarschuwd mens telt voor twee 🙂
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Noah Hoekstra
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
T.
Ik kocht een tafel voor €885 bij Bazaaronline. Binnen twee weken verschenen er al krassen en gebruikssporen, ondanks dat het om normaal gebruik ging. Gedurende drie weken heb ik dit respectvol en geduldig via e-mail geprobeerd op te lossen. In plaats van een passende oplossing te bieden, weigert Bazaaronline hun productiefout te erkennen en wordt er impliciet beweerd dat ik loog over de schade. Nadat ik mijn consumentenrechten benadrukte en twee oplossingsvoorstellen deed, kreeg ik binnen vijf werkdagen geen enkele reactie. Deze onklantvriendelijke en onprofessionele afhandeling is absoluut onacceptabel. Ik raad Bazaaronline dan ook niet aan.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jennifer Gijzen
Na diverse telefoontjes word er steeds iets anders vermeld en word je aan het lijntje gehouden. Totaal geen contact vanuit hun zelf.
We zijn inmiddels 6 weken verder en nog geen boxspring!! Ze hebben beloofd dat de boxspring waarschijnlijk dit weekend geleverd gaat worden maar heb hier geen vertrouwen in.
Kijk uit mensen als je hier een bestelling plaats!
Zeer slecht!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Miriam van Schie
Begin maart kwamen wij voor het eerst bij Bazaaronline om ons te oriënteren voor o.a. een bank. We werden vriendelijk te woord gestaan voorzien van een lekkere cappuccino. Toen wij de keuze hadden gemaakt na het bezoek aan een aantal andere winkels om bij deze zaak een aantal spullen te kopen, werden wij weer heel fijn geholpen. Het zou 8 tot 12 weken kunnen duren voordat de bank geleverd zou worden. Dat is niet raar. Na 12 weken hoorden we niets en hebben we zelf een aantal keer contact opgenomen met de klantenservice. Steeds kregen zowel mijn dochter als ik te horen dat het elk moment geleverd kon worden. Op mijn vraag of er bij de leverancier een vertraging was opgelopen werd dat ontkend. Afgelopen zondag kreeg mijn dochter opeens een telefoontje dat de bank diezelfde dag geleverd zou worden. Dat was een teleurstelling omdat zij niet thuis was. Als zij in de ochtend gebeld was, had zij haar afspraken nog kunnen afzeggen om de bank in ontvangst te kunnen nemen. De bezorger was niet blij en kon niet vertellen of het de week erop zou lukken om de bank af te leveren. Daarop heb ik weer de klantenservice en de afdeling verkoop (in de hoop iemand anders te spreken te krijgen) gebeld en weer kon er niets over de planning gezegd worden. Die wordt pas op dezelfde dag bekend werd mij gezegd. Ik vind dit een heel rare gang van zaken. Normaliter krijg je minimaal een dag van tevoren toch een bericht of meestal wordt er een aantal dagen van tevoren gebeld om de planning af te stemmen.
Gisteren kreeg mijn dochter een telefoontje dat de bank geleverd zou worden. Weer heeft zij al haar afspraken moeten zeggen om vervolgens pas om 18.45 uur de bank en de andere spullen geleverd te krijgen. De bank werd niet eens even netjes in elkaar gezet en neergezet maar gewoon in de verpakking in huis gezet. En dat voor zo veel geld! Vervolgens werd er nog een fout met de factuur gemaakt en werd er gezegd dat er nog een bepaald bedrag betaald moest worden terwijl dat € 500,00 minder was.
Dat je moet wachten op een bank is begrijpelijk. Dat die bank vervolgens een week later pas geleverd wordt kunnen we ook nog begrijpen. Maar het is heel erg jammer dat je zo fijn als klant behandeld wordt bij bezoek aan de winkel maar zodra ze de order binnen hebben, houdt de klantvriendelijkheid meteen op.
Het had wel zo netjes geweest als er vanuit Bazaaronline zelf contact met ons was opgenomen om ons op de hoogte te houden van de stand van zaken. En ik vind het ronduit belachelijk dat mij verteld was dat het ‘gewoon hun manier van werken is’ om pas op de dag zelf te laten weten dat (en niet eens hoe laat!) de bestelling geleverd wordt.
En gisteravond om 23.40 uur kreeg ik nog een mail waarin stond dat de bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt en dat ik 1 – 2 werkdagen van tevoren een bericht zal ontvangen!!!
We zijn heel blij met de spullen maar we willen nooit meer zaken doen met dit bedrijf!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Dominick
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Kimberly
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Terence
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Chanel a
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
I
Bij het uitschenken komt de vloeistof er in twee stralen uit ipv 1 straal waardoor je al knoeit en zodra je de thermoskan neerzet verbrand je je hand doordat vloeistof in de dop achter blijft en over je hand komt.
Ik schrijf normaal geen slechte reviews maar dit bedrijf verkoopt rotzooi en garantie krijg je niet.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
ontevreden klant
Er staat op de website dat ze het artikel op voorraad hebben, maar dat klopt niet en dan moet je er zelf achteraan om te vragen waar je bestelling blijft! Daarmee zetten ze iemand voor het blok omdat er zo deadlines niet gehaald kunnen wordne
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Yasmina
Ik ben tevreden!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Fima
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Olaf
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Sjon
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid