Wil je jouw ervaringen met bestellen bij BouwOnline.com met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je BouwOnline.com een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij BouwOnline.com deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van BouwOnline.com kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij BouwOnline.com laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:4 Slechte afspraak levering goederen Op 15 juni een bestelling geplaatst en betaald.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 rectificatie Beste klanten van bouw online
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Louis de Gruiter
Opmerking geplaatst dat het op 30 augustus geleverd moet worden. Op 5juli nogmaals gebeld of het op 1 september geleverd kon worden, ipv 30 aug. Geen probleem, is genoteerd.
Op 1 september toch maar weer gebeld, omdat ik geen bericht heb ontvangen, hoelaat de goederen afgeleverd worden. De medewerker vertelde dat er niets bekend was van een levering op 1 sep… Is dus een interne fout, waar ik de werklui van 3 huizen naar huis heb moeten sturen! Hij zou kijken of het een week later geleverd kon worden, waar ik niet in mee kon gaan, omdat deze werklui dit werk hebben ingepland. Uiteindelijk op 4 sep de levering ingepland.
Op 4 sep een telefoontje van een medewerker dat het niet lukt, maar pas dinsdag 5 sep.
Uiteindelijk dan toch de levering op 5 sep, maar het vertrouwen is ver gezakt, omdat de werklui eindelijk aan de gang kunnen.
Zo’n groot bedrijf verdient het niet dat ze zo met hun klanten omgaan. Ze hebben hun planning niet goed op orde, waardoor ze klanten kunnen verliezen.
stok
De firma stok bied hierbij excuus aan voor de review over het failliet zijn en het verkeerd beoordelen van bouw online. de conclusie was te snel gemaakt nogmaals excuus
mvg N STOK