Bij het bedrijf Hardloop draait alles om het buitenleven en beweging. Het bedrijf geloof dat iedereen gebaat is bij een gezonde leefstijl met veel sport en beweging. De beste plek om dit te doen is buiten of het liefst zelfs in de wilde natuur. Om dat op een goede en verantwoorde wijze te doen vind je in de Hardloop webshop allerlei producten van hoge kwaliteit. Denk hierbij aan producten voor kamperen, hardlopen of andere buitenactiviteiten. Het belangrijkste bij dergelijke artikelen is dat ze duurzaam zijn en van hoge kwaliteit. Alleen op die manier kun je erop uittrekken met maximaal vertrouwen in jouw uitrusting, om te zorgen dat ze jou bijvoorbeeld warm, droog en blessurevrij houden. Een overzicht van alle bekende merken kun je vinden in de webshop. Hier kun je ook snel zien welke producten er met hoge korting worden aangeboden in de webshop van Hardloop. Het bedrijf groeit snel en is inmiddels in meer dan 10 landen actief.

Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 Not picking up telefoon, package not delivered, extremely bad customer support Ordered a bag on February 9 (order no. RRJKJMACS), received an email on February 13 that I could pick up the package, but the package simply never arrived (so the email from Hardloop nl is completely wrong). I went to the pick-up point, but there was no package for me. A foreign “Chronopost” track & trace shows that the package was last scanned in Vijfhuizen at the DPD head office and nothing else. The additional DPD track & trace says “in transit”. Called DPD and they said they had not yet received the package. Now I just got a reminder “don’t forget to pick up your package”: ridiculous! Customer service does not respond either, only a most basic and badly set up chatbot!
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Ma Kne
Update 18-02: I just received an e-mail that O can pick up the package at “DPD (Nederland) B.V., Hybrideweg 101, Vijfhuizen (NL)” –> this is DPD’s headquarters/ logistics center in NL (just google it). This is !NOT! a pickup location. The package is apparently lost somewhere at the distribution center. The DPD track & trace also says that the package is still in transit and not at the delivery center.