Lees op deze pagina beoordelingen van MediaMarkt waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij MediaMarkt dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan MediaMarkt, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over MediaMarkt en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over MediaMarkt!
Alle reviews
Jenny Rexwinkel
Aangekomen bij betalen via ideal zie ik dat het bedrag niet is afgetrokken en heb ik de bestelling geannuleerd.
Mail naar MM, hoe krijg ik het voor elkaar om de airfryer wel gratis te krijgen. 1e antwoord was dat ik hem moest toevoegen aan mijn winkelwagen. Mijn reactie terug heb ik gedaan, werkt niet. Wat kan ik doen om het wel voor elkaar te krijgen.
Krijg ik de volgende reactie: Beste Jenny Rexwinkel,
Bedankt voor je mail over de gratis airfryer.
Normaal moet het bedrag in je winkelwagentje in verminderen worden gebracht.
Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.
Met vriendelijke groet,
Caro
MediaMarkt klantenservice
Daarop heb ik er nog maar een mail tegenaan gegooid als volgt:
Wat een fantastisch en duidelijk antwoord.
NOT!!!!!!!!!!
Ik schrijf dat het bedrag er niet van af werd getrokken en hoe ik het voor elkaar krijg om het wel te doen. Wat een belachelijk antwoord en totaal niet oplossingsgericht!
Ik weet ook wel dat het normaal verminderd moet worden. Bij mij gaat het dus NIET normaal. Wat nu?
in verminderen worden gebracht? Fantastisch Nederlands ook not!!!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Johan Bauermann
Bij wie …niet getekend heb ik wat wel voorwaarde was…dhl verwittigd ..toen begon het hoor
Ze sturen je terug naar mediamarkt en die houden je aan het lijntje met steeds dezelfde antwoorden en vragen(bestelnr incidenten nr klachtenform…) echt te gek …. Ik ben nu ruim bijna 4 weken verder ….. onderzoek zou 2 dgn duren toen 7 (dan denk nou nog 5 dgn…) toen werd het 14 dgn en NU tot het oneindige….ondertussen ipad en geld weg want ze vertikken het terug te storten…openen ze waarschijnlijk nieuwe winkels van achterhoudende gelden…zijn wij nu de nieuwe investeerders geworden?…. Ik ben zoooo boos 73 jaar gespaard van aow het is echt te triest…dure leerles…..maar moet wel opgelost worden…
Ze hebben het druk en de feestdagen bla bla ..nou ik had voor de feestdagen besteld…
Wanneer gaat het gebeuren…of er komt een faillissement aan ..zijn alle mensen geld en spullen kwijt…want het geloof wordt steeds minder zo…of wij zijn de nieuwe investeerders
Of ze komen om in de klachten….
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Artur
Nic już nie kupię w Media markt. Czuję się oszukany przez sieć tych sklepów po ostatnim zakupie. Kupiłem słuchawki JBL Tune 760 .Przejechałem do domu i przetestowałem je, okazało się że grają bardzo cicho więc pojechałem do sklepu je zwrócić i wybrać coś innego. Okazało się że nie można ich zwrócić ponieważ były otworzone… Przy zakupie nikt mnie nie poinformował o tym że nie można ich będzie zwrócić… Nie można było ich sprawdzić na miejscu więc zostałem oszukany przez sklep. Uważajcie co kupujecie żeby nie kupić kota w worku i zostać bez niczego ponieważ w moich przypadku te słuchawki nadają się do śmieci…
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Charissa Lagas-de Nijs
Ze laten Dynalogic het “bezorgen” vrijdag tijdens die rit is er schijnbaar iets gebeurt met deze wasmachine zeiden de bezorgers dus heb ik het geweigerd.
Nu woensdag nog steeds geen wasmachine en niets vernomen van het omruilen van een nieuwe wasmachine.
Bellen heeft geen zin je staat minimaal 20 min. in de wacht tot je iemand aan de lijn krijgt… en uiteindelijk wordt je hufterig behandeld!
Dus jammer dat je geen 0 sterren kunt geven. Meer verdienen ze niet
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Huub Gielens
5 dagen laterniets gehoord, gebeld alsnog track en tracé nr gekregen, artikel zou die dag geleverd worden 3x leveringstijd veranderd, einde van dag “ we hebben het niet gehaald er wordt een nieuwe afspraak gepland.
Niets meer gehoord, 2 dagen later post nl gebeld, moet contact opnemen met Mediamarkt. Mediamarkt gebeld gaan zaak onderzoeken. Incident nr aangemaakt. Na enige tijd moet ik een formulier invullen met factuurnummer, heb geen factuur ontvangen, contact opgenomen. Krijg alsnog factuur enkel dage later, nu zou alles compleet zijn, formulier wordt opnieuw doorgestuurd. Dit lukt niet. Ik geef aan dat ik gewoon mijn geld terug wil , dat kan niet wordt gewoon uitgelachen door meneer Tri omdat ik probeer de procedures te veranderen. Een leidinggevende aan de lijn kan ook niet. In totaal nu 9 mailtjes en div telefoontjes verder en geen oplossing, want geen formulier is geen geld terug. Ik ben het spuugzat en begrijp werkelijk niet dat dit zomaar kan.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid