Brenger is een koeriersdienst die gespecialiseerd is in het vervoeren van grote artikelen. Op de website Brenger.nl kunnen klanten hun producten veilig laten vervoeren, waarbij een team professionele koeriers voor hen klaar staat. Brenger is één van de weinige leveranciers die zich gespecialiseerd heeft in meubilair. Kopers op Marktplaats en andere websites kunnen bij Brenger terecht om hun meubelstukken te laten bezorgen. Het is mogelijk om producten met Brenger retour te sturen. Klanten kunnen hun aangekochte product terugsturen naar de verkoper via dezelfde diensten die gebruikt zijn voor de levering. Deze retourservice maakt het gemakkelijk om producten terug te sturen als ze niet aan de verwachting voldoen. Naast meubilair, biedt Brenger ook diensten voor het vervoeren van zware goederen zoals bouwmaterialen, machines of andere zware goederen. Het bedrijf heeft veel ervaring met het transporteren van verschillende soorten goederen, waardoor ze naar eigen zeggen in staat zijn om zelfs de meest uitdagende leveringen af te handelen.
Alle reviews
Aantal reviews: 9 Beoordeling:2 SLECHTSTE KOERIER OOIT!!! 3 x ervaring met BRENGER. 3 x een nachtmerrie.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Goed transport, kundige koerier, grote problemen met uitbetaling De koper heeft het overeengekomen bedrag overgemaakt naar Brenger. Het product is keurig bij mij opgehaald – geen klacht over de koerier. Echter, Brenger heeft het bedrag teruggestort naar de koper en niet naar mij, de verkopende partij. Gevolg: mijn product is weg, mijn geld is na 4 weken nog steeds niet door Brenger aan mij uitbetaald, ondanks veel contact en dringende verzoeken. De fout is door Brenger erkend, de oplossing nog steeds niet uitgevoerd, ik heb geen geld.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Slechtste koerierbedrijf ooit! Slechtste koerierbedrijf ooit! 4 afspraken ontvangen, alle weer annuleert door Brenger! En nog steeds geen oplossing in zicht. We wachten sinds 27/11 op onze levering en zijn ondertussen een maand verder! Niet aan te bevelen!!!!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Brenger transport 2x niks Duidelijke instructies gegeven “Pickup appointment details en de prijs” maar de koerier heeft de “Pickup appointment details” niet goed gelezen (1 man te weinig). Heb ik mijn hulp aangeboden maar dat wou die niet.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Onbetrouwbaar Weken van te voren geboekt, maar men komt gewoon niet opdagen en biedt geen alternatief. Voor mij de eerste en laatste keer.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 This is by far the worst experience I've ever had with a delivery service. This is by far the worst experience I’ve ever had with a delivery service.
2
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Bank niet vervoerd, 75% van de betaling kwijt Mijn bank is niet opgehaald bij de woonwinkel. Met als reden dat deze niet klaar stond en de winkel niet op de hoogte zou zijn. Totale onzin want de dag ervoor nog contact gehad met de winkel en dezelfde dag nog geappt over hoe laat de vervoerders zouden komen. Tevens zei het winkelpersoneel iets totaal anders over de reden waarom de bank niet werd meegenomen. En nu houden ze 75% van mijn betaling in omdat ze er toch naar toe gereden zijn. 75 procent!! Snel verdiend mannen. Pas dus op met deze vervoerders. Nu maar zien hoe ik mijn geld toch terug krijg. Er is verder ook helemaal geen wederhoor gedaan met mij als klant, de vervoerder wordt op zijn woord geloofd.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 The service is a crap. No responsibility They are completely unable to manage the drivers so that the drivers are doing what they want. Brenger does not carry any responsibility. It is a big lottery which driver you will get. If it is an irresponsible driver, you will lose few days, money and tonnes of hours to try to understand where is the driver and when he will come. And at the end you will search for another delivery.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:8 Niet perfect, maar wel degelijk. Ik ben tevreden. De service was niet perfect, want mijn levering kwam 2 uur later dan beloofd, maar de chauffeur heeft heel vriendelijk de tijd genomen voor een nauwkeurige aflevering. Dus de chauffeur krijgt 5 sterren van mij, maar de totale service geef ik er 4.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Mo
1e ervaring: tafeltje vernachelt tussen ophalen in Hilversum en brengen naar Den-Haag. Een grote ellende!
2e ervaring: 6 x een afspraak moeten maken om 2 stoelen weg te brengen van A naar B. 6 x niet komen opdagen met smoesjes iedere keer. Uiteindelijk na 6 x proberen geannuleerd.
3e ervaring: 4 stoelen zouden vandaag tussen 9:00 – 12:30 uur worden opgehaald. Kijk om 10:30 op status en zie dat zonder overleg de tijd is veranderd naar tussen 9:00 – 17:00 uur. Onacceptabel wat mij betreft. Gebeld zou worden teruggebeld maar niets. Na 45 minuten bel ik zelf maar weer en geen oplossing.
Dat dit bedrijf bestaat en zo respectloos met andere mensen hun tijd omgaan is een SCHANDE!!!!
ABSOLUUT GEEN AANRADER.
MSW
Sommer
Huis
Koerier vertrekt zonder iets te doen, mijn betaalde bedrag wordt gehalveerd.
Vorige keer grote bus wou niet wachten bij ophalen veiling items, toen nieuw busje gehuurd en die was te klein. Heb toen zelf een bus gehuurd.
Hoe moeilijk kan het zijn:
“Pickup appointment details”
Droger en wasmachine naar beneden 2 trappen en droger en wasmachine naar boven 2 trappen. Op hetzelfde adres.
Johan van Iersel
Mohsen Goudarzi
The driver canceled last minute, and they did absolutely nothing to compensate for their faults!!!!! I was forced to throw away the furniture (600-700 euro) because I planned this delivery on my last day of the rental contract and with their last-minute cancellation, had no time to arrange another delivery….
for god’s sake, don’t fall for their cheaper prices, there is a 90% chance your delivery will be canceled last minute and your money will not be even refunded…. Their customer support is rude and useless.. They even have not issued a refund yet!!!!
ps. wished I could give 0 stars
Jolanda
VO
I ordered pick up from the store 11.00-15.00.
I had to go to the store from Amsterdam to Zaandam to handle the delivery.
At 15.15 the driver called and said that he has a flat tire. 15 min AFTER THE PICKUP SHOULD HAVE HAPPENED! This is the first time when I was song.
He said he will try to fix within 45 min and that I should not cancel the delivery.
At 16 when nothing has changed and I start contacting customer support. Finally at 16.45 I managed to contact the operator. The operator told me that the driver will call me write away and he is on his way to me.
I asked Brenger to tell me the time when the driver comes because the driver already made mistakes and I need someone else to manage the situation. And also the driver had my other phone number so if he would like to reach me I would notice this on another phone. She refused to tell me the time, said that her working day is over and HANGHED UP THE PHONE up the phone.
As expected the driver DID NOT CALL. I tried to contact him and managed to do this only 1 hour later. And he told he is NOT COMING because he didn’t fix the tire.
– It was 6:00 PM.
– I was still in the shop outside of Zaandam with a big corner sofa on my hands.The shop was closing.
– I have already paid to Brenger for the full service and I don’t have money right now to pay for another delivery.
– If I leave the sofa in the shop I have to pay for every day.
– And Brenger didn’t give me any new delivery time and still nobody contacted me.
Maybe you will pay little more for other delivery companies but for sure you will save a lot of money and time. Bringer never more!!!!
Gerri