Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Alle reviews
Robert
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Abudy
Ik ben nog aan het wachten en wil weten of ik het nog kan verwachten😭
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Cindy
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Swastik Nayak
After going through the customer support, the driver was asked to return to make the delivery.
I waited for 4hr+ for him to arrive. Now at 22:34 I was informed that there will be no delivery.
RIP my weekend. Thank you for asking me to stay at home on a Friday evening. I really needed some alone time on a weekend.
Kindly shut down your delivery service.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
MT
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
George Etty
– via service@instabox een mail met een ander adres opgegeven // deze word pas 1.5 dag later bekeken
– krijg bericht dat pakket op het oude adres (wat ze niet konden vinden) maar dan bij de buren IS afgeleverd
– buren gevraagd – er is NIETS bij hun bezorgd !
– via service@instabox krijg ik 1.5 dag later een bericht dat het alternatief adres niet is verwerkt@
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Rosan
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Saskia
Inmiddels is het mij duidelijk want de chauffeur heeft de eerste deur in de straat gekozen. Lekker makkelijk. Wat een luie gast.
Klantenservice alleen via mail en SMS te bereiken. Maar daar kun je wel een dag wachten op antwoord.
Kansloos dit.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Wim
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Zuza
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Maartje Tenda
Zaterdag tegen 22.30 een e-mail: vanwege vertraging gaan ze het niet halen dus we moeten wachten tot maandagavond, op dat moment ruim 10 adressen voor ons. Kan gebeuren…
Maandag tegen 22.30 een e-mail: vanwege vertraging gaan ze het niet halen dus we moeten wachten tot maandagavond, wederom nog meer dan 10 adressen voor ons.
Dinsdag tegen 22.30 een e-mail: vanwege vertraging gaan ze het niet halen dus we moeten wachten tot woensdagavond, en opnieuw nog meer dan 10 adressen voor ons.
Wij verwachten ons pakket niet meer te krijgen op deze manier en hebben contact opgenomen met de webshop.
Ontzettend slechte transportplanning… Misschien moeten ze eens een keer bij een echt transportbedrijf gaan kijken hoe het wel moet.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Anita
Daar gaat de goede service van bol.com door een slechte bezorgdienst. Hopelijk komt het morgen goed
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Daan
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Ayman
veel retour zonder reden van de klant.
veel beschadigen pakketten en verloren!
veel gestolen pakketten + open gemaakt!
nooit meer samen werken!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jesse
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Diana Jansen
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Tjibbe
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Rob
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid