1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    slecht bedrijf
    Ik wachten week verder geen bestelling gekregen , bleek te zijn dat het afgelopen dinsdag 20:21 bezorgd is oo mijn adres nee hoor niks gezien. Ook niet in de brievenbus niets gekregen. H&M als jullie doorgaan met dit bedrijf dan bestel ik niets meer via internet.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. heb ik ook, hoe heeft u dit opgelost?
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  2. Beoordeling:

    2
    Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg!
    Jammer dat je geen 0 sterren kan selecteren. Anders had ik die gegeven. Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg!
    Ik heb nu al diverse keren bestellingen gedaan bij Bol.com en avondlevering geselecteerd. Bol.com schakelt dan Instabox in. Maar dit is tot nog toe NOOIT goed gegaan. Leveringen pas dagen later dan beloofd. En nu is een pakketje niet meer te traceren. Waarschuwing! Selecteer nooit avondlevering bij Bol.com.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik zit aan het wachten aan de deur voor mijn pakket , en ik volg ook online , en daarna ik zie dat de medewerken gemeld dat is er niemand thuis … dit is echt niet goed dit is de 2 keer zelfde gebeurt
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  3. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Hele vreemde service. Had expres gekozen voor kluisbezorging. Zou twee pakketten van hetzelfde bedrijf binnen 1-2 dagen geleverd krijgen. Allebei waren tegelijk onderweg naar de kluis volgens de track en trace; één wordt in de kluis gestopt en bij de ander krijg ik de melding dat het vertraagd is en dat ik het de volgende dag kan afhalen. Volgende dag nog steeds niet. Een dag later is de kluis ineens een andere locatie in mijn stad, zonder dat ik daar een melding over krijg. Nu 8 dagen later nog steeds geen pakket, ondanks dat de track en trace blijft zeggen dat het rond 18 uur bezorgd wordt. Volgens de website kun je reageren op de smsen van instabox als je vragen hebt. Meerdere smsen gestuurd, nooit antwoord ontvangen. Dan maar per mail gevraagd wanneer ik mijn pakket kan verwachten. Krijg ik twee keer een lege mail zonder inhoud als reactie. Ik baal bier ontzettend van, wat een slechte service.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Suuuuuper slecht
    Twe dagen wachten voor een post net een apparaat voor mijn bedrijf…dus twe dagen werkloos
    Klantenservice…leugen,leugen en geen excuses
    Geen vertrouwde bedrijf
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloos bedrijf
    Pakketje van H&M zou vanavond geleverd worden. Kon alles volgen via de live track & trace. Geen bezorger gezien, ondanks dat hij rond 21.12 uur voor mijn deur zou staan en dan om 00.44 uur een mailtje krijgen dat bezorger Amari met veel plezier mijn pakketje bij mij bezorgd heeft. Snap niet dat dit bedrijf kan blijven bestaan. Maandag maar eens H&M bellen om te vragen of ze graag klanten kwijt willen. Wat een armoedig zooitje!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Onbetrouwbaar
    Het is niet eens 1 ster waardig. Zelfde verhaal als bij de rest. Krijgt 5 minuten voor tijd een bericht sorry het gaat niet meer lukken. Dus kies ik ervoor om het in een kluis te laten leveren dat ik het gewoon kan afhalen ook dat is moeilijk voor ze. Na dagen nog niks ontvangen. Wel door bol netjes opgelost maar hopelijk stoppen ze met dit bedrijf. Met PostNL heb je het de volgende dag gewoon netjes op tijd in huis.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf
    2 avonden tot laat zitten te wachten op bezorging. Elke keer aan het einde van avond melding dat de bezorger vertraging had en het pakket de volgende avond geleverd zou worden. Nou nee hoor, volgende avond wederom hetzelfde verhaal. KANSLOOS BEDRIJF!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Kansloos bedrijf
    Wat een kansloos zooitje . Gisteren pakket verkeerd gesorteerd en nu is het ineens kwijt en kan ik t zelf oplossen met Ikea, want dat is ‘de procedure’ daaaag geld. Wtf… BESTEL NOOIT IETS ALS HET MET DEZE OPLICHTERS BEZORD WORDT!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Slecht bedrijf
    Ontzettend slecht bedrijf. Ik zet niet snel een review maar nu wel.
    Iets besteld bij bol.com.
    Eerste dag we konden uw adres niet vinden.
    Tweede dag we konden uw adres niet vinden.
    Derde dag we zijn uw pakket kwijt sorry voor het ongemak ik moest maar bij de webshop verhaal halen.
    Dit slaat echt nergens op ik begrijp echt niet dat bol.com en degene die het verkoopt met zo.n bezorgdienst in zee gaan.
    Een ontzettend slecht bedrijf die heel snel moet worden gestopt
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    'Sorteer fout' en zelf je pakket uit de lift halen
    Volgens Bol volgende dag in huis, Instabox vond van niet. Ik zit de hele avond te wachten om vlak voor tijd een bericht te krijgen dat er een ‘sorteerfout’ is. Volgende dag wordt er aangebeld aan de portiek, ik druk om de hal deur open te doen….blijft de bezorger constant bellen. Uiteindelijk via de intercom gezegd dat hij naar boven kon komen en ik daarom de deur open deed zegt hij “Ik zet het in de lift oke?” ik liep verbaasd naar de lift en daar kon ik het pakket naar huis sjouwen! Belachelijk. Mag toch wel verwachten dat hij een steekkarretje heeft en zo niet pakketbezorger is niet alleen kleine pakketjes!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Alweer klagen zucht
    Sinds hm met instabox werkt is het niets dan Ellende
    Alleen bezorgen in de avond is al vervelend maar als ze dan ook niet komen en melding sturen we konden niet bezorgen ..
    Wij zitten thuis te wachten.
    Bericht we zijn er over 5 minuten, daarna deze melding
    Camera toont geen activiteit voor de deur en de buren zijn ook nog eens gewoon thuis.
    Vorige keer was mijn adres ‘niet bestaand’ en heb ik t via telefonisch contact kunnen rechttrekken,
    Dit x helaas weer klagen..
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Meerdere slechte ervaringen
    Meerdere keren mijn pakket niet ontvangen. Terwijl de auto wel in buurt was met life tracking, ook een pakket ontvangen dat onder de latex zat , zo ook de stoep en de vloer van de ingang .🙃. Kortom niet tevreden en al helemaal niet over de communicatie die volgt op het niet afleveren. Namelijk GEEN
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Jammer
    Eerdere ervaringen met red je pakketje waren wel okay maar niet top. Vanochtend wat besteld en pas in de avond (net dus) de melding dat er een “sorteerfout” is.

    Je betaald extra voor een service die niet bestaat.

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Super slecht
    Super slecht bedrijf zijn leugenaars die nergens op reageren. Zou een bestelling van Bol.com ontvangen. Kreeg melding dat de bezorger het adres niet kon vinden. Dit is de grootste onzin die ik in jaren heb gehoord. Uiteraard wordt er niet op mijn SMS-jes gereageerd. Telefoonnummer is niet bereikbaar. Volgens mij en de vele zeer slechte recentie zijn het een stel oplichters. Onbegrijpelijk dat Bol.com met zo een bedrijf samenwerkt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Slechte
    Slechtste service ooit! Ik had mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, omdat ik ‘s avonds pas laat thuis ben. De eerste avond hebben zij de hele avond voor niets gewacht. Pas om 22.00 uur een bericht ontvangen dat bezorging niet mogelijk was in verband met een sorteerfout. De volgende avond werd het tijdstip van bezorging een aantal keer aangepast en toen de bezorger uiteindelijk kwam, heeft hij het pakket zonder iets meer dan het woord ‘pakketje’ te roepen door de intercom gewoon in de hal van het appartementencomplex onbeheerd achtergelaten. De ontvangers zijn beiden slecht ter been en wisten niet waar het pakket was en zagen door het raam alleen de chauffeur wegrijden. Zij waren niet in staat om het te gaan zoeken. Ik ben toen zelf naar de ontvangers toe moeten rijden om dit te doen, Gelukkig had een vriendelijke buurvrouw het fatsoen om het pakket alsnog op de juiste plaats af te leveren. Je denkt het goed opgelost te hebben door de bestelling naar een adres te laten brengen waar altijd iemand thuis is en de bezorger dus niet voor niets komt, krijg je dit. Echt te triest voor woorden. Ik hoop dat iedere webwinkel aan gaat geven van welke bezorgdienst zij gebruik maken, zodat ik nooit meer voor instabox hoef te kiezen. Als zij bezorgen, dan bestel ik niets.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ook ik ben totaal verbijsterd dat a) Eén zichzelf respecterend bedrijf zich inlaat met Instabox.
      b) Bol.Com zijn naam hiermee te grabbel gooit.
      Voortaan annuleer ik een bestelling als het door Instabox ” bezorgd” word. Liever weet ik vantevoren welke bezorgdienst er langs komt.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.