1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Bezorger niet komen opdagen
    Hele avond thuis, track&trace hele avond bij gehouden. Dan opeens om 22:10 “het kan niet bezorgd worden”. Geen activiteit op de camera geweest. Of luie bezorger en/of slecht bedrijf!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Shit company. It’s like a scam. Same issue. It says deliver at this time and never turn up
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  2. Beoordeling:

    2
    bezorging niet gelukt, klantenservice erg druk
    Bestelling via Bol.com, zou via deze bezorgdienst instabox (voorheen redjepakketje) worden geleverd. Keurig de track en tracé gevolgd en op het moment dat ik aan de beurt ben krijg ik een melding dat de bezorging niet gelukt is: Bedrijf gesloten. Ik woon weliswaar in een winkelcentrum maar ik ben geen bedrijf en ben gewoon thuis. Al de hele avond! Heel jammer dat de chauffeur zich er zo makkelijk van af maakt terwijl bovendien mijn telefoonnummer bekend is bij de bezorgdienst en ik dus gebeld had kunnen worden. Vervolgens direct klantenservice gebeld want wie weet is de chauffeur nog in de buurt en kan het pakketje alsnog worden bezorgd. Weinig kans want pas na 25 minuten krijg ik iemand aan de lijn.. Vervolgens is het niet duidelijk of het vandaag nog geleverd kan. worden want dat hangt van de route af.. Hallo. die weten jullie toch? Nu afwachten of het morgen wel wordt geleverd. Jammer dat ik dan dus weer de hele avond kwijt ben want ze weten pas na 17.00 uur hoe laat jij aan de beurt bent. Slechte zaak dit soort bedrijven en jammer dat een betrouwbaar bedrijf als bol.com hier zaken mee doet. Zou ze overigens sieren als er bij het bestelproces wordt aangegeven met wel bedrijf het bezorgd wordt. Dan kun je daar als consument rekening mee houden en beslissen of je de bestelling wel of niet doet. In dit geval had ik dat dus niet gedaan. En met mij meer als ik deze reviews hier zo lees.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    2e keer via red je pakketje
    Dit is de 2e keer dat ik mijn pakket via red je pakketje/instabox zou krijgen. Het 1e pakket werd later bezorgd omdat het te laat op de avond werd. Ze bezorgen tot 22.30 uur. Met nog 1 bezorging te gaan om 22.00 werd t te laat?

    Nu weer geen pakket gekregen nu door een”sorteer fout”!

    Het is nu wel heel erg irritant aan het worden de bezorging via deze bezorger.
    Ik heb het ook doorgegeven aan degene waar ik het heb besteld. En dat ik geen pakketten meer wil als t via Red je pakketje/Instabox gaat. Superslechte bezorgservice.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    zeer slecht bedrijf
    dit bedrijf is geen ster waardig.
    als bedrijf heb ik een pakketje in geleverd bij service punt in januri , ( helaas wel net te laat volgens de regels van Red je Pakketje , ik was niet op de hoogte dat het binnen 2dagen ingeleverd moest zijn , zo heette het bedrijf nog in januari) , mijn pakketje wel opgehaald bij het op haalpunt maar nooit afgeleverd bij mijn klant. na contact zou ik het binnen 10 dagen terug ontvangen. maar nee nog steeds niet.
    als ik contact heb zeggen “o ik zie dat het gescand is dus u zult het nu snel ontvangen.”maar nee hoor. en dan in eens krijg ik helemaal geen contact meer . is het bedrijf overgenomen blijkbaar door Instabox. via hen een klacht in gedient. ze geven aan het op te lossen, maan zeggen niet hoe. op een avond kom ik rond 22 uur thuis en staat er een auto van Red je pakketje 5 deuren voor mijn huis. ik vraag de chauffeur of hij toevallig mijn pakketje ook bij heeft , leek me zeer efficent, maar nee hoor dat was niet het geval.
    ik stuur een factuur voor de geleden schaden, krijg ik mail dat dit naar afdeling claims gestuurd dient te worden. maar als je via tussen broker of verzendplatvorm inleverd , is het advies om daar de factuur in te dienen. na contact te hebben gehad met My parcel , begrijp ik dat het dan alleen om de verzend kosten gaat en dat zij deze kosten niet terug krijgen ontvangen van Instabox.
    kortom , ik heb mijn klant een nieuw pakket moeten sturen, kortom extra kosten moetn maken ,
    want mijn klant verwacht zijn pakketje gewoon, ik vint het WEL belangrijk dat ik goede service lever.
    nu probeer ik ze te bellen en hang al lange tijd in de wacht ,
    wat ik snap na het lezen van alle voorgaande recentie
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Slecht
    Hele avond gewacht en track trace gevolgd.
    Niet aangebeld en op de camera’s geen activiteiten voor de deur maar ineens toch de melding, helaas u was niet thuis en ook uw buren niet.
    Slaat nergens op!
    Zeer teleurstellend.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    te laat bezorgen en dan ook nog een Sorteerfout
    Donderdag product besteld ,zou vrijdag afgeleverd worden maar helaas deze was “te laat aangekomen en kon niet op tijd worden gesorteerd” Volgende dag een sorteer fout…..
    Wees dan ook de professional en neem het voor eigen rekening dat het zsm word opgelost.
    Erg weinig vertrouwen in dat het product ooit mijn voordeur bereikt als ik dit allemaal zo lees.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Super onbetrouwbaar, zeer slecht
    Hele avond gewacht, nog 3 te bezorgen zei de telefonist en toch ineens een mail dat het niet meer zou komen. Extreem onbetrouwbaar. Zou de volgende avond komen. Weer dom eachten. Moet het nog zien, 33 pakketjes te gaan zei track/trace dus zal wel weer
    niet lukken. Onbegrijpelijk dat Ikea met Instabox werkt. Zo treurig slecht.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Sorteerfout….
    1 ster is al teveel. Wat een teleurstellende ervaring. Pakket zou dinsdagavond worden bezorgd. Sorteerfout, volgende dag beter…Nu vrijdag nog steeds geen bezorging. En actuele status is niet te volgen. Mail al 2 dagen onbeantwoord. Ik kies de volgende keer als het even kan geen levering via Instabox/redjepakketje.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    SLECHTSTE BEDRIJF OOIT
    Pakket wordt al weken niet geleverd. Pas op: dit bedrijf is oplichterij, samen met meubella. Krijg meldingen dat de bezorger heeft aangebeld, wat uiteraard niet is gebeurd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Same day delivery werkt gewoon niet.
    Geef al mijn pakketten aan met same day delivery en is nog nooit dezelfde dag bezorgd. Waardeloos. Duurt het ook nog 2 weken bij hun om een probleem op te lossen. Als je een andere optie hebt ga dan daarvoor.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Geen ster waard! Pakketjes verdwijnen of worden niet bezorgd.
    Als het niet zo droevig gesteld zou zijn bij dit bedrijf dan zou je er misschien nog om kunnen lachen… Dat dit bedrijf hier ook gewoon mee weg blijft komen. Pakketjes verdwijnen plotseling tijdens de bezorgronde. Ja meneer, het pakketje is opeens niet meer in mijn wagen. Ah, geeft niet joh, het had maar een waarde van 1300 euro… geeft niks! En als je dan de hele avond op je pakketje zit te wachten krijg je om 21:50 uur een mailtje… ja sorry hoor maar we hebben je pakketje verkeerd gesorteerd en komen het morgen bij je afleveren. Dus de volgende avond zit je weer te wachten… om 21:48 uur… dezelfde mail… we hebben het verkeerd gesorteerd… en je raad het niet… de 3e avond op rij… ja wel hoor! Weerrrrr dezelfde mail… verkeerd gesorteerd.
    Een tip voor bedrijven; ga niet met deze gasten in zee want dat kost je kostbare klanten!
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    10
    Prima levering
    Prima geregeld, goed op de hoogte gehouden via realtime. Vriendelijke pakket bezorgster.
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Oplichters!!!
    Oplichters! Pas op!! Hun bezorger haalt per abuis verkeerd pakket op. Vervolgens op depot beland. Na twee weken aan het lijntje te worden gehouden hoor je niets meer. Telefoonnummers waarmee ze adverteren zijn buiten gebruik. Gewoon krankzinnig zo ga je niet met mensen om. Je wordt opgelicht!!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    2 avonden op rij gewacht…. En niks!!
    2 avonden op rij is het niet gelukt om een pakketje te bezorgen (“ ..verkeerd gesorteerd en kan hierdoor vanavond niet worden bezorgd”..). Melding kwam op het laatste moment, waardoor je dus voor niets thuisblijft. Slechte service en als ik de reviews lees geeft dat weinig vertrouwen dat het pakketje morgen wél bezorgd gaat worden. Wat is er aan de hand met deze bezorgdienst?
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Onwijs slecht, zou woensdag bezorgd worden en nog steeds niet binnen. Zeggen onderweg te zijn maar al ruim 1.5 uur staat er nog 13 adressen dus zal ook vandaag weer niet komen. Waardeloos bedrijf
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.