Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.
Alle reviews
Claire
Nishant
Suzan
Johanna
Nu weer geen pakket gekregen nu door een”sorteer fout”!
Het is nu wel heel erg irritant aan het worden de bezorging via deze bezorger.
Ik heb het ook doorgegeven aan degene waar ik het heb besteld. En dat ik geen pakketten meer wil als t via Red je pakketje/Instabox gaat. Superslechte bezorgservice.
Brigitte
als bedrijf heb ik een pakketje in geleverd bij service punt in januri , ( helaas wel net te laat volgens de regels van Red je Pakketje , ik was niet op de hoogte dat het binnen 2dagen ingeleverd moest zijn , zo heette het bedrijf nog in januari) , mijn pakketje wel opgehaald bij het op haalpunt maar nooit afgeleverd bij mijn klant. na contact zou ik het binnen 10 dagen terug ontvangen. maar nee nog steeds niet.
als ik contact heb zeggen “o ik zie dat het gescand is dus u zult het nu snel ontvangen.”maar nee hoor. en dan in eens krijg ik helemaal geen contact meer . is het bedrijf overgenomen blijkbaar door Instabox. via hen een klacht in gedient. ze geven aan het op te lossen, maan zeggen niet hoe. op een avond kom ik rond 22 uur thuis en staat er een auto van Red je pakketje 5 deuren voor mijn huis. ik vraag de chauffeur of hij toevallig mijn pakketje ook bij heeft , leek me zeer efficent, maar nee hoor dat was niet het geval.
ik stuur een factuur voor de geleden schaden, krijg ik mail dat dit naar afdeling claims gestuurd dient te worden. maar als je via tussen broker of verzendplatvorm inleverd , is het advies om daar de factuur in te dienen. na contact te hebben gehad met My parcel , begrijp ik dat het dan alleen om de verzend kosten gaat en dat zij deze kosten niet terug krijgen ontvangen van Instabox.
kortom , ik heb mijn klant een nieuw pakket moeten sturen, kortom extra kosten moetn maken ,
want mijn klant verwacht zijn pakketje gewoon, ik vint het WEL belangrijk dat ik goede service lever.
nu probeer ik ze te bellen en hang al lange tijd in de wacht ,
wat ik snap na het lezen van alle voorgaande recentie
Dordrecht
Niet aangebeld en op de camera’s geen activiteiten voor de deur maar ineens toch de melding, helaas u was niet thuis en ook uw buren niet.
Slaat nergens op!
Zeer teleurstellend.
Marty van Eeten
Wees dan ook de professional en neem het voor eigen rekening dat het zsm word opgelost.
Erg weinig vertrouwen in dat het product ooit mijn voordeur bereikt als ik dit allemaal zo lees.
Johan
niet lukken. Onbegrijpelijk dat Ikea met Instabox werkt. Zo treurig slecht.
Kees
robin akkermans
Stijn Scheper
J.d.V
Een tip voor bedrijven; ga niet met deze gasten in zee want dat kost je kostbare klanten!
Kay
Lieset Lindeman
Jos van Tessel
Chantal Bijster de Boer