1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Op wacht
    Bij het bezorgen , eerste avond op wacht … Redden ze het niet .. tweede avond godzijdank wel. Retour sturen moet ook via hun . Eerst zou het half negen zijn toen werd het tien uur ..toen een sms gekregen binnen vijf minuten is de bezorger er ..om 2238 staat er dat er nog zeven adressen moeten … Sms’en word niet op gereageerd. Ik loop er niet bepaald warm voor voor red je pakketje. Morgen zeker weer een avondje op wacht. DHL scoort zelfs nog beter en dat zegt wat .
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Update ..we gingen van 7 adressen naar 1 adres om 2300 uur en nu weer naar 7 ! Ik ga naar mijn nest . Waardeloos dit .
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  2. Beoordeling:

    2
    "Pakketje kwijt"
    Track & Trace toont de bezorger beneden aan flat, rijd na 15-20 min weg. Contact met klantenservice pakketje zou “kwijt” zijn en ze doen daar verder niets mee. Gezien alle andere reviews raken bezorgers vaker iets “kwijt”.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Drama!
    schandalig gedrag van het bedrijf. op vrijdag twee pakketten (cadeautjes) besteld met avondbezorging aan huis. Het is maandag, ik wacht de hele tijd op pakketten, ik heb zojuist een bericht ontvangen dat de koerier me opnieuw niet zal bereiken !! Ik moet wachten tot morgen…….. pffffff
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    8
    Pakketje
    Ik ben zeer tevreden.Goed op de hoogte gehouden welke tijd ze zouden komen,en het werd dan ook goed bezorgd.Aardige chauffeur
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    We were home, no package
    We were home. No package, “with a neighbour”. Which neighbour? I call customer services. Turns out it was a MAILBOX PACKAGE!! Other side of the building. Neighbour not home and besides post, not my package in his mailbox. I call again. “Will call the delivery boy. Call back tomorrow”. Sooooo…. WHERE IS MY PACKAGE!??
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Redjepakketje red je pakketje niet
    Redjepakketje red je pakketje niet. Ze geven aan je pakketje in de avond te kunnen bezorgen om vervolgens het niet waar te maken. De bezorger is onderweg vervolgens krijg je melding dat de bezorger vertraagd is om daarna te horen dat ze je pakketje niet konden leveren doordat ze zo vertraagd zijn niet niet meer na een bepaalde tijd mogen werken. als dit het probleem is neem meer mensen aan zodat dit niet vaak gebeurt. Als ik een -5 kon geven had ik dat zeker gedaan. voor alle bedrijven die eraan denken om redjepakketje te gebruiken doe het niet kies voor postnl,dhl of dpd.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Teleurstellend
    Braaf wachtend thuis, nog een sms ontvangen met ‘over 5 min is de bezorger er’. Na 7 min ontvang ik het bericht ‘niemand thuis, bezorging niet gelukt’. Dat klopte niet helemaal.
    Op de website staat aangegeven dat er een poging wordt gedaan bij de buren of er telefonisch contact met je wordt opgenomen als de deurbel geen gehoor geeft. Bij mij in het pand zijn meerdere appartementen en ook zijn mijn buren thuis, een telefoontje heb ik ook zeker niet ontvangen.
    Teleurstellend! Tip voor het bedrijf: doe geen beloftes die je niet nakomt!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    SLECHT EN ONBETROUWBAAR
    Pakketje zou zaterdag geleverd worden, in de avond een kort bericht dat mijn pakket verkeerd gesorteerd was, het zou maandag opnieuw worden geprobeerd??? Niets meer vernomen dus dinsdag zelf maar gaan bellen toen te horen gekregen dat ik zelf mag bellen als mijn pakketje er morgen nog niet is…Zij zouden dan wel de Bijenkorf (verzender) informeren. Zelf de Bijenkorf maar gebeld en die bleek natuurlijk ook nog niets te hebben vernomen. Zoals al wel verwacht is het pakket gewoon kwijt en het vreemde is dat eerder te zien was dat het pakket onderweg zou zijn met de bezorger maar later weer in het sorteercentrum zou zijn. Kennelijk gewoon ergens achterover gedrukt, zoveel is duidelijk. Dat de Bijenkorf hier zaken mee doet vind ik echt onbegrijpelijk!!
    Alleen de bedrijfsnaam al kun je toch niet serieus nemen….
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Vreselijk slecht
    Pakketje zou zaterdag geleverd worden. Laat in de middag een kort bericht dat mijn pakket verkeerd gesorteerd was??? Een ander woord voor kwijt, bleek zojuist… niks meer gehoord of ontvangen of gelezen, zelf gebeld en toen te horen gekregen dat ik zelf mag bellen als mijn pakketje er morgen nog niet is….arrogant!! Geen mail, niks van hun kant!
    Dat de Bijenkorf hier zaken mee doet… onbegrijpelijk.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    8
    Op tijd
    Keurig op tijd bezorgd.
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Slecht postorder bedrijf
    Gewoon doodleuk doorgeven dat je er niet bent..Service desk vriendelijk, maar heb je verder niks aan. Ik ben de hele dag thuis en dan zeggen dat je niet thuis bent of dat het bedrijfsadres biet open is. Het zijn allemaal smoezen. Ze hebben nooit voor mijn deur gestaan.
    Nooit zaken mee doen!
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Waar is mijn pakketje??
    Pakket niet afgeleverd op de afgesproken dag. Ook geen updates ontvangen. Maar wel geld innen voor tijdige bezorging. Had ik maar eerder naar de reviews gekeken. Dat dit bedrijf nog mag leveren. Schaamteloos!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Worst delivery company in the Netherlands
    EVERY SINGLE TIME, that I buy something from bol.com that is supposed to be delivered by REDJEPAKKETJE it’s NEVER delivered on time, first time they missed the due date and they delivered 1 block away from my apartment, the other 2 times they missed the due date. If you can, AVOID THIS CRAPPY COMPANY.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Ik heb extra betaald voor levering maandagavond om 21:00 sorry sorteerfout. Dinsdag avond zou hij komen om 21:02 niet thuis. Ik ze gebeld en gevraagd waar hij heeft gebeld want op mijn camera was niks te zien. Hij gaaf antwoord van ja nou ik denk in oplossing morgen komen we langs.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Gewoon slecht
    Bezorger rijdt doodleuk voor mijn neus weg. Heeft niet aangebeld, pakketje niet bij buren afgeleverd. Nee, ik zou niet thuis geweest zijn. Klantenservice volledig onbereikbaar, maar wel popie jopie website en volledig niet passend automatisch antwoord op mijn email. Nu onduidelijk wanneer en of er geleverd gaat worden. Ik koop niet meer bij bedrijven die hen de bezorging laat doen.
    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.