1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Past door brievenbus en vermeld dan niet thuis...
    Bij bol.com bestelling gedaan en zou bezorgd worden rond 21.00 uur, wij konden de chauffeur volgen via de site van red je pakketje. Chauffeur is niet eens in onze straat geweest is op de hoek blijven staan, pakketje paste door brievenbus…??? en wij waren thuis en tot mijn stomme verbazing word vermeld dat wij niet thuis waren. Nu Redpakketje aan het bellen en 17 wachtende voor mij. Gaat goed daar dan!! Als er rond 21.15 uur zoveel wachtende voor je zijn. Geen aanrader dus!
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Komen afspraken niet na
    Pakketje op donderdag besteld en het zou vrijdagavond tussen 17.30 en 22.30 bezorgd worden. Tijdvlak schoof steeds op. Uiteindelijk bericht gekregen vertraging opgelopen. Pakketje wordt de volgende werkdag geleverd. Na het weekend dus. Rond 17.30 kreeg ik een bericht pakketjes wordt tussen 22.00 en 22.30 geleverd. Weer als laatste dus. Om 21.30 kreeg ik vervolgens weer bericht vertraging opgelopen afleveren mislukt. Bestek nooit meer met bedrijven die leveren met dit bedrijf. Slechte planning en service. Klantenservice is niet te bereiken.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Onbetrouwbare service
    Eerder ervaringen met RJP waren positief, maar helaas de laatste niet..
    Pakket was op kerstavond onderweg, sms gehad dat het pakket er binnen 5 minuten zou zijn. Volgens de kaart was de chauffeur in het dorp. Volgende moment zie ik de wagen op de kaart de andere kant op gaan en rijdt terug naar Arnhem.
    Klantenservice gebeld (wachttijd 45 minuten). Na ruggespraak gehad te hebben met een collega, werd me verzekerd dat het pakket er binnen 10 minuten zou zijn. Bleek helaas een leugen… Klantenservice daarna niet meer kunnen bereiken. Geen kerstcadeautje onder de boom…
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Meest onbetrouwbare bezorgdienst
    Ongelooflijk slechte bezorgdienst en klantenservice die niets voor je betekent. Op andere sites zie je ook goede recensies, geloof daar niet in. Avonden zitten wachten, geen bezorger langs geweest en als je dan de klanten service wilt bellen zijn er 42, of 34 dan wel 28 personen voor je ( bij de keren dat wij op de avonden hebben gebeld). Geeft wel aan hoeveel mensen proberen hun klacht door te geven.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloos bedrijf
    Hoi ,

    Ik ben heeeeel boos op red je pakketje.
    Bij jullie amazon.nl iets besteld dat de volgende dag geleverd zou worden.
    Dat bleek geleverd te worden door koeriersbedrijf red je pakketje.
    Nu heb ik al drie dagen van dat vreselijke bedrijf de melding gekregen dat het s’avonds geleverd zou worden in een tijdsvak maar steeds krijg ik in dat tijdsvak de melding levering kan niet doorgaan vanwege een sorteerfout.
    Vandaag dus dat bedrijf eens gebeld meer dan een uur in de wacht gestaan en wat denk je ik word heel chagerijnig meteen afgewimpeld door een brutale dame.
    Amazon ik adviseer jullie te stoppen met dit bedrijf.
    Ik durf niets meer te bestellen bij jullie

    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik heb nu dus EXACT het zelfde!
      ben geen klager, maar dit gaat mij te ver.

      23-12 een tafel besteld bij bol.com ( via Lifegoods) en nu 30-12 nogsteeds niets
      de tafel was voor de kerst bedoeld ( ik had 15 eters!!) en nu voor oud jaar wederom…
      en nogsteeds geen tafel.

      ONGELOOFLIJK!
      inderdaad slechte service en klantenservice. ik hoop hier nooit meer mee in aanraking te komen!

      1

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Ik kan me helemaal aansluiten bij deze review. Heb exact dezelfde ervaring. Het is een waardeloos en amateuristisch bedrijf. Ik ga nooit meer iets bestellen als het via red mijn pakketje wordt gebracht.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  6. Beoordeling:

    2
    Was thuis aan het wachten
    Nog voordat het geleverd zou worden terug gestuurd naar bol.com. Heeft het zogenaamd drie keer geprobeerd. Was gewoon thuis!!! Aan het wachten!
    Nooit meer!
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Bestel niet bij webshops die via deze vervoerder bezorgen
    Nog nooit zo’n onbetrouwbaar bedrijf meegemaakt! Doe u zelf dit niet aan! Bestel niet als deze bezorgdienst het levert.
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Pakket niet geleverd
    Mn pakketje zou vandaag tussen 17:00 en 22:30 geleverd worden.
    Nou ik heb heel de avond zitten wachten en er is niemand langs geweest, wat een waardeloos bedrijf!
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Niet thuis
    Eerste avond tot 22:45 gewacht, niet geleverd. Tweede avond geeft bezorger aan dat we niet thuis zijn. Totale onzin. We zijn gewoon thuis. Gelijk klantenservice gebeld, die kon zien dat de chauffeur niet langs is geweest maar kan zogenaamd chauffeur telefonisch niet bereiken. Zal niet meer bestellen als deze bezorgdienst het zou moeten leveren.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Niet doen!
    Drie pakketjes besteld in de afgelopen weken en twee pakketjes te laat binnen. Bij het eerste pakketje heel de avond zitten wachten en om 22:45 uur de melding “sorry wel halen het niet tot morgen”. Het tweede pakketje binnen de tijd. Het derde pakketje opnieuw de eerste avond zitten wachten en om 22:45 uur de melding “sorry, tot morgen, de volgende dag: “sorry we hebben het pakketje verkeerd gesorteerd, tot morgen. En nu maar wachten of het vanavond wel goed gaat komen.
    Contact met de “klantenservice” bestaat uit alleen maar standaard reacties waar je niets mee kunt en het bos mee wordt ingestuurd.
    Ik zou zou zeggen mij niet meer bellen en bij een volgende bestelling kijk ik eerst wie de verzender is. Jammer voor degene die het product verkoopt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    niet thuis ? wel thuis!
    T is dat je niet minder dan 1 ster kan geven. wat een ********* bedrijf. zeggen dat je niet thuis was, terwijl ik er gewoon wel was. Waarschijnlijk een adresje geskipd om t werk eerder af te hebben ofzo. Waardeloos bedrijf!!
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Slecht
    Vanaf 19:00 tot 23:30 aan wachten de chauffeur reed voor mijn deur gewoon door kreeg melding dat mijn pakket niet geleverd kon worden ik heb bedrijf had de inkoop hard nodig ik bel met de telefoniste die tegen mij zegt dat ik morgen avond pas mijn pakket binnenkrijg ik ben echt boos nooit meer via deze ******** bedrijf hun service is super slecht! Je kan beter via PostNL die komen netjes optijd middag! Ze verdienen geen enkele ster
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Gisterenochtend een laptop besteld en meteen afgerekend. Omdat ik extra betaal voor select kon ik voor avondbezorging kiezen. Fijn, aangegeven dat ik vandaag weer kan werken vanuit huis omdat de laptop gisterenavond zou komen. Uiteindelijk tussen 17:00-22:30 zou deze geleverd worden. Ik maar wachten, om 22:00 moest hij nog 9 adressen. Om 22:45 een berichtje dat het niet gelukt is. Ik balen, mijn baas had op me gerekend. Vandaag: een nieuwe poging. Morgen kom ik echt weer werken vanuit huis! Zei ik tegen m’n baas. De laptop zou wederom met red je pakketje bezorgd worden tussen 17:00-22:30. 43 adressen, ik dacht al oh nee he! Maar om 22:00 zag ik nog 5 adressen. Dus ik was blij. 4, 3, 2, 1 adres nog. En ik zag hem via de tracker live rijden in de straat achter mij. En je raad het al: wederom de melding dat het niet gelukt is om te bezorgen. Hij was EEN straat verwijderd?! Ik ben opgebleven tot 23:30 en morgen kan ik wederom NIET komen werken. Ik ben echt op z’n zachtst gezegd mega pissig, de laptop ligt inmiddels al 2 dagen en nachten in zijn bus, in de kou, vochtig? Of wordt daar lekker mee gesmeten? Ik hoef hem in ieder geval niet meer.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Onbeschoft laat
    Veel te laat bezorgd. Ver na de afgesproken tijd. Hun “sorteerfout ” komt in de reviews wel erg vaak voor.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    10
    Netjes
    Voor het eerst werd pakketje bezorgd via ‘redjepakketje’. Het zou tussen 20.15 en 20.45 uur bezorgd worden. Dit werd uiteindelijk 21.45 uur. Wel irritant, maar het is voor elke koerierdienst drukke tijden. Maar alles is keurig te volgen via de (live) app, incl. hoeveel adressen nog te gaan. Dit vind ik ideaal. Ik ben een avondmens, maar voor sommige mensen zal het wellicht te laat zijn. Aardige bezorger ook.
    0

    4

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.