Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.
Alle reviews
Desiree Osterholt
Marcel
Kasper
Pakket was op kerstavond onderweg, sms gehad dat het pakket er binnen 5 minuten zou zijn. Volgens de kaart was de chauffeur in het dorp. Volgende moment zie ik de wagen op de kaart de andere kant op gaan en rijdt terug naar Arnhem.
Klantenservice gebeld (wachttijd 45 minuten). Na ruggespraak gehad te hebben met een collega, werd me verzekerd dat het pakket er binnen 10 minuten zou zijn. Bleek helaas een leugen… Klantenservice daarna niet meer kunnen bereiken. Geen kerstcadeautje onder de boom…
N
Jos mols
Ik ben heeeeel boos op red je pakketje.
Bij jullie amazon.nl iets besteld dat de volgende dag geleverd zou worden.
Dat bleek geleverd te worden door koeriersbedrijf red je pakketje.
Nu heb ik al drie dagen van dat vreselijke bedrijf de melding gekregen dat het s’avonds geleverd zou worden in een tijdsvak maar steeds krijg ik in dat tijdsvak de melding levering kan niet doorgaan vanwege een sorteerfout.
Vandaag dus dat bedrijf eens gebeld meer dan een uur in de wacht gestaan en wat denk je ik word heel chagerijnig meteen afgewimpeld door een brutale dame.
Amazon ik adviseer jullie te stoppen met dit bedrijf.
Ik durf niets meer te bestellen bij jullie
gera
ben geen klager, maar dit gaat mij te ver.
23-12 een tafel besteld bij bol.com ( via Lifegoods) en nu 30-12 nogsteeds niets
de tafel was voor de kerst bedoeld ( ik had 15 eters!!) en nu voor oud jaar wederom…
en nogsteeds geen tafel.
ONGELOOFLIJK!
inderdaad slechte service en klantenservice. ik hoop hier nooit meer mee in aanraking te komen!
Arda Hagting
Rob van der Schaaf
Nooit meer!
Jer
Anne
Nou ik heb heel de avond zitten wachten en er is niemand langs geweest, wat een waardeloos bedrijf!
Yle
Jeroen
Contact met de “klantenservice” bestaat uit alleen maar standaard reacties waar je niets mee kunt en het bos mee wordt ingestuurd.
Ik zou zou zeggen mij niet meer bellen en bij een volgende bestelling kijk ik eerst wie de verzender is. Jammer voor degene die het product verkoopt.
sjaak miltenburg
Sarah
Anne Van Zoggel
P. de Wit
Marjolein