1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Sorteerfout/ pakketje kwijt
    Eerste twee keer zitten wachten toen geen track en trace code toen was er een sorteerfout na 12 keer mailen kwamen we erachter dat mijn pakketje kwijt is en dat ik maar moet kijken wat ik doe fijn zo’n bedrijf wat een onzin de ene naar de andere klacht stroomt binnen en het is allemaal een sorteer foutje en iedereen is pakketje kwijt een waardeloos bedrijf
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Sorteefout???!!!!!
    Sorteerfout doorgeven op de tijd dat geleverd zou worden???? ZO fout. Heel veel moeten regelen om thuis te zijn en dat dit bericht. ZO SLECHT!!!
    Zelfs niet 1ster waard!
    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Bezorging
    Melding: pakketje bezorgd. Daarna, 20 minuten later, Melding: 3x geprobeerd pakketje af te geven en toen teruggezonden.
    Resultaat: geen pakketje ontvangen, wel de gehele avond thuis.
    Zou graag een bloemetje krijgen voor deze waardeloze gang van zaken.
    5

    2

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Dan krijg je wel een bosie droogbloemen 🥲
      3

      1

      Je hebt al gestemd!

  4. Beoordeling:

    4
    Erg teleurstellend
    Pakketje besteld, zou 30ste bezorgd worden. Sorteerfout..
    Wachten dan maar, 31ste niemand bereikbaar, 1ste ook niet, mailen dan maar want door vakantie wil ik het pakket graag naar een ander adres. 3e mail terug. Adres aangepast en pakket komt morgen bij je aan (fijn!) 4e helemaal klaar voor mijn pakketje.. thuis wachten, sorteerfout.. alweer. Bellen dan maar.. 20 minuten in de wacht. En van 21ste naar 18e in de rij.. dat schiet dus niet op. Maar weer gemaild maar na het lezen van alle reviews is mijn vertrouwen wel vet te zoeken nu!
    2

    2

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Update. Vertrouwen was al weg maar nu al helemaal. Vandaag voor de derde keer sorteerfout..
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  5. Beoordeling:

    2
    Waar is mijn pakketje
    Het is niet red je pakketje maar WAAR IS MIJN PAKKETJE.
    Wat een slechte bezorgservice
    1 ster is het nog niet waard
    2

    3

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Bij Redjepakketje moet je inderdaad zelf je pakketje redden
    Wat is Redjepakketje een waardeloos bedrijf. Het doet zijn naam alle eer aan, want ik moet nu inderdaad mijn pakketje gaan redden:
    1- Eerst geeft de bezorger aan het adres niet te kunnen vinden. Dit anno 2021, ons adres is gewoon te vinden op Googlemaps, Waze, Tomtom etc.
    2- Vervolgens meld ik dit via onderstaande mailchain, ik geef zelfs nog aanwijzingen en dan belooft Damiyanti het op te lossen. Niet dus. Bellen heeft geen zin want ik hoor alleen maar ‘meer dan 20 wachtenden voor u’.
    3- En nu is de status van het pakketje ‘Teruggestuurd naar verzender.
    Winkeliers, gebruik nooit dit bedrijf, want je pakketjes komen niet aan.
    7

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Wat een K@$%! bedrijf !!!!!
    Item besteld bij de Bijenkorf. Ik begrijp dat door drukte bij PostNL de Bij een ander bedrijf inschakelt om de drukte op te vangen, maar deze mIckey Mouse toko ?!?!? Wat een grap !!!

    Ik krijg een bericht ‘afgeleverd bij de buren”….. met een adres twee (2 !!) kilometer verderop….

    P.S. ik woon in de stad Utrecht, niet in een dorp met 4 boerderijen….

    Niks versturen via dit bedrijf !!! Wat een farce.

    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Het pakket kan je mooi volgen en je ziet wanneer je aan de beurt bent. Vervolgens houd ik dus mij email in de gaten , yes eindelijk ik ben aan de beurt. En maar wachten. Staat er ineens dat het bezorgd is op nr 17. Terwijl ik op 46 woon
    Is compleet aan de andere kant van de flat, waar het gewoon buiten tegen de muur aan stond. En dat na 22.00u. Je kan toch geen pakjes buiten zetten savonds ? Zeker niet zomaar bij een ander huisnummer. Zeer slecht echt waar. Als ik weer iets bestel en jullie moeten bezorgen, bestel ik niet .
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Slechte planning
    Pakket zou tussen 17.00 en 22.30 worden bezorgd. 22.25 een mail dat het niet lukt, word een dag later tussen 17.00 en 22.30. Op oudejaarsavond???? Avond naar de haaien en pakket komt nu 3 dagen later. Super slecht gepland!! Als je om 22.30 gepland staat, dan vergeet het maar. Er worden zoveel mensen ingepland, gewoon niet realistisch.
    Waardeloos!!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Nooit meer!!
    Ik wacht op een zeer belangrijke zending op de tweede avond en het pakket is nog steeds niet afgeleverd !! Een ramp! Wat is dit voor bedrijf? !!!
    6

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Eens maar nooit, nooit weer.
    Bestelde een sieraad voor de verjaardag van mijn echtgenote, dus dit moest op tijd aankomen. Daar hadden leverancier en deze bezorgdienst een week voor. Uiteindelijk heb ik na aanleveren drie dagen zitten wachten. Het bedrijf heeft mooie digitale systemen, maar daarmee zie je ook precies wat er structureel enorm fout zit. Ze sturen chauffeurs erop uit met veel te veel zendingen waarvoor ze alleen maar de avonduren hebben. Zit je wat later op de route dan stopt het om 22.30 uur en gaat het onuitgeleverde terug naar het magazijn. Waar er vervolgens 20 uur lang niets mee gebeurt. Dat herhaalde zich de tweede dag en zo heb ik dus 2 avonden tevergeefs zitten wachten. Mailen, contactformulier invullen op de derde dag – het had allemaal geen zin. Na eindeloos wachten aan de telefoon kreeg ik iemand te spreken die me geen steek verder hielp – het lag allemaal aan ‘het systeem’ en er werd geen enkele handreiking gedaan. Uiteindelijk kwam dan het pakket: bezorger legde het buiten in het nat op de mat en liep gelijk weg. En dat bij een pakket met kostbare inhoud en zonder dat hij echt wist dat wij thuis waren.
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Waardeloos en onbetrouwbaar
    Avond zitten wachten tot 22.35u. bezorger was vertraagd. Volgende dag levering. Gedumpt bij verkeerd adres. Aanbellen en wegrijden. Chauffeur was niet bereikbaar volgens klantenservice. Dat is echt een lachertje. Als ik weet dat het via termijn pakketje komt, bestel ik niet
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Wel geleverd ?? Niet bezorgd.
    Onbetrouwbaar, komt toezeggingen niet na. Laar opdrachtgevers in de kou staan. Flut bedrijd
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Nooit meer
    Altijd te laat komen nooit op de dag die wordt aangegeven. Vreselijke bezorgdienst.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    10
    Op tijd geleverd.
    Alles volgens planning verlopen
    Vriendelijke bezorger
    0

    6

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.