1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(304 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 304
  1. Beoordeling:

    2
    Pathetic
    Pathetic! An excuse of a company. Avoid at all costs.
    After receiving multiple notifications that my package was underway, it never arrived. Instead, I got a message saying I wasn’t home and my package was deliver at a neighbor (an entire block away). No package was ever delivered at the ‘neighbor’.
    Their customer service was of no help, only that they will launch an investigation which will take 2-3 days.
    Have not received a response yet.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    8
    Super
    Na eerst alle reviews te hebben ( vnl slechte ) had ik er een hard hoofd in, maar de track en trace werkte perfect, de bezorger was op tijd en hij was super vriendelijk en behulpzaam 😉
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Niet geleverd
    Zou zijn geleverd, niets ontvangen. Of ik even bij alle buren wil aanbellen. Kansloos. Overigens is dit hun nummer: (085) 130 09 44
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Klacht
    Wat een waardeloos bedrijf. Krijg eerst een bericht dat ik niet thuis zou zijn, ik was gewoon thuis. de volgende dag bericht dat mijn pakketje is bezorgd. Niet dus. Slechte klantenservice totaal niet te bereiken. Dat bedrijven met zo’n ongeorganiseerde bende in zee gaat
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik was ook in afwachting van een levering van Bol.com.
      Helaas, heel de dag thuis , dan een berichtje uw was niet thuis.
      Morgen weer een kans maar gezien de recensies ?
      Hint voor de chauffeur laat een schriftelijk berichtje na ter controle van de ontvanger.
      Ook op onze bel video is geen chauffeur te zien.
      Morgen weer een kans?
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  5. Beoordeling:

    2
    Geen pakket gehad
    Geen pakket gehad, staat dat het bij mij afgeleverd is. Ik heb een ringdeurbel en er is niemand geweest, nu wachten tot Bol.com dit gaat oplossen….
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Slechte service
    – Zeggen om 20:03 uur langs te zijn geweest en er zou niemand thuis zijn.
    Nou we waren thuis. En er heeft niemand aangebeld of was te zien op de camera. Dat is het mooie aan een ring.
    – Buren waren ook niet thuis.
    Nou de buren waren thuis. Zaten rond het tijdstip in de voortuin.

    Als je geen zin hebt om te bezorgen stop dan lekker met dit werk. Als je het niet kan vinden zoek het dan op of bel.
    Maar laat mensen niet barsten.

    Er zijn nu zoveel klachten over de bezorging. Instabox doe hier iets mee!

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Leugenaars
    Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, zij beweren dat zij het vrijdag 17 juni om 18.58 uur bezorgd hebben maar dat is niet waar. Ze zijn niet geweest, ik was gewoon thuis. Waarschijnlijk zelf gehouden
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Niet komen opdagen en ik was “niet thuis”
    Gisteren zou het pakket er om 2230 zijn. Om 2240 zie ik dat de bezorger een straat verder is en wordt het pakketje geannuleerd.

    Vandaag krijg ik de melding dat ik niet thuis was, dat ben ik wel. Weer voor niks thuis zitten wachten rond belachelijke tijdstippen. Gaat lekker zo

    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Vreselijk slecht bedrijf!
    Vreselijk slecht bedrijf, als ze het al bezorgen volgens afspraak is het nog maar net de vraag in welke staat het bezorgd wordt. Wordt met de pakketten gegooid en gesmeten, om de haverklap sorteerfouten waardoor de goederen (minstens) een dag te laat aankomen en ze laten je betalen voor bederfelijke goederen maar als zo’n pakket dan vertraagd is doen ze er he-le-maal niets mee en zetten het vrolijk 24 uur lang in een hete auto.
    Daar kan geen conditionering tegenop, en als je dan gaat klagen lachen ze je nog net niet in je gezicht uit om dan vervolgens te verschuilen achter de voorwaarden die zeggen dat je bederfelijke goederen niet kunt verzenden met ze…. maar wel extra geld vragen als je ze toch aan bied. malafide bende 2.0, kunt beter zelf brengen naar groningen, was ik in dit geval minder kwijt geweest aan brandstof dan de vernietigde inhoud in het pakket me gekost heeft.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Pakket nooit bezorgd.
      Bezorger denkt het te hebben afgeleverd in een pand naast mij of in de buurt.
      Lijkt bijna een slechte comedy sketch.
      Als ik de andere recensies zo lees en mijn ervaring erbij pak …
      Waarom bestaat dit bedrijf nog??
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  10. Beoordeling:

    2
    Pakket is nooit bezorgd
    Pakket is nooit bezorgd…ik zou deze koerier niet aanbevelen.
    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Slechte bezorgdienst
    Is gewoon nog steeds dezelfde shit als toen ze nog redjepakketje heten. Hebben geen zin om uit te stappen en 50 meter te lopen om mijn pakketje af te leveren.
    Was zogenaamd niet thuis maar is op mijn werkadres, daar staat de deur tot middernacht gewoon open.
    Redjepakketje is blijkbaar ook niet voor niets failliet gegaan, onder deze naam gaat het zo ook niet lang bestaan.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Slechte informatievoorziening en klantenservice
    Toch wel echt een van de slechtste bezorgdiensten die er is volgensmij. Er zou een pakket geleverd worden, maar dit kon niet omdat dit op een bedrijfsadres is en ze enkel na 17:30 bezorgen. Vervolgens geen informatie ontvangen over hoe ik dit moet oplossen, ook geen informatie over eventuele nieuwe bezorgpoging. Na 2 dagen wachten een mail gestuurd en 3 dagen later daar antwoord op gehad met “na 3 dagen dat je geen nieuw adres hebt doorgegeven, sturen we het pakket terug”. Waardeloos dus.

    Indien je de keuze hebt, nooit kiezen voor bezorgen via dit bedrijf!

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Zeer slechte service. Pakketjes komen niet of te laat aan. Vrijwel geen klantenservice. Zeer triest!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Slechte afhandeling
    Ik was niet thuis op het aflever adres omdat ik pas op de dag zelf te horen kreeg dat ze alleen ’s avonds bezorgen.
    Vervolgens moest ik een alternatief adres doorgeven (per mail!), hetgeen ik direct gedaan heb. 4 dagen later krijg ik te horen dat het systeem ene storing heeft en of mijn mail nog relevant is (!!!). En daarna nog een mail dat het pakket terug is gestuurd naar de afzender omdat er niet op tijd een alternatief adres is doorgegeven. En of ik het zelf even met de afzender kan afhandelen.

    Zeer slecht dit.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Liever PostNL
    Ik denk dat de route niet in de planning paste en dat er daarom een leugentje om bestwil werd verzonnen.
    Pakketgeschiedenis:

    vrijdag 10 juni, 12:46 Je pakket is in ons depot (ik krijg e-mail: We hebben zojuist jouw pakket met trackingcode RHXP9PSS9 ontvangen van ToolMax op ons sorteercentrum. We verwachten vanavond bij je langs te komen tussen 17:30 en 22:30.)
    vrijdag 10 juni, 18:17 Je pakket is niet beschikbaar (ik krijg ineens e-mail dat pakket niet op tijd in sorteercentrum aangeleverd zou zijn, geloof je het zelf??)
    zaterdag 11 juni, 15:45 Je pakket is in ons depot (ja dat was het de dag er voor al)

    Als ik een pakket de volgende dag wil ontvangen gebruik ik liever PostNL, die komt tenminste overdag.
    Ik maak geen gebruik meer van Instabox.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 304 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Budbee

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Budbee.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.