1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    slechte bezorgdienst
    zit al de hele week van af dinsdag te wachten op levering van hm pakket tot mijn verbazing word het iedere dag verschoven heb hm gebeld en geven toe dat het aan instabox ligt dit is abnormaal en schandalig bij de ptt ging het altijd goed
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik zit net alle reviews te lezen en het is net of ik ze zelf heb geschreven. Wat een waardeloze besteldienst is dit. Ik heb bestellingen geplaatst bij H&M op 6 en 7 juli en iedere dag zie ik dat het de volgende dag bezorgd gaat worden. Nou, mooi niet. Gisterochtend zag ik dat het later op de dag zou komen, maar aangezien ik niet thuis was heb ik de bestelling naar vanavond gezet. Nou dat kan ik ook wel vergeten, want ze komen ook vanavond niet. Ik ben al jaren klant van H&M, maar daar ga ik nu een punt achter zetten, of H&M moet per direct stoppen met deze bezorgdienst. Wat was er mis met PostNL? Hier heb ik nog nooit een klacht over gehad.
      5

      0

      Je hebt al gestemd!

  2. Beoordeling:

    2
    Niet thuis zeggen ze
    Pakje zou 1 minuut voor acht afgeleverd zijn. Was gewoon thuis.
    Gewoon een leugen dus. Snap niet dat bol.com met apopet in zee gaat want die heeft bezorgdienst instabox. Was kattenvoer.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Slechte levering
    Helaas zoals zo velen, wel thuis zijn als ze komen. Maar volgens instabox niet. En zit nu al ruim een week te wachten op pakketjes van H&m. Krijg van instabox geen reactie. En zie de bezorg dag elke dag weer een dag opschuiven
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik wacht ook al een week op pakketjes van H&M. En Instabox is niet thuis! Ik begrijp überhaupt niet dat een gerenommeerde organisatie zoals H&M gebruikt maakt van onderleveranciers zoals Instabox???
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  4. Beoordeling:

    2
    Bezorgpogingen. Pakket niet afgeleverd.
    Wat een waardeloos bedrijf! Klant service ook wens best.
    Pakken in 3 weken niet geleverd:(((
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Niet geleverd (was niet thuis melding)
    Super aankoop gedaan bij BOL en extra betaald om het nog op dezelfde dag geleverd te krijgen. Was een verjaardags kado.

    Bestelling niet afgeleverd, melding niet thuis…… we keken bijna de bezorger de straat in. Op track en tracé was te zien dat hij 100 meter van de voordeur vandaan was.

    Gelijk gebeld….. nog nooit zo slecht behandeld.
    ‘We nemen snel contact op met de bezorger en ik bel je met 15 minuten terug’
    25 min later nog geen belletje gehad.
    Net als de bezorger geen afspraken nakomen.
    Weer gebeld en nog nooit zo slecht behandeld. Op het moment dat ik een klacht indiende op de eerder gemaakte klacht werd de verbinding verbroken. Gewoon omdat ik kritisch vroeg hoe zij zich zouden voelen als zij de klant waren.

    Helaas moet er een ⭐️ gegeven worden. Dit is een negatieve ster.

    -2 ⭐️ ⭐️ Krijgen ze van mij.

    #daar betaal je extra voor
    #luie gasten en slechte instelling.

    Hoop dat ze geen nieuwe leveringen meer krijgen. Wat een belachelijke bezorgers.
    Volgende keer gewoon ergens bestellen waar zij niet voor leveren.

    Ben benieuwd hoe mijn klacht opgepakt wordt.

    2

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    U was niet thuis, hoe bedoel je
    Pakket zou bezogd moeten worden door dit bedrijf hele avond gewacht voor de bel meerdere keren gekeken hoelaat het pakket zou komen. Eindstand U was niet thuis bezorger stond nog geen 100 meter van het huis in een verkeerde straat. Daarna gebeld naar de klantenservice van dit bedrijf iemand aan de telefoon gekregen die contact ging nemen met de bezorger en die terug zou bellen in +/- 15 minuten, hierna niet meer terug gebeld geweest en maar zelf opnieuw gaan bellen naar het bedrijf kregen weer iemand anders aan de lijn die zei dat de bezorger niet meer terug kon gezegd dat we met iemand hoger wilde praten om een klacht in te dienen en daarop was het antwoord u stuurt maar een mail Daarna is de verbinding verbroken door persoon aan de lijn en konden wij niet meer terug bellen. Dus Contact opgenomen met Bol.com super aardige man aan de telefoon gehad en heeft gezegd dat dit niet de afspraken waren zoals gemaakt met dit bedrijf en dat dit al vaker voorkomt dus klacht in gedient via bol.com en de bezorging nu maar laten doen via PostNL.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Bezorgd? Bij wie dan?
    Eerste keer dat ik via Bol.com iets met Instabox kreeg verstuurd was het pakket inderdaad afgeleverd op huisnummer 27, maar wel in een compleet andere straat! Gelukkig was deze bewoonster zo vriendelijk om het pakket alsnog bij mij af te geven. Deze keer is het pakket wederom afgeleverd volgens deze incapabele toko, maar ik moet nog afwachten waar, want in elk geval wederom niet bij mij. Ik ben de hele avond thuis geweest maar heb niemand gezien of gehoord. Waarom kan ik geen nul sterren aanvinken?
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Verkopers, doe je klanten de bezorgdienst Instabox niet aan!
    Verkopers, doe ajb geen zaken meer met Instabox. Het is het slechtste bedrijf waarvan het de vraag is hoe deze nog kan bestaan. Ze komen namelijk op alle niveaus hun afspraken niet na. U betaalt, de klant betaalt, maar er wordt 9 van de 10 keer niets of slecht geleverd.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Zeer slechte levering. Zit al bijna een week te wachten en nog steeds geen pakket binnen!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Slechte service. Ze zoeken geen oplossing voor problemen veroorzaakt door hun! Zit nu al ruim een week te wachten op mijn pakketten. Slechte bedrijf! Door hun ga ik nooit meer bestellen bij bedrijven waar ze voor bezorgen! Stelletje voor de gekhouders!
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  10. Beoordeling:

    2
    Rot bedrijf!!
    Super irritant en stom bedrijf. Dit is de tweede keer dat ze aangeven dat het pakketje thuis is bezorgd, maar dit niet is gebeurd. Ik was de hele dag thuis en heb gewacht op de bestelling, live tracking gevolgd etc. Toen stond er ineens bezorgd. Ik heb niets ontvangen, beneden lag niets, in de brievenbus ook niets en buren ook niet. De eerste keer duurde het een week totdat het probleem was opgelost. Het probleem was trouwens NIET door Instabox, maar Rituals zelf opgelost en nu de tweede keer met h&m. Echt stop met het werken van dit bedrijf of geef laten de mogelijkheid te kiezen met welke postbezorgingsbedrijf ze het pakketje willen ontvangen!!!
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Leugenaars!
    Heel de avond thuis, bellen ze dat ze bij me geweest zijn maar er niemand thuis was. Hoe dan? Ik zeg: draai maar om dan, ben gewoon thuis. Maar helaas was hij al te ver van me vandaan??? Er is ZEKER niet aangebeld, want heb een zeer waakzame hond. Ze liegen dus gewoon, vind ’t echt niet kunnen! Vervolgens mail krijgen dat ik niet thuis was en de huren ook niet (wat ook niet klopt!)
    Belachelijk als ik de andere reviews ook lees! Wat een slecht bedrijf!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Slechste bezorging dienst
    Ze sturen al 3 dagen email en zei dat mijn pakket onderweg is. Dan annuleren ze het en zei dat er een probleem is, ze sturen een nieuw bezorgdatum en ze annuleren het ook. Kortom een schandalig bedrijf.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    10
    Dus ze kunnen het wel
    Bang geworden door alle negatieve verhalen hield ik mijn hart vast toen ik na bestelling bij Bol.com zag dat het via Instabox geleverd zou worden.

    Maar niks is minder waar.
    In dit geval werd ik netjes via de site (live tracking) op de hoogte gehouden, en op de minuut af kwam een bestelbusje de straat in gereden, stopte, en kwam netjes aan de deur het pakketje afleveren.

    Dus ze kunnen het wel.

    0

    2

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Sorteerfout op avond van levering
    Extra betaald voor levering op de volgende dmv instabox, komt er op de avond van bezorging een mail dat er een fout is gemaakt in sorteerproces daarna geen update meer gehad.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Wat een slechte bezorgdienst
    Bezorgdienst gaf aan dat we niet thuis waren, terwijl wij dat wel waren. Of ze kwamen gewoon niet opdagen. Toen ze uiteindelijk wel kwamen bezorgen, kwamen ze niet aan de deur, maar werd t gewoon bij de brievenbussen neergelegd.

    Ik hoop nooit meer pakketjes geleverd te krijgen via deze bezorgdienst. Vreselijk!!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.