1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen. Dit is zo een waardeloos bedrijf. Ik wacht sinds de 16e op mijn h&m pakketje. Deze is sinds toen elke dag verplaatst naar de volgende dag maar tot op de dag van vandaag niks ontvangen. Elke keer is er wat, dan een sorteerfout dan weer drukte. Ik denk inmiddels dat mijn pakketje gewoon kwijt of gestolen is. Bestel niks ergens wls ze werken met instabox
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Dieven!!
    Meest slechtste bedrijf die je je kan voorstellen voor de bezorging van pakketjes.
    Bezorgers stelen je pakket gewoon en hier wordt niks aan gedaan.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    I have never seen a worst delivery company
    I have never seen anything worse, they never delivered my package, fraudulent company
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Dramatisch
    Niet betrouwbaar met afspraken nakomen. Zijn nooit langs geweest en doen dan vervolgens alsof ik niet thuis was
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Slechte bezorgservice
    Pakketje zou om 17:56 uur bij mijn buren bezorgd zijn. Alleen mijn buren hebben niks ontvangen. Dus nu de vraag waar het pakketje van mijn zoontje (met zijn Bing paraplu) is gebleven.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Nooit pakket ontvangen
    Na 3 weken wachten, ontving ik bericht dat pakket H&M bezorgd zou worden. Omdat ik die avond moest werken, heb inde datum van bezorging gewijzigd. De volgende dag kreeg ik bericht “fijn dat wij uw pakketje mochten bezorgen “. Ik heb het pakket nooit ontvangen. Toen ik in track en tracé keek of mijn pakket nog op de gevraagde dag bezorgd zou worden, bleek mijn pakket te zijn geannuleerd en teruggestuurd te zijn. In mijn H&M account staat dat het pakket bij mij is afgeleverd. Ik bestel nooit meer wat als Instabox de bezorger is, wat een puinhoop daar.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    BAR SLECHT EN ONBESCHOFTE RIJDER
    Er wordt aangebeld, je doet electronisch de deur open, mijn rolstoel gaat helaas niet snel. Steek mijn hoofd over de railing van 2 hoog en vraag de chauffeur waar het pakket is: in de lift zegt hij. Ik vraag of hij het boven wil afleveren maar dat wil hij niet doen. Wat doet de `onbeschoftheid”? Neemt het pakket weer mee! Te onbeschoft voor woorden. Ik herkende de persoon als een onbeschofte rijder van een ander bedrijf wat ook al niet zo goed leverde in 2020…
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Geen pakket
    Slecht slecht slecht!!!
    Pakketten worden niet bezorgd. Personelen helpen niet en ze zijn erg brutaal… Telefoonlijn is steeds buiten gebruik… LIJKT WEL
    OP OPLICHTERS….
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Slecht service 2 weken aan het wachten op mijn pakket. Heb aangegeven dat ik donderdag 28-07 op vakantie ga en of ik het zelf kan ophalen ergens, word er gezegd dat mijn pakket op 28-07 bezorgd word. Ik probeer zelf een oplossing te vinden maar van hun kant word er niks gedaan. Te erg voor woorden instabox. Ik ben helemaal klaar met ze.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Slecht
    Ook mijn ervaring met Instabox is slecht. Had bestelling gedaan bij H&M. Behalve dat het twee weken duurde voordat de bestelling eindelijk werd geleverd, werd mijn pakket plompverloren in de centrale hal van mijn appartementencomplex achtergelaten. Dat indachtig ben ik een dag later zelf naar beneden gegaan om de afhaler het te retourneren pakket te overhandigen. Maar ondanks de sms dat mijn pakket binnen 5 minuten zou worden afgehaald, kwam er niemand opdagen. Weer bovengekomen zag ik een sms dat mijn pakket niet kon worden afgehaald omdat ik niet thuis was. Ik heb direct gemaild naar Instabox. Daar kreeg ik een standaard reactie op met blabla dat dat niet de service was die ze willen geven en dat dit besproken zou worden met de hubmanager, wat dat ook moge zijn. Mijn pakket zou de volgende avond echt worden opgehaald. Ook de avond erna niemand gezien en weer die sms dat ik niet thuis was. Klacht ingediend, vooral toen ik eenmaal ontdekt had op de diverse reviewsites, dat die zogenaamde service helemaal niet bestaat. Ook H&M gemaild dat ik geen bestellingen meer doe zolang zij met deze club werken. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Slecht bedrijf!
    Pakket is al vanaf 3 juli in het depot en zie in track en tracé dat het de volgende dag bezorgd wordt. Op 22 juli nog steeds niets ontvangen en zij zeggen mij dat zij ook niet weten wanneer het bezorgd wordt. Bestel niet bij bedrijven, die hun pakket door Instabox laten bezorgen, want je weet niet of je het ooit krijgt.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Nog nooit zo iets meegemaakt
    Ik had een pakketje van H&M besteld en er staat al een week dat hij vanavond bezorgd wordt maar dat wordt elke dag verschoven. Ik word hier helemaal gek van.
    6

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Waardeloos e onbeschoft
    Ik wacht al 7 dagen op een bestelling bij IKEA. Zo een slecht bezorgservice en ik nog nooit meegemaakt.
    Ze sure steeds automatische mails – in de ene is mij pakket niet in hun sorteercentrum aangekomen, in de andere is pakket wel aangekomen maar verkeerd gesorteerd in de derde is het te laat aangekoekt, in de vierde weer niet in hun sorteercentrum aangekomen.
    Op mijn e-mail waarin ik om een opheldering vraag, krijg ik de antwoord dat ze de tijd moten nemen om een passend antwoord te vinden op mijn klacht.vanddagweer een e-mail dat mijn pakket met trackingcode RNEYDC7F7 niet op tijd in ons sorteercentrum aangekomen pakket met trackingcode RNEYDC7F7 niet op tijd in hun sorteercentrum is aangekomen.
    Ik weet niet of ik mijn pakket ooit zal krijgen, maar weet zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit meer met Instabox te maken wil hebben.
    Waardeloos bedrijf,
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Slechtste bezorg service van Nederland
    Waardeloze bezorgers en waardeloze klantenservice! Ze liegen alles bij elkaar! En je pakket bezorgen HO maar!!!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Mijn pakket al 4 dagen onderweg
    Wacht al een week op een pakket dat had bezorgd moeten worden en kan alle spullen helaas niet mee op vakantie nemen.
    Jammer dan H&M met zo’n bedrijf samenwerkt terwijl er logistieke bedrijven zijn waarbij ik binnen 24 uur mijn bestelling geleverd heb na bestelling.

    Dat bedrijven niet begrijpen dat e-commerce de toekomst is en zulke ervaringen ze echt klanten kosten want ik ga zeker niet meer online shoppen bij H&M zolang ze met instabox samenwerken.

    5

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.