Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.
Alle reviews
Gaat je niet aan
Anna
Jer
En dan staat er we zijn aan de deur geweest meerdere keren nou niet bij mij iniedergeval
Kees van Hage
Kim
evert
Henk
Jacqueline van Heijnsbergen
Roger
Slechte (lees geen) bezorging, geen feedback via sms ongelooflijk dat bedrijven hier zaken mee doen!
Kim
Charles
Afrodite
Kreeg bericht dat mijn pakket wordt over 5 min opgehaald stond op de balkon (6e verdieping) waar ik de hele straat kan zien. Meneer de bezorger (met hun herkenbare oude wrakken) rijdt met 50 voor onze flat langs stopt vervolgens 2 straten verder op en stuurt bericht dat wij hebben elkaar gemist. Tsja ja zo lekker makkelijk centjes verdienen… het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar er is geen nummer van klantenservice van instabox en op e-mails reageren ze ook niet dus communicatie is ook -10 voor deze bedrijf. Ik ontvang mijn h&m bestellingen via Instabox, vind erg jammer dat zijn ze overgestapt van post nl/dhl.
Peter
Anastasia Anches
Als ik al wat bestel, dan met Klarna want dan heb je in ieder geval niet betaald voor een pakket wat niet wordt bezorgd (2x gebeurd met een vooraf betaalf pakket, geen hulp van zowel H&M als Instabox). Als ik al wat bestel dan laat ik het niet meer thuis bezorgen want iedere keer wordt gezegd dat ik een bedrijfsadres heb. Zelfs de levering in een supermarkt met kluisjes doen ze niet goed. Dan was het: het pakket was te groot vd kluis (nee hoor) en zonder overleg: dus we gaan over op thuisbezorging. Thuisbezorging: u heeft een bedrijfsadres, het is na 17.00 dus we bezorgen niet. Voor de zoveelste keer: het is geen nedrijfsadres maar woonadres. Minstens 3 mailtjes gaan er standaard overheen en dan wordt het teruggestuurd naar in dit geval H&M. Bestellen kan en ga ik dus niet meer bij H&M want zelfs afleveren in een winkel kan Instabox niet. Als dat wordt aangegeven in een mail richting Instabox: ze reageren niet op wat je zegt, gewoon standaardmail met het is ons niet gelukt om af te leveren op het bedrijfsadres. Als het al een bedrijfsadres zou zijn: niemand in de straat gezien, ik werk thuis en pakket is iedere keer zgn laat in de avond aangeboden. Ik heb nl het hele verloop op de mail.
Leugens over: er is geen ander afleveradres ingevoerd dus geannuleerd en teruggestuurd: ik had een adres ingevuld: een supermarkt met kluisjes. Als je daar al niet kan leveren wat moet ik dan opgeven voor ander afleveradres. Absoluut geen verzekering dat daar wel wordt afgeleverd.
Kim
Fons Nelen
Dag 2 wederom geen pakket. Heb de ‘real time tracking’ gevolgd, en toen er werd aangegeven dat ik de volgende klant zou zijn, heb ik 20 min voor de deur gestaan om het pakket in ontvangst te nemen. De auto zou op nog geen 500 meter van mij vandaan zijn geweest volgens het getoonde kaartje. Terwijl ik aan de oprit de chauffeur sta op te wachten, ontvang ik een bericht dat ik niet thuis zou zijn ?? De chauffeur is gewoon nooit langs geweest. Ik wacht na 3 dagen nog steeds op mijn pakket.