1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(302 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 302
  1. Beoordeling:

    2
    WAARSCHUWING! NOOIT JE PAKKET LATEN BEZORGEN DOOR INSTABOX!
    Ik kreeg per e-mail de melding dat mijn pakket niet kon worden bezorgd omdat er niemand thuis zou zijn. Dit was echter niet waar (ik was de hele avond thuis). Klantenservice van instabox is verder onbereikbaar. Geen telefoonnummer op de site (alleen een automatische chat bot), en geen reactie op e-mails en berichten via Instagram. Ik raad dit bedrijf aan iedereen af
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Hetzelfde gebeurde mij gisteren dus ook. Ik vervolgde de bestelling op de tracking … nog 67 adressen te gaan, nog 40 adressen te gaan, nog 4 adressen. Toen de tracking aangaf dat ze in de straat zouden zijn, ben ik in de deur gaan staan zodat ze niet om 22:24 uur (!) nog aan moesten bellen om iedereen wakker te maken. Maar, er gebeurde niets. Niemand liep langs, niemand keek naar het pand. Ik liep weer naar mijn laptop, refresh de site en tot mijn grote verbazing stond er: De bestelling kon niet afgeleverd worden, niemand was thuis. Op een email kreeg ik geen antwoord. Ik heb nog nooit van Instabox gehoord, maar dit is wel erg slechte service (zeker als ik alle reacties hier lees). Ze geven aan dat ze het op de eerst volgende werkdag weer gaan proberen maar niet in het weekend leveren. Volgens bol.com zullen zij vandaag wel een poging doen. Wederom vanaf 17:30 uur volgbaar op de website. Ik ben erg benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  2. Beoordeling:

    2
    Waardeloze bezorgdienst en enorm slechte communicatie!
    Laat ik beginnen met de melding dat BOL mijn probleem geweldig heeft opgelost!
    Dan Instabox. Waardeloze leugenachtige bezorgdienst. Ik kreeg de melding dat ik niet thuis was en mijn pakketje bij de buren is afgeleverd. Ik was wel thuis! Maar weet zeker dat die lapzwans van een bezorger mijn huisnummer niet kon vinden. Inmiddels 5x bij het afleveradres langs geweest. Niemand thuis! En het huis ziet eruit alsof de mensen met vakantie zijn. Waarschijnlijk pakketje in de brievenbus gegooid? Ze zeggen van niet, maar aangezien ze in de eerste leugen niet zijn gebarsten zou ook dit zomaar eens niet waar kunnen zijn.
    BOL: skipper deze bezorgdienst.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    COULD NOT BE MORE HORRIBLE
    Constantly postponing the delivery, having some errors. Just lazy, no organization. Stop hiring this company!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Ik zat netjes op de bank te wachten toen er ineens “bezorgd” kwam te staan, maar geen bezorger aan de deur geweest. Instabox benaderd en een onderzoek werd gestart. Ze hadden beter meteen de bezorger kunnen bellen lijkt me want die zou in de buurt moeten rijden. Een paar dagen later krijg ik te horen dat de bezorger is gesproken en het op het afleverde adres is bezorgd, ik krijg een link van Google maps te zien en kan zelf inzien waar het pakket bezorgd is. Volgens instabox geen bijzonderheden te zien. Jammer dat ik zie staan dat het in een andere straat bezorgd is, op een plek waar niet eens een huis is?!
    Misschien in de brievenbus? Ze hadden goed der huiswerk gedaan want dit pakket past onmogelijk door de brievenbus.
    Gelukkig is het bij bol.com goed geregeld en krijg ik mijn geld terug. Als ik hen was en ik lees al deze reacties zou ik onmiddellijk stoppen met de bezorgservice van instabox.
    Waardeloos.
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Niet afgeleverd/ uiterst slechte klantenservice
    Pakketje besteld via Bol.com

    Bezorging zou in de avond plaatsvinden tussen 20:00/23:00

    Rond 10 uur kreeg ik een melding dat het pakketje is afgeleverd. Ik zat nog steeds in mijn huis en heb niemand gezien of gehoord. Een dag later gekeken waar het “bezorgd” zou zijn. Bleek het ergens aan de andere kant van het spoor “geleverd” te zijn waar geen huizen staan.

    Contact opgenomen met de klantenservice. Zij geven aan dat ze contact opgenomen hebben met de bezorger/depot. En dat het een brievenbus pakketje betreft. Best knap voor de inhoud van het pakket dat 50 bij 40 centimeter betreft dat dit door de brievenbus past. Vervolgens aangegeven dat niemand langs geweest is en dat het pakket niet in de brievenbus past. Zij geven weer aan dat de bezorger ‘zeker weet’ dat hij het bezorgd heeft op mijn adres. Vervolgens geven ze aan dat ze uit hun “locatiegegevens” kunnen opmaken dat die op mijn adres is bezorgd, terwijl de aangegeven locatie niet mijn adres is en aan de andere kant van het spoor is. Vervolgens bot verteld dat ze niks kunnen doen voor mijn pakket en dat ik het maar moet uitzoeken met de webshop.

    Te belachelijk voor woorden gewoon dat je zo omgaat met de spullen van andere mensen.

    Slechtste bezorgdienst in Nederland

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Slechtste bezorgervaring ooit
    Wat besteld van soccerfanshop. Had een aantal bezorgopties en zag daar instabox tussen. Daaronder stond dat het maandagavond geleverd zou worden. Dat was super voor mij want het was een cadeau voor iemand die woensdag jarig is. Nou eenmaal besteld kreeg ik netjes de mailtjes met updates, en opeens kreeg ik een mailtje met “product onjuist gesorteerd, vertraging!” Nou oke kan gebeuren he, dat vond ik niet zo erg gebeurt ook weleens bij postnl. Had de volgende dag het pakketje dus wel echt nodig, en kreeg een mail dat alles goed was en dat het dinsdag tussen 17.30 en 19uur bezorgd zou worden. Naarmate de tijd verstreek werd de verwachte bezorgtijd steeds later. En rond half 11 kreeg ik een mail met bezorger heeft het niet kunnen redden we proberen het morgen opnieuw. Reken je op maandagavond krijg je het pas woensdagavond (hoop ik). Wat een slechte service, beveel het niemand aan. Please don’t select instabox!!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Leugenaars
    Het is dat je geen 0 sterren kan geven, maar dat is wel wat ze verdienen. Ik zit te wachten op het pakket met zicht op de deur en in eens krijg ik een melding dat het pakket geleverd is.
    Direct Instabox een sms gestuurd (geen reactie). Bol gelijk ingeschakeld en die gaf eerlijk aan dat dit helaas vaker voorkomt. Bol.com heeft Instabox gebeld en zij geven aan dat het pakketje bezorgd is. Het is dat Bol.com een goed bedrijf is, waardoor ik weet dat het sowieso via hun goed gaat komen. Maar ik zou wel even 30x achter mijn oren krabben om via Instabox wat te verzenden.
    Voor Bol.com de tip: werk niet meer met hen samen, want zo wordt ‘vandaag besteld, morgen in huis’ ‘vandaag besteld, nooit in huis’
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Waardeloos!
    Waardeloos bedrijf. Meerdere keren mails gehad dat ze verkeerd gesorteerd hadden, vervolgens een mail dat het retour gestuurd was. En het antwoord op mijn eigen mail naar hun was, sorry maar het pakket is kwijt geraakt, je moet het zelf regelen met de Ikea.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Onbehoorlijk gedrag
    Krijg op zaterdag 2/9/2022 bericht dat mijn pakket(BOL) “met trots is afgeleverd”; helaas niet bij mij. Veel later door buurtgenoot, wonende in een andere straat, gebeld, dat mijn pakket daar gewoon voor de deur is gezet. Zij waren gewoon thuis dus er was niet eens aangebeld.
    Er is een SMS service voor contact met klanenservice; bericht verstuurd op 2/9 19h44. Volgende dag, 3/9 om 14h30 nogmaals bericht gestuurd. Krijg snibbig berichtje om 15h14; “wij hebben 2 uur later geantwoord, dat is sneller dan bijna elk bedrijf.” Geen enkele melding omtrent mijn vraag, omtrent mijn pakketje! Kortom..dit bedrijf is zeker niet aan te bevelen. Extra info: opvolger van bezorgdienst RedjePaketje” 🤔
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. dezelfde ervaring gehad, ik was thuis, kreeg de melding “bezorgd” , maar het pakket werd afgeleverd in een straat verderop, omdat de bezorger kennelijk niet de moeite nam om een stukje over het wandelpad naar mijn huis te lopen. Het is zonder aanbellen bij de voordeur neergezet, gelukkig heeft die mevrouw het een dag later gevonden en bij mij bezorgd.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  10. Beoordeling:

    2
    Waarom zo late bezorging
    Dat er tot een uur of 9 savonds bezorgd wordt prima maar tussen 10 en 11 savonds vind ik echt belachelijk!!
    Dan wil ik naar m’n bed!!!

    Dacht dan wijzig ik de dag, kan je weer alleen maar zulke late rijden kiezen. Bezorg gewoon overdag!!

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Helemaal met je eens! Belachelijk late tijden, hier net om 22.35, en dan als vrouw alleen in het donker de deur open doen, bijzonder onprettig, achterlijke bezorgtijd en ik bestel niets meer als het met die bedrijf bezorgd wordt, klacht ook bij hunzelf ingediend en bij bol.com….
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  11. Beoordeling:

    2
    Top levering
    Helemaal prima!
    Na het lezen van de andere reactie dacht ik echt dat het niets zou worden vandaag…maar..
    Zelfs voor de gestelde tijd geleverd. Zeer vriendelijke en verzorgd uitziende bezorger 👌
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Om 17.00 mail we bezorgen tussen 20.00 en 20.30. Kijk ik later verschuift de tijd steeds. Nog 26 adressen te gaan. We maken je blij tussen 22.05 en 22.30
    Met nog 6 adressen te gaan om 22.45 Om 22.54 levering pakket is niet gelukt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    10
    Eerste ervaring: erg goed!
    Deze ochtend bij Verfwinkel.nl een bestelling geplaatst en voor het eerst de bezorgoptie ‘Instabox’ geprobeerd. Pakket is zojuist geleverd op de afgesproken plek (welke ik een uur voor afleveren heb aangegeven). Verder duidelijke communicatie, niets op aan te merken!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Verschrikkelijk, traag en slechte communicatie
    Een week lang gewacht op mijn pakket terwijl het binnen 24 uur geleverd zou worden. Uiteindelijk een week moeten wachten. 3 avonden gewacht tot 22.30, 3 keer loopt de bezorger vertraging op. Zelfs na gemaild te hebben dat dit pakket belangrijk voor me was en ik het zsm nodig had, word ik als laatste bezorgd- en door de telkens oplopende vertraging een week lang niet gelukt. Dan mag het pakket retour. Geen communicatie, ze doen niks voor je, trage bezorgers. Nooit meer deze bezorgservice!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    waardeloos stop er maar mee
    te lui om t naar boven te brengen in de lift, t pakket was zo neergesmeten in de gezamenlijke hal van ons appartement waar iedereen t zo kan pakken.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Hetzelfde is bij mij gebeurd. Hebben ze het pakket gewoon beneden in de hal gegooid. Ook helemaal niet aangebeld. Zag pas de volgende dag, dat het pakket was “bezorgd”.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 302 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.