1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Om te janken
    Speciaal thuisgebleven voor deze bezorging, meneertje heeft maar erin gezet dat we er niet waren, hoogstwaarschijnlijk omdat hij dan een lift moet nemen naar de 8ste verdieping, ruk service.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    uitgekafferd en mn pakketten gedumpt
    In deze review mag je geen beledigende taal gebruiken, dat is ook niet mijn smaak maar ik ben door verschillende bezorgers uitgescholden, de laatste keer riep de bezorger dat ik een zeikwijf was omdat ik wilde dat hii mn pakje aan de deur afleverde op de 1e verdieping. hij wilde het in de algemene ruimte achterlaten bij de liften. De keer ervoor vroeg de medewerker of ie het in de lift mocht achterlaten (we hebben er 4 het is een groot appartementencomplex) ik zei nee, en de hel brak los. Hii wilde het niet bij me brengen (1 trap) De bezorger zei: als je zo tegen me praat neem ik het pakket weer mee en dat deed hij en gerapporteerd dat ie niet kon bezorgen omdat ik er niet was (!) Gebeld.met instabox 1000 excuses, de vlg dag zouden ze een ander sturen…. was gewoon dezelfde en dit keer werden de pakketten, ook van anderen,.gedumpt bij de lift in de algemene ruimte. hij belde aan en vertrok. foto van gemaakt, mail naar instabox….excuses en Bol.com gebeld. Nu dus derde ervaring (woon net op dit adres) en uitgescholden voor zeikwijf en t pakje weer niet bij mijn deur afgeleverd maar wel op mn verdieping dit keer. Goed te lezen dat er zoveel van dit soort klachten zijn. ik heb weer bij Bol besteld maar ga ze morgen bellen en als het door instabox word bezorgd dan wil ik het niet. ik stop bij bol als instabox blijft bezorgen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Dat H&M nog samenwerkt met Instabox. Dit bedrijf bezorgt gewoon geen pakketten, stuurt alles retour naar H&M. Als je de klantenservice van H&M belt sturen ze je naar Instabox die nooit de telefoon opnemen en pas na minimaal 24 uur reageren op een vraag.
      Als ik al wat bestel, dan met Klarna want dan heb je in ieder geval niet betaald voor een pakket wat niet wordt bezorgd (2x gebeurd met een vooraf betaalf pakket, geen hulp van zowel H&M als Instabox). Als ik al wat bestel dan laat ik het niet meer thuis bezorgen want iedere keer wordt gezegd dat ik een bedrijfsadres heb. Zelfs de levering in een supermarkt met kluisjes doen ze niet goed. Dan was het: het pakket was te groot vd kluis (nee hoor) en zonder overleg: dus we gaan over op thuisbezorging. Thuisbezorging: u heeft een bedrijfsadres, het is na 17.00 dus we bezorgen niet. Voor de zoveelste keer: het is geen nedrijfsadres maar woonadres. Minstens 3 mailtjes gaan er standaard overheen en dan wordt het teruggestuurd naar in dit geval H&M. Bestellen kan en ga ik dus niet meer bij H&M want zelfs afleveren in een winkel kan Instabox niet. Als dat wordt aangegeven in een mail richting Instabox: ze reageren niet op wat je zegt, gewoon standaardmail met het is ons niet gelukt om af te leveren op het bedrijfsadres. Als het al een bedrijfsadres zou zijn: niemand in de straat gezien, ik werk thuis en pakket is iedere keer zgn laat in de avond aangeboden. Ik heb nl het hele verloop op de mail.
      Leugens over: er is geen ander afleveradres ingevoerd dus geannuleerd en teruggestuurd: ik had een adres ingevuld: een supermarkt met kluisjes. Als je daar al niet kan leveren wat moet ik dan opgeven voor ander afleveradres. Absoluut geen verzekering dat daar wel wordt afgeleverd.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  3. Beoordeling:

    10
    Top levering
    Gisteren een bestelling gedaan; vanmorgen track en trace nr. doorgekregen.
    Met verwachte aflevertijd. Deze kon door de dag qau aflevertijd verfijnd worden. Dit werd ook gedaan en de levering werd op de juiste tijd gedaan; op de minuut af ! Top !
    0

    5

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Blijkbaar is dit een mol die voor Intabox werkt. Hij is de enigste hier die positief is over Instabox.
      2

      0

      Je hebt al gestemd!

  4. Beoordeling:

    2
    Schandalig!
    Waardeloos! Zonder dat er wordt aangebeld of iets, wordt zo mijn pakketje in de trappenhuis gegooid! Ik ben gewoon thuis en zit te wachten op mijn bestelling. Asociale bezorger! Schandalig!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Ik kon de chauffeur live volgen en hij was nog niet eens in de straat bij ons en er staat ineens bij pakket afgeleverd terwijl ik niets heb ontvangen.
    Ik zat erop te wachten en helemaal niemand gezien
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Meerdere keren waardeloze bozorging
    Nu tot twee keer toe een belabberde ervaring, beide kerenlast minute (letterlijk) bezorging geanuleerd en .dag later bezord . !e keer was zo slecht, dat de doos waar mijn artikel inzat gewoon open was gescheurd. gelukkig was mijn dure (!) artikel onbeschadigd.

    Heb mezelf voorgenomen, een webshop te bellen met de vraag door wie ze laten bezorgen. Als dat instabox is, dan lopen ze een klant mis.

    Ik moet helaas 1 ster geven, 0 kan niet….

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Waardeloos, bestelling geannuleerd in 9 minuten
    Waardeloos bedrijf, webshops vragen geld voor een same day delivery. Pakket is 9 minuten onderweg wordt vervolgens geannuleerd. Misschien jullie koeriers beter instrueren of reëele tijden bieden.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Dramatisch slechy
    Ongelofelijk slecht!! Keer op keer staan we te wachten omdat je via de life tracker ziet wanneer ze er zijn. Op het aangegeven tijdstip krijgen we keer op keer de melding dat we niet thuis zijn!!! Ongelofelijk!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    asociaal
    wat een rotbedrijf: stonden ze vroeger aan de deur te bellen/schreeuwen,
    nu GOOIEN ze het gewoon in het gras aan de weg neer, wat een asociaal volk.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    10
    Retour pakket h&m verdwenen voor de 2×
    Wat een rot bedrijf voor de 2× is mijn retour pakket naar h&m verdwenen, waar ik nu de volle bestelling moet betalen !en instabox regeart niet op mijn mails en chats.
    Nooit meer instabox voor mij
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Slechter dan slecht
    Je krijgt te vaak standaard antwoorden. Maar het ergste van alles zijn de bezorgers. Wat een vreselijke luie niet profesionele mannen/vrouwen zijn dat ( en dan druk ik me nog netjes uit ) dat je een week lang moet vangen achter je pakket , en dan maar uiteindelijk laten bezorgen bij mijn dochter in Amstelveen ik woon zelf in Tilburg 😵‍💫 weet u dat er op social media zelfs een groep is van gedupeerde van Instabox ?
    Zou me toch eens achter mijn oren krabben bij zoveel fouten en klachten. Ik hoop dat ik NOOIT meer een pakket via uw bedrijf krijg toegestuurd.

    Een zeer ontevreden klant. Een van de vele

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Onbetrouwbaar
    Ongelofelijk onbetrouwbare verzendbedrijf is dit ik heb ze al afgeraden aan alle webwinkels waar ik bestel. ik hoop dat ik mijn pakketje van h&m ooit nog binnen mag krijgen, ik wacht al langer dan 2 weken en woon in een flat en heb begrepen dat ze gewoon je pakketje in de trappenhal dumpen inplaats van aan de deur zoals hoe het hoort
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Superslecht
    Wat een slecht bedrijf wacht al 2 weken op pakket van H&M iedere dag word de levering veranderd ! Superslechte service heb sms gestuurd waar niet op gereageerd word ! Bestel niks meer bij H&M zolang ze met instabox blijven samenwerken ! Beoordeling een 0
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Slecht!
    Meest slechte bezorgdienst. Sinds 20-07-2022 ligt mijn pakket op hun depot. Vervolgens zou deze 24-07-2022 geleverd worden en sindsdien verschuift de levering elke dag naar de volgende dag. Contact krijg je niet en mails worden niet beantwoord.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Nog slechter dan slecht
    Blijkbaar zijn ze ook de koerier van BOL. Ik wacht al vanaf dinsdag op mijn pakketje. Al 2x naar Bol gebeld. Ze gaan een onderzoek instellen. Niet nodig, lijkt mij. Ze kunnen beter deze site lezen.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.