Budgetthuis.nl is een collectief van Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel. Bij de combinatie van deze pakketten wordt een korting tussen de €5,- en €30,- per maand aangeboden afhankelijk van de totale afname van diensten. Budget Thuis biedt aan meer dan één miljoen mensen groene stroom en gas en daarnaast dus ook internet, tv en telefonie over het netwerk van KPN.
Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 Onterechte incasso's worden niet terug gegeven!! Vanaf januari kreeg ik al e-mails van hun dat een half jaar later mijn internetverbinding (adsl) en contract stop gezet zou gaan worden, omdat KPN dan de koperverbinding op mijn adres zou uit zetten.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Mike
Tevens kwamen ze met een aanbieding voor een nieuw glasvezel contract. Aangezien ik daar geen behoefte in had, heb ik die aanbieding voorbij laten gaan. Vele e-mails (ook met verkeerde adres gegevens), een brief en sms later, was het dan zo ver en werd het signaal op de door hun gecommuniceerde datum stop gezet. Ik ben vervolgens overgestapt op internet via de kabel.
Zo ver niks aan de hand. Totdat ik na twee maanden ineens weer een e-mail van hun kreeg dat het signaal stop gezet zou gaan worden over een paar weken. Dat was dus al lang gebeurd en aangezien ik al twee maanden geen klant meer was en ze ook eerder fouten gemaakt hadden met adresgegevens etc. ook verder geen aandacht aan besteed. Tijdje daarna zag ik echter dat ze al die tijd gewoon door zijn gegaan met automatische incasso’s. Heb vervolgens contact met hun opgenomen, maar je wordt gelijk met wantrouwen behandeld. Er wordt niet gekeken wat er daadwerkelijk mis is gegaan, maar gelijk een beslissing genomen op basis van foutieve informatie in hun systeem (computer says no). Voorstellen om mijn eigen bewaarde e-mails als bewijs door te sturen worden weggewuifd. Dus totaal geen bereidwilligheid om fouten te achterhalen en te herstellen.
En dan willen ze wel het contract voor me beëindigen, maar dan nemen ze niet de werkelijke datum dat signaal is stop gezet. Ook niet de verkeerde datum in hun systeem dat het signaal stop gezet zou worden. Ook niet het moment dat je contact met hun opneemt, maar nog eens twee weken later worden erbij gesprokkeld. Er wordt dus niks geleverd (internet) en ze willen wel geld van je hebben voor geen geleverde dienst!
Gelukkig heb ik de laatste twee maanden via de bank terug kunnen boeken, maar helaas ook een paar maanden niet. Daarna vallen ze je wel lastig met aanmaningen, maar daar moet je gewoon niet op reageren aangezien je in je recht staat en ze geen poot hebben om op te staan. Vervolgens niks meer van hun vernomen, omdat ze nu blijkwaar wel weten dat ze fout zitten! Laat je niet door hun intimideren! Ben nu aan het overwegen om zelf een incassobureau in te schakelen (no cure, no pay) om de rest van mijn geld ook terug te krijgen wat ze in feite gestolen hebben.