Legalec is een bedrijf dat juridische bijstand biedt op verschillende rechtsgebieden, zoals werkgelegenheid, familie, onroerend goed en belastingzaken. Het bedrijf biedt toegang tot gepersonaliseerd juridisch advies via toegewijde advocaten en biedt tools voor het opstellen van juridische documenten via zijn online portaal. Met opties die juridische bijstand op eenmalige of abonnementsbasis omvatten, is Legalec gericht op het bieden van oplossingen op maat voor juridische uitdagingen voor zowel particulieren als bedrijven. Daarnaast bevordert het bedrijf een gemakkelijke integratie van zijn diensten met de bestaande activiteiten van zijn klanten om een soepele en effectieve overgang te garanderen bij het beheer van juridische zaken.

Alle reviews
Aantal reviews: 5 Beoordeling:10 Prima aftersales Over de juridische bijstand zelf kan ik helaas niet meepraten maar de service is goed. Na contact i.v.m. een opstapeling van misverstanden er toch prima uitgekomen. Soms duurt het wat langer maar goed is goed, hoelang het ook duurt!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Betrouwbare juridische hulp voor mijn bedrijf Ik ben al enkele maanden klant bij Legalec en ben ontzettend blij met hun dienstverlening. Als kleine ondernemer loop ik vaak tegen juridische vraagstukken aan, zoals contracten met leveranciers en het naleven van regelgeving. Legalec heeft me meerdere keren snel en professioneel geholpen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Binnen 5 dagen opgezegd maar toch geld afgeschreven Ik ben op woensdag 15 januari 2025 in zee gegaan met Legalec. Tijdens intake gesprek gaf ik aan om bedenktijd. Maar ben toch na aandringen overstag gegaan. Medewerker was opdringerig en gaf me weinig ruimte om na te denken. Het voelde niet goed en besloot vrijdag 17 januari 2025 een mail te sturen dat ik afzag van hun diensten. Ik heb geen gebruik gemaakt van hun portal en heb verder geen gebruik gemaakt van hun diensten. Zondag 19 januari 2025 maar een aangetekende brief gestuurd. Dus opzegging was binnen 5 dagen. Woensdag werd toch de € 68,00 van mijn rekening afgeschreven. Maandag gebeld verteld dat ik binnen de 5 dagen had opgezegd. Daarna ontving ik een bevestigingsmail met als datum van opzegging 20 januari. Lezen ze de mail wel goed? Als ze ook zo met mijn gegevens omgaan!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Keurig Keurig. Ons bedrijf laten screenen. En met succes.
0
0 Je hebt al gestemd!
Ik zou je review ook posten op trustpilot. Ik onderzoek dit bedrijf omdat iemand die ik ken er mogelijk mee in zee wil gaan, maar ik lees alleen maar problemen en klachten. Alleen zijn er weinig reviews nog. Sterkte met je contract. Misschien kan de consumentenbond helpen. Of Radar.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Niet klantvriendelijk Eind vorig jaar had ik met spoed juridische hulp nodig en besloot ik contact op te nemen met het bedrijf Legalec. Zij gaven aan dat er een proeftijd van 5 dagen was waarin ze mijn zaak zouden bekijken en vervolgens met mij zouden bespreken. Ik zou hiervoor telefonisch contact krijgen met een medewerker. Helaas verliep dit contact erg stroef. Pas ongeveer twee weken later werd ik gebeld door een medewerker, die kort hun werkwijze uitlegde. Ze gaf aan dat ze met een online systeem werken en dat ik zelf alle benodigde informatie moest invoeren.
2
2 Je hebt al gestemd!
Ik zou je review ook posten op trustpilot. Ik onderzoek dit bedrijf omdat iemand die ik ken er mogelijk mee in zee wil gaan, maar ik lees alleen maar problemen en klachten. Alleen zijn er weinig reviews nog. Sterkte met je contract. Misschien kan de consumentenbond helpen. Of Radar.
0
1 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Roy
Bouwmaatschappij
Irene
Antoinette
Tess
Peter
Wat mij echter niet duidelijk was, is dat ik door gebruik te maken van dat systeem automatisch een contract bij hen afsloot, waar ik direct een jaar aan vastzat. Ik had gehoopt mijn probleem snel opgelost te zien, maar dit gebeurde niet. Na de eerste maand besloot ik het contract op te zeggen, omdat ik niet tevreden was met hun dienstverlening. Toen ik hierover contact opnam, kreeg ik een medewerker aan de lijn, die op een botte manier duidelijk maakte dat opzeggen pas aan het einde van het contractjaar mogelijk was.
Uiteindelijk ben ik niet geholpen met mijn oorspronkelijke probleem, maar heb ik er een groter probleem bij gekregen. Ik heb nooit kunnen profiteren van de 5 dagen proeftijd en zit nu vast aan een contract waarvoor ik maandelijks moest betalen. Ik voel mij echt belazerd
Tess