Luggo, onderdeel van Luggage Care BV, werd opgericht in 2018 en is gevestigd Op Schiphol-Rijk. Het bedrijf verzorgt het bagagetransport voor mensen die comfortabel en zorgeloos willen reizen. Een gecertificeerde medewerker van Luggo komt de bagage thuis ophalen en verzegelt die. Vervolgens gaat die bagage naar de luchthaven en van daar naar de bestemming. Via een app op de smartphone is het op ieder moment mogelijk na te gaan waar de bagage zich precies bevindt dankzij de unieke verificatiecode die aan ieder bagagestuk wordt toegewezen. Op de luchthaven van bestemming kan uiteindelijk de bagage opgehaald worden. Reizen zonder bagage zorgt voor tijdswinst en reiscomfort, net wat Luggo met de dienstverlening wilde bereiken. Voor Luggo speelt tevens het milieuvriendelijke aspect mee, zonder bagage kunnen reizigers namelijk met het openbaar vervoer naar de luchthaven in plaats van met de eigen auto.De Luggo Agents die de bagage behandelen, moeten voldoen aan strenge veiligheidsvereisten, waaronder een Verklaring Omtrent Gedrag. Dit moet de reizigers verzekeren van een professionele en veilige behandeling van hun persoonlijke spullen.De klantendienst is telefonisch en via e-mail bereikbaar. Voor e-mails wordt een reactie binnen 1 werkdag aangegeven op de website.
Alle reviews
F.G. van Dijk
De afhandeling ging snel en perfect door twee aardige medewerkers, een volgende keer zullen wij weer van deze service gebruik maken.
Richard Beijer
HELEMAAL TOP !!!
Volgende keer zéker weer !!
(Heel slim bedacht dit concept)
Celeste
Hans
Ben
F
Echter kwamen ze ten eerste veel vroeger dan het gekozen tijdstip. Daarna had de bezorger zoals eerder te lezen een fout melding en vertrok zonder onze koffers. Wederom gaf de bezorger aan dat het geen probleem was om de koffers nog op te halen vandaag ze werken immers tot 24.00 uur. Een telefoontje naar Corendon zou genoeg zijn… Corendon verwijst weer naar Luggo en Luggo kan telefonisch niets betekenen. Wel via de e-mail maar zij geven binnen 24 uur aan dit kan dus morgen zijn als wij al op bestemming zijn. Bedankt Luggo voor het het onbezorgde begin van onze vakantie!
Tom
Naoual
Marc
Ik zou dit, op mijn persoonlijke ervaring, aanraden. (Antalya met Corendon)
Alida
E-mail contact uitstekend.
Koffer volgens afspraak 1e pinksterdag opgehaald.
2e pinksterdag keurig op bagageband in Griekenland.
Dank Luggo voor de professionele afhandeling.
Een aanrader.
Johan
Marcel
Blijkt de service van Luggo een dag ervoor geannuleerd te zijn. Geen mail gekregen o.i.d. dat Luggo de service heeft geannuleerd. Service nummer gebeld: helaas kan ik niks voor u doen want dit nummer is alleen voor spoed, ja dit is spoed, wie annuleerd er zonder iets te melden. Je zal de hele avond maar zitten te wachten op de koerier
Lekker geregeld Luggo, ga zo door. Top service
Marcel Koole
Antwoord op je antwoord van 7 juni op mijn review van 4 juni:
Jullie hebben mij niet gemaild of gebeld anders had ik de review niet geplaatst.
Ook dit is weer een waardeloos en nietszeggend standaard antwoord die ik krijg van jullie nadat ik mijn mail 2x moest versturen voordat er een antwoord kwam.
Raymond
Jammer dat u beiden gemist heeft.
Monique
Raymond
Vandaar dat we liever de bagage bij de reiziger laten dan dat de reiziger zonder bagage aankomt.
Jim
Oudshoorn
Annemarie
Luggo Support
Thom