3.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 6.6/10
(28 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 28
  1. Beoordeling:

    10
    Goede service
    30min. na afgesproken tijd maar dit kwam door oponthoud bij vorige klanten die hun zaakjes niet op orde hadden.
    De afhandeling ging snel en perfect door twee aardige medewerkers, een volgende keer zullen wij weer van deze service gebruik maken.
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    10
    SUPERRRRR
    Luggo agent Ivory kwam netjes op tijd, hele nette,adequate afhandeling,en keurig op de bagage band op de bestemming!!!!
    HELEMAAL TOP !!!
    Volgende keer zéker weer !!
    (Heel slim bedacht dit concept)
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Mag ik vragen hoelang het duurde voordat je een sms’je kreeg dat de bagage in Schiphol was? Mijn bagage is 15:00 al opgehaald maar heb nog geen sms
      2

      0

      Je hebt al gestemd!

  3. Beoordeling:

    2
    Slechte ervaring
    Zelfde als hierboven boarding kaart en alles voorelkaar werkt het niet bij luggo Koffers blijven staan
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Luggo kwam veel vroeger dan het gereserveerde tijdstip en de medewerker kon onze koffer niet meenemen vanwege een storing zei hij. Luggo gebeld (half uur in de wacht) en gemaild omdat ik restitutie wil en als antwoord zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen???? Dat geld zie ik dus nooit meer terug. Wat een waardeloos bedrijf zeg!!!
      1

      1

      Je hebt al gestemd!

  4. Beoordeling:

    2
    Super slechte service
    Super slechte service! Wij dachten ontlast te worden door deze service. We reizen met een peuter en een baby dus hebben onze handen al vol genoeg..
    Echter kwamen ze ten eerste veel vroeger dan het gekozen tijdstip. Daarna had de bezorger zoals eerder te lezen een fout melding en vertrok zonder onze koffers. Wederom gaf de bezorger aan dat het geen probleem was om de koffers nog op te halen vandaag ze werken immers tot 24.00 uur. Een telefoontje naar Corendon zou genoeg zijn… Corendon verwijst weer naar Luggo en Luggo kan telefonisch niets betekenen. Wel via de e-mail maar zij geven binnen 24 uur aan dit kan dus morgen zijn als wij al op bestemming zijn. Bedankt Luggo voor het het onbezorgde begin van onze vakantie!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    10
    Goed geholpen
    Perfect!
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Zojuist een medewerker aan de deur gehad die is vertrokken zonder onze koffers. Vanwege een foutmelding in het systeem kunnen onze koffers niet mee. De fout zou liggen aan Corendon, maar zoals de bezorger zelf ook zei: zijn auto was nog leeg doordat dit zo vaak voorkomt. Luggo moet geen klanten aannemen als dit een veelvoorkomend probleem is en niet de schuld afschuiven op Corendon. Waardeloos, ik moet nu zelf achter mijn geld aan terwijl ik via ideal heb betaald en het geld na een dergelijk geval direct terug gestort zou moeten worden door Luggo. Wil je je vakantie fijn beginnen doe dan geen zaken met Luggo.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    10
    Aardige, behulpzame chauffeur - goede afhandeling
    Erg aardige chauffeur, hielp met alles en wist erg goed wat die moest doen. Koffer werd 17:25 opgehaald, en 19:53 was die ingecheckt. Enige minpuntje is dat ik 7 bevestiging mails en 7 smsje’s kreeg (beter dan geen, maar iets te excessief), maar dat zou goed ook een server issue kunnen zijn.

    Ik zou dit, op mijn persoonlijke ervaring, aanraden. (Antalya met Corendon)

    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    10
    Prima service!!!
    Prima service!
    E-mail contact uitstekend.
    Koffer volgens afspraak 1e pinksterdag opgehaald.
    2e pinksterdag keurig op bagageband in Griekenland.
    Dank Luggo voor de professionele afhandeling.
    Een aanrader.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    10
    Snelle en prettige communicatie
    Erg nette service, ik heb bij weinig bedrijven zo snel antwoord en reactie op communicatie.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Geannuleerde service zonder melding door Luggo, waardeloze tent.
    Vanmiddag even gekeken of er een al iets nauwkeuriger tijdslot beschikbaar is voor het ophalen van onze 3 koffers voor vanavond.
    Blijkt de service van Luggo een dag ervoor geannuleerd te zijn. Geen mail gekregen o.i.d. dat Luggo de service heeft geannuleerd. Service nummer gebeld: helaas kan ik niks voor u doen want dit nummer is alleen voor spoed, ja dit is spoed, wie annuleerd er zonder iets te melden. Je zal de hele avond maar zitten te wachten op de koerier
    Lekker geregeld Luggo, ga zo door. Top service
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Beste Raymond,
      Antwoord op je antwoord van 7 juni op mijn review van 4 juni:
      Jullie hebben mij niet gemaild of gebeld anders had ik de review niet geplaatst.
      Ook dit is weer een waardeloos en nietszeggend standaard antwoord die ik krijg van jullie nadat ik mijn mail 2x moest versturen voordat er een antwoord kwam.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Annuleringen worden altijd zowel telefonisch als via email aan de klant kenbaar gemaakt.
      Jammer dat u beiden gemist heeft.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  11. Beoordeling:

    2
    Luggo kan de druk niet aan
    Ik citeer Luggo op facebook: reis relaxt met Luggo. Skip de lange rijen op Schiphol met Luggo. Yeah wright. Net 5 minuten geleden is mijn boeking geannuleerd omdat ze niet kunnen garanderen dat de koffers daadwerkelijk het vliegtuig in komen. Als je het niet aan kan dan niet adverteren met reis relaxt. Nooit meer Luggo voor mij.
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Als zelfs Schiphol reizigers vraagt om minder bagage mee te nemen, ls het niet vreemd dat wij u de ellende van achtergebleven bagage willen besparen. Immers zult Luggo erop aankijken.
      Vandaar dat we liever de bagage bij de reiziger laten dan dat de reiziger zonder bagage aankomt.
      1

      2

      Je hebt al gestemd!

  12. Beoordeling:

    2
    Slechter dan slecht
    Slechte services. Ruim op tijd ingecheckt bij corendon. Boardingpas gereed. Vriendelijke agent aan huis. Incheck door agent lukte niet-bindend systeem van Luggo. Dus koffers konden niet mee. Corendon gebeld en Luggo gebeld. Uur bezig geweest zonder resultaat. Slechte service. Nooit meer! Hopelijk krijg ik mijn geld terug
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Een van de koffers kon niet mee omdat het niet goed bij Transavia zou staan in het systeem. Daar was wel alles op orde. Toen maar gebeld met Luggo, bij hen lag de fout niet. Het lag bij Transavia maar niet bij hen. Uiteindelijk de koffers zelf maar afgegeven bij Transavia. Zonder problemen, want alles klopte wel bij Transavia.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Wij heb precies hetzelfde meegemaakt, en ’t ergste is dat luggo de “schuld” bij de klant en corendon legt, heeel zwak en kwalijk. Als je de dienst niet kunt waarmaken.. Bied ‘m dan niet aan.. En ga wat proffrsineler om met kritiek
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

    3. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de systemen van de airline. De agent aan de deur scant de boardingpas en krijgt een reactie vanuit de airline. Als het systeem het niet toestaat om de bagage in te checken zit er helaas niets anders om dan zonder bagage te vertrekken. De bagage wordt dan namelijk niet door de airline geaccepteerd.
      1

      5

      Je hebt al gestemd!

  13. Beoordeling:

    10
    Perfecte service
    Een zeer handige service. Goed georganiseerd en je wordt goed op de hoogte gehouden. Het is eerlijk gezegd een stuk professioneler dan de reis zelf. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden middels de app, echt een aanwinst voor het reizen per vliegtuig.
    2

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Luggo

Luggo, onderdeel van Luggage Care BV, werd opgericht in 2018 en is gevestigd Op Schiphol-Rijk. Het bedrijf verzorgt het bagagetransport voor mensen die comfortabel en zorgeloos willen reizen. Een gecertificeerde medewerker van Luggo komt de bagage thuis ophalen en verzegelt die. Vervolgens gaat die bagage naar de luchthaven en van daar naar de bestemming. Via een app op de smartphone is het op ieder moment mogelijk na te gaan waar de bagage zich precies bevindt dankzij de unieke verificatiecode die aan ieder bagagestuk wordt toegewezen. Op de luchthaven van bestemming kan uiteindelijk de bagage opgehaald worden. Reizen zonder bagage zorgt voor tijdswinst en reiscomfort, net wat Luggo met de dienstverlening wilde bereiken. Voor Luggo speelt tevens het milieuvriendelijke aspect mee, zonder bagage kunnen reizigers namelijk met het openbaar vervoer naar de luchthaven in plaats van met de eigen auto.De Luggo Agents die de bagage behandelen, moeten voldoen aan strenge veiligheidsvereisten, waaronder een Verklaring Omtrent Gedrag. Dit moet de reizigers verzekeren van een professionele en veilige behandeling van hun persoonlijke spullen.De klantendienst is telefonisch en via e-mail bereikbaar. Voor e-mails wordt een reactie binnen 1 werkdag aangegeven op de website.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Luggo. De beoordeling van 6.6/10 is gebaseerd op 28 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 3.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Bij veel dienstverleners ga je een samenwerking voor langere tijd aan. Ben jij benieuwd wat anderen van Luggo vinden of vonden en of zij betrouwbaar te werk gaan? Lees dan de onafhankelijke reviews om een goed beeld te krijgen van Luggo. Bijvoorbeeld over de service, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. Ook of de functionaliteit goed bevalt kun je hierin goed beoordelen.

Heb jij een ervaring met Luggo en wil je deze graag delen met andere potentiele klanten? Die kun je hier schrijven, we nodigen je uit dit zo uitgebreid mogelijk te doen om het platform zo nuttig mogelijk te maken. Echte onafhankelijke reviews zijn namelijk schaars, maar voor het vormen van een goede mening over Luggo voordat je klant wordt is het wel een zeer goede methode.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Luggo

Luggo

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.