Lees op deze pagina beoordelingen over Medipoint en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Medipoint? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.
Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.
Lees onafhankelijke reviews van klanten over Medipoint! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.
Alle reviews
Leo Matse
Margje Van zuilekom
Service gebeld en wordt door telefoniste afgewimpeld want daar stuurt ze geen service voor uit!!!!!!
Sue
Gert-jan Jonker
Edwin
Vrijdag had een beenbreuk aan mijn rechterbeen dus geheel in het gips en mijn linkerschouder waren pezen afgescheurd dus totaal niet mobiel
Geen spoed hoor ik heb pas woensdag een rolstoel
En donderdag een verrijdbare toilet stoel zonder beenlader gekregen waar je dus niets aan heb
Zelf uiteindelijk een aanpassing gemaakt zodat ik een beenlader op de toilet stoel kon zetten
Eindelijk niet meer op de camping toilet nast mijn bed in de woonkamer
De resterende bestellingen liepen ook te traag (allemaal loze beloftes)
En wat ik ook erg vind
Anti kiep wielen kosten €149 bij medipoint
Elders de zelfde online € 39.50
Lekker als je al zo afhankelijk bent
Frank
Toch brengt Medipoint € 42 in rekening.
Jip van Arnhem
Gerard Rijpert
Ella
Er zit een deukje in de hoepel.
Dit is al de 2e keer dat ik tweedehands hulpmiddelen krijg van Medipoint.
Ik betaal premie voor nieuwe spullen!
Ik heb hierover geklaagd bij de WMO en bij mijn verzekering. Je krijgt namelijk maar 1 keer in de 5 jaar een nieuw hulpmiddel. Je moet er dus minimaal 5 jaar mee doen. Dus dan is het logisch dat men nieuwe spullen krijgt en geen opgeknapte tweedehands meuk.
Mijn verzekeraar heeft gelukkig meerdere leveranciers van hulpmiddelen, dus u begrijpt dat Medipoint niet meer welkom is bij mij.
Ricardo Plas
… Nee dat kan niet dat kan alleen via internet.
Ik via internet, staat er dat het niet online kan maar alleen in de winkel.
Ik bellen….. Kan je het alleen 40 km verderop in de winkel halen…. Ja 3 dagen geleden bevallen ga ik even met het openbaar vervoer 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Simon
christine
Vind dat zo niet oké (kon stoel niet die dag ervoor of de dag daarvoor laten ophalen was mijn man niet thuis en ik had afspraken staan voor herstel na mijn operatie) Dat ze voor 1 dag extra een week huur vragen vind ik belachelijk. Heb ze email gestuurd dus die wacht ik weer af
Christine Mulder-Sosef
Franca
Mw. A.M. van Bilsen
Na weer vele malen contact geprobeerd te maken lukte het en zijn de spullen vandaag, dinsdag 13 juni opgehaald.
Die ene ster die ik heb gegeven is voor het brengen van de spullen want dat was goed. Over de rest van de situatie heb ik geen goed woord over.
M.A. Peeters
Ide van der wijk
Wilma Konings-Duiverman
Mijn 95-jarige moeder kreeg een mail dat de leentermijn voor de rolstoel en glijlaken waren afgelopen en dat, conform aanvraag (niet dus)de dag erna zouden worden opgehaald. Niet vooraf contact door hun of de termijn verlengd moest worden. Gelijk in de ochtend gebeld dat het laken al maanden terug ingeleverd was. Mijnheer gaf aan dat dit inderdaad niet klopte en dat de gang van zaken niet gebruikelijk was. Toen ik aangaf op vakantie te zijn en zieke moeder de rolstoel niet aan de ophaaldienst kon meegeven spraken we af dat hij dinsdags opgehaald zou worden omdat wij dan terug van de vakantie waren. Rekening gekregen van 21 euro voor de extra dagen (huur). Een chat gestuurd waarbij aangegeven werd dit zouden ze doorspelen naar facturatie. Niets meer gehoord. Aanmaning. Gisteren gebeld. Mevrouw begreep het helemaal. Vandaag een zeer onaangenaam telefoontje waar alleen maar op voorwaarden gehamerd werd. Medipoint nooit meer. Zeer klantonvriendelijk en zeker kijkend naar klanten met zeer hoge ouderdom.