Lees op deze pagina beoordelingen over Medipoint en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Medipoint? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.
Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.
Lees onafhankelijke reviews van klanten over Medipoint! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.
Alle reviews
niels
hoogkamer
op een balance e.fiets lage instap via de wmo.
na telefonisch afspraken te hebben gemaakt om tussen tijds een verlopige voorziening te treffen ,was ik hoopvol gestemd niet wetende wat voor bedrijf ik te maken heb. op de dag van inmeten was er een fiets mee genomen wat totaal niet aansluite bij de gemaakte afspraken. wat een grote teleurstelling was ook omdat ik een ongeluk had gehad ivm het uitblijven van de voorziening de inmeet monteur voor de op maat gemaakte fiets wist niks van de afspraken er is vervolgens later per foon exuus gemaakt daarvoor maar konden niks meer betekenen voor mijn ik moest maar afwachten heb een brief gekregen in oktober dat de fiets in week 50 geleverd zou worden uiteindelijk zelf maar weer gebeld na het weer niet nakomen van de afspraak helaas fiets is weer uitgesteld en weer een exuus dat ze vergeten waren mij te informeren ze begrijpen niet dat mijn kwaal erger en pijnlijker is geworden door dat mijn voorziening niet geleverd wordt en ten gevolg ook niet behandeld kan worden (ivm pijn)) natuurlijk klacht ingediend maar hoor je niks meer van
Leo Matse
Margje Van zuilekom
Service gebeld en wordt door telefoniste afgewimpeld want daar stuurt ze geen service voor uit!!!!!!
Sue
Gert-jan Jonker
Edwin
Vrijdag had een beenbreuk aan mijn rechterbeen dus geheel in het gips en mijn linkerschouder waren pezen afgescheurd dus totaal niet mobiel
Geen spoed hoor ik heb pas woensdag een rolstoel
En donderdag een verrijdbare toilet stoel zonder beenlader gekregen waar je dus niets aan heb
Zelf uiteindelijk een aanpassing gemaakt zodat ik een beenlader op de toilet stoel kon zetten
Eindelijk niet meer op de camping toilet nast mijn bed in de woonkamer
De resterende bestellingen liepen ook te traag (allemaal loze beloftes)
En wat ik ook erg vind
Anti kiep wielen kosten €149 bij medipoint
Elders de zelfde online € 39.50
Lekker als je al zo afhankelijk bent
Frank
Toch brengt Medipoint € 42 in rekening.
Jip van Arnhem
Gerard Rijpert
Ella
Er zit een deukje in de hoepel.
Dit is al de 2e keer dat ik tweedehands hulpmiddelen krijg van Medipoint.
Ik betaal premie voor nieuwe spullen!
Ik heb hierover geklaagd bij de WMO en bij mijn verzekering. Je krijgt namelijk maar 1 keer in de 5 jaar een nieuw hulpmiddel. Je moet er dus minimaal 5 jaar mee doen. Dus dan is het logisch dat men nieuwe spullen krijgt en geen opgeknapte tweedehands meuk.
Mijn verzekeraar heeft gelukkig meerdere leveranciers van hulpmiddelen, dus u begrijpt dat Medipoint niet meer welkom is bij mij.
Ricardo Plas
… Nee dat kan niet dat kan alleen via internet.
Ik via internet, staat er dat het niet online kan maar alleen in de winkel.
Ik bellen….. Kan je het alleen 40 km verderop in de winkel halen…. Ja 3 dagen geleden bevallen ga ik even met het openbaar vervoer 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Simon
christine
Vind dat zo niet oké (kon stoel niet die dag ervoor of de dag daarvoor laten ophalen was mijn man niet thuis en ik had afspraken staan voor herstel na mijn operatie) Dat ze voor 1 dag extra een week huur vragen vind ik belachelijk. Heb ze email gestuurd dus die wacht ik weer af
Christine Mulder-Sosef
Franca
Mw. A.M. van Bilsen
Na weer vele malen contact geprobeerd te maken lukte het en zijn de spullen vandaag, dinsdag 13 juni opgehaald.
Die ene ster die ik heb gegeven is voor het brengen van de spullen want dat was goed. Over de rest van de situatie heb ik geen goed woord over.