1.4/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.8/10
(33 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 33
  1. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Ja hoor is weer zo ver wilde thuis weg rijden om naar me werk te gaan. Oeps lekke achterband. Ik bellen 09:50 dat gaat waarschijnlijk morgen pas worden. Hoezo omdat je thuis ben. Heb het geen prioriteit dat is de afspraak. Had ik dat maar geweten. Hoe nu verder, wel of geen vervoer regelen je hoort niets meer van dit %€@&^<[_ Bedrijf
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    service
    Wordt gebeld door medipoint of de geleverde fiets bevalt, heb wat klachten met mn rug tijdens het fietsen en krijg de raad medipoint service te bellen.
    Service gebeld en wordt door telefoniste afgewimpeld want daar stuurt ze geen service voor uit!!!!!!
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Niets geleverd
    Lig je dan de hele dag te wachten tot je rolstoel gebracht word, niet geleverd, niemand bereikbaar. Dat word dus een heel weekend op de bank 😞
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    zeer slecht
    medipoint is niet meer wat het is geweest na dat ze van het jaar van uit oosterhout naar tilburg zijn gegaan je bent 3 uur bezig om ze te bellen en mailen heeft geen zin geen antwoord en dan heb je na 3 uur iemand aan de telefoon en dan krijg je te horen ik bel u zo terug en ze hebben het jaar en dag niet genoemd. dus sta je met stukken zorg dan dat je een tent bij je hebt hoor. ik heb door een ongeval in etten-leur door dat er iets niet goed was aan de ondergrond bij de afval bakken buiten maar goed dus gekanteld en medipoint niet te bereiken ik lag in het ziekenhuis en die hebben voor mij de wmo gebeld en die hebben alles door gegeven aan hun en nu nog niet te pakken want door dat hij is omgeslagen ik vertrouw deze niet meer de rolstoel want de accu’s die hebben ook een tik gehad en dat is het zelfde als een gsm batterij en dan krijg je te horen nee hoor niets mee aan de hand wat een benden is dat geworden met medipoint een rampen plan is het.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    ZEER SLECHTE SERVICE
    ŹEER SLECHTE SERVICE
    Vrijdag had een beenbreuk aan mijn rechterbeen dus geheel in het gips en mijn linkerschouder waren pezen afgescheurd dus totaal niet mobiel
    Geen spoed hoor ik heb pas woensdag een rolstoel
    En donderdag een verrijdbare toilet stoel zonder beenlader gekregen waar je dus niets aan heb
    Zelf uiteindelijk een aanpassing gemaakt zodat ik een beenlader op de toilet stoel kon zetten
    Eindelijk niet meer op de camping toilet nast mijn bed in de woonkamer
    De resterende bestellingen liepen ook te traag (allemaal loze beloftes)
    En wat ik ook erg vind
    Anti kiep wielen kosten €149 bij medipoint
    Elders de zelfde online € 39.50
    Lekker als je al zo afhankelijk bent
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Slechte klantenservice
    Een badplank opgehaald en deze ONGEBRUIKT na twee dagen teruggebracht, omdat deze niet geschikt bleek voor mijn bad.
    Toch brengt Medipoint € 42 in rekening.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Wat een slechte ervaring
    De service is ronduit slecht. Als je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht vervolgens word je te woord gestaan en kan er geen antwoord worden gegeven op je vraag. Wederom word je oorverbonden naar een andere afdeling en sta je weer 30 minuten de wacht. En dan is de verbinding verbroken. Dusss….
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Onbetrouwbare levertijd
    Op 12-7-2023 een scootmobiel gekocht. Zomer voorbij en nog steeds niet geleverd. Na diverse telefoontjes en steeds doorverbonden te worden weten ze nog steeds niet wanneer levering plaatsvindt. Jammer dat ik een aanbetaling heb gedaan. Anders had ik de koop ongedaan gemaakt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Levert oude troep
    Ik heb een ‘nieuwe’ rolstoel gekregen. Die is echter niet nieuw maar tweedehands.
    Er zit een deukje in de hoepel.
    Dit is al de 2e keer dat ik tweedehands hulpmiddelen krijg van Medipoint.
    Ik betaal premie voor nieuwe spullen!
    Ik heb hierover geklaagd bij de WMO en bij mijn verzekering. Je krijgt namelijk maar 1 keer in de 5 jaar een nieuw hulpmiddel. Je moet er dus minimaal 5 jaar mee doen. Dus dan is het logisch dat men nieuwe spullen krijgt en geen opgeknapte tweedehands meuk.
    Mijn verzekeraar heeft gelukkig meerdere leveranciers van hulpmiddelen, dus u begrijpt dat Medipoint niet meer welkom is bij mij.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Naar de winkel om een kolfapparaat te huren…
      … Nee dat kan niet dat kan alleen via internet.
      Ik via internet, staat er dat het niet online kan maar alleen in de winkel.
      Ik bellen….. Kan je het alleen 40 km verderop in de winkel halen…. Ja 3 dagen geleden bevallen ga ik even met het openbaar vervoer 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  10. Beoordeling:

    10
    Schandalige service
    Afgelopen maandag een verzoek voor reparatie ingediend voor de elektrische ondersteuning van een handbewogen rolstoel. Het gas hapert maar doet het nog wel. Zonder de ondersteuning is de mobiliteit beperkt tot het huisadres. Aangegeven dat er een baby aanwezig is en een vrouw die herstellende is van een operatie. Het belang van de mobiliteit hiermee zo mogelijk nog verder benadrukt. Donderdag had men wel een gaatje. Absurd natuurlijk. Met pijn en moeite werd het woensdag. Voorts aangegeven dat dit waarschijnlijk door de fabrikant moest gerepareerd, aangezien het een specialistisch probleem betrof. Aangeboden met hulp van bijstanders zelf naar de fabrikant te gaan om onnodig werk uit handen te nemen en de mobiliteit te versnellen. Geen oren naar, woensdag wordt het. Zelf thuis niet aanwezig vanwege verplichtingen werk middels de taxi (wie gaat deze kosten vergoeden?). Woensdag ontvang ik een telefoontje. De monteur kon het niet repareren (geen verrassing) en heeft de ondersteuning meegenomen (verbazend; geen enkel akkoord voor gegeven). Een belletje Medipoint leert mij dat de werkplaats materiaal heeft besteld bij de fabrikant. Vervolgens wordt mij verteld dat de levertijd en reparatie ongeveer 3 weken zal gaan duren. Ik heb moeite mijn emoties te onderdrukken. Ik geef 2 dingen aan: ontvreemde ondersteuning retour. Een haperende elektra is beter dan helemaal geen ondersteuning. Daarnaast zou het slim zijn alsnog een reparatie bij de fabrikant in te dienen aangezien het materiaal en de know how daar wel aanwezig is. De ondersteuning komt retour. Kabels zijn nu losgerukt en de ondersteuning nu 100% defect. Een dag later bel ik Medipoint met de vraag of de reparatie bij de fabrikant is ingediend. Inmiddels heb ik namelijk met goodwill van de fabrikant vrijdag een gaatje kunnen boeken. Ik vraag naar de afdeling service. Ik krijg daar een meneer aan de lijn waarbij het verhaal bekend is. Ipv ‘service’ ontvang ik een grote bek. Er is een onderdeel besteld en je wacht maar. Is dit de mate van ‘uw best doen’. Stel u voor; u breekt uw been en de dokter zegt dat u maar even drie weken moet wachten om behandeld te worden omdat er materiaal ontbreekt dat 50km verder in overvloed aanwezig is. Werkelijk schandalig.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    6
    gemiddeld
    Het huren van sta-op stoel en rollator, alles werd netjes geleverd, stoel was echt top. Doe ik een aanvraag voor ophalen, blijkt dat ik 4 weken en 1 dag heb gehuurd, krijg ik voor die en dag een factuur van huur voor een week.
    Vind dat zo niet oké (kon stoel niet die dag ervoor of de dag daarvoor laten ophalen was mijn man niet thuis en ik had afspraken staan voor herstel na mijn operatie) Dat ze voor 1 dag extra een week huur vragen vind ik belachelijk. Heb ze email gestuurd dus die wacht ik weer af
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Onwijs goed opgelost door medipoint!
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  12. Beoordeling:

    2
    Totaal slechte service geen gevoel van urgentie
    Een week geleden melding via contactformulier gedaan dat mij loopfiets, de achterband kapot is en de binnenband er doorheen komt. Maandagmiddag 0 reactie. Gebrld met klantenservice. Oh ja dat heeft niet veel zin om via de website te dien, duurt nog langer🙄 mw. Geeft aan dat is met 2 dgn gebeld wordt door planning, dag 3 nog niets. Dus zelf gebeld, naar 2 anderen doorverbonden, verkeerde afdelingen, ong 50 min in totaal in de wacht gestaan. Mededeling u wordt zsm gebeld. Wat is zsm? Zit aan huis gekluisterd! Ja mw het is druk bij de planners. Misschien wat meer mensen inzetten? Ik vindt het ongelofelijk en resoectloos hoe er met je omgegaan wordt. Totaal geen empathie, geen gevoel voor urgentie, helemaal niets! Ja ik moest de fietsenmaker vragen de loopfiets te maken..ook geen tijd en hoe kom ik daar? Ik heb de loopfiets de hele dag nodig. Loop nu op krukken de hond uit te laten en verga van de pijn… echt medipoint het slechtste van het slechtste wat betreft zo’n afhankelijke doelgroep……SLECHT!!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Helaas heel slechte service
    Donderdag 1 juni werd mijn man met spoed opgenomen in de hospice in Schagen na precies 1 week op een bed van Medipoint te hebben gelegen. Omdat het duidelijk was dat hij niet meer thuis zou komen heb ik Medipoint vrijdag bericht dat het bed met toebehoren kon worden opgehaald. Zaterdag 3 juni is mijn man gestorven. Ik kreeg bericht van Medipoint dat het bed maandag 5 juni zou worden opgehaald. Die dag verschillende mails gekregen wanneer ze zouden komen maar dat gebeurde helaas niet. Ik zal u niet vermoeien met het aantal pogingen dat wij gedaan hebben om met Medipoint in kontakt te komen. Dinsdag een nieuwe afspraak gemaakt en het bed zou woensdag opgehaald worden. Dat was de dag van de condoleance en er werd weer niet opgehaald. Omdat donderdag de crematie zou zijn hebben mijn kinderen het bed afgebroken en buiten onder een zeil neergezet.
    Na weer vele malen contact geprobeerd te maken lukte het en zijn de spullen vandaag, dinsdag 13 juni opgehaald.
    Die ene ster die ik heb gegeven is voor het brengen van de spullen want dat was goed. Over de rest van de situatie heb ik geen goed woord over.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Geen matras wel bed
    Op 4 april een bed incl. Matras etc besteld. Kreeg zonder bericht bed geleverd zonder matras??!! Spoed dienst gebeld en zou savonds leveren daar mijn man uit t Erasmus kwam na heftige operatie! Geen matras niks. Zelfs geen berichtje! Vrijdagochtend, goede vrijdag, weer gebeld waar blijft de matras aangezien mijn man onderweg Maas naar huis en zijn bed in moest om te herstellen. Moeilijk gesprek want zou t doorgeven maar konden verder niks doen. Ze zouden langskomen als er een matras in de bus lag??? Huh dacht ik? Je leveren een bed zonder matras en je denkt dat mijn man tijdens herstel op de lattenbodem gaat herstellen? Nu is t avond en paas weekend! Ze zijn niet meer te bereiken!!! Dus hij is verplicht 4 dagen op de bank te liggen wat niet comfortabel herstellen us. Schandalig vind ik het, teleurgesteld omdat het ze geen zak interesseert anders zouden we de matras ontvangen hebben. Nooit maar dan ook nooooooit meer via deze ongeïnteresseerde groep die geen aandacht heeft en t geen zak interesseert of er wel of niet een goede levering plaats vind. Medipoint schaam je diep!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Slechte ervaring met dit bedrijf. Zou een elektrische rolstoel gele werd krijgen. Blijkt de rolstoel opeens zoek te zijn. Reden:magazijn opgeruimd???? We zijn inmiddels 10 dagen verder en niets meer gehoord. Onze contactpersoon is op va baantje. Mijn vrouw zit nu in een kantelrolstoel zonder grote wielen. Kan dus zelf niet rollen.bij iedere verplaatsing heeft ze mijn hulp nodig! Betekent dat ook ik aan huis gekluisterd ben. Kan alleen boodschappen doen als ze ligt te rusten. Dat zo’n bedrijf niet in staat is om een rolstoel te vinden verbaasd mij. Service zijn zeer slecht. Maar van alle negatieve berichten trekt men zich niks aan. Gemeente verbreek toch het contract.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  15. Beoordeling:

    2
    Medipoint nooit meer
    Medipoint geen goede keuze!
    Mijn 95-jarige moeder kreeg een mail dat de leentermijn voor de rolstoel en glijlaken waren afgelopen en dat, conform aanvraag (niet dus)de dag erna zouden worden opgehaald. Niet vooraf contact door hun of de termijn verlengd moest worden. Gelijk in de ochtend gebeld dat het laken al maanden terug ingeleverd was. Mijnheer gaf aan dat dit inderdaad niet klopte en dat de gang van zaken niet gebruikelijk was. Toen ik aangaf op vakantie te zijn en zieke moeder de rolstoel niet aan de ophaaldienst kon meegeven spraken we af dat hij dinsdags opgehaald zou worden omdat wij dan terug van de vakantie waren. Rekening gekregen van 21 euro voor de extra dagen (huur). Een chat gestuurd waarbij aangegeven werd dit zouden ze doorspelen naar facturatie. Niets meer gehoord. Aanmaning. Gisteren gebeld. Mevrouw begreep het helemaal. Vandaag een zeer onaangenaam telefoontje waar alleen maar op voorwaarden gehamerd werd. Medipoint nooit meer. Zeer klantonvriendelijk en zeker kijkend naar klanten met zeer hoge ouderdom.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Medipoint

Medipoint verkoopt, verhuurt een leent Zorg- en welzijn hulpmiddelen, al dan niet in samenwerking met lokale overheden. Van douche zakken voor gips, krukken en rollators tot pillendoosjes, bloeddrukmeters en matrasbeschermers, dit kun je allemaal vinden in de webshop en shops. De shops bevinden zich in bij alle grotere steden en dorpen.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Medipoint. De beoordeling van 2.8/10 is gebaseerd op 33 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.4 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Medipoint en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Medipoint? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Medipoint! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Medipoint

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Medipoint.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.