Sunny Cars is een autoverhuurder met verhuur partners in meer dan 120 landen met meer dan 8000 vestigingen. Bij Sunny Cars huur je een auto all-in, wat betekent dat het eigen risico, de verzekeringen en afleveringskosten in de prijs zijn meegenomen. Sunny Cars is aangesloten bij het ANVR en de SGR. Voor een deskundig advies over je Sunny Cars huurauto kun je dan ook niet alleen bij Sunny Cars terecht maar óók bij ruim 1.200 ANVR-reisbureaus.
Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 Alleen boeken als je geld over hebt Eerlijk gezegd is 1 ster nog teveel maar oke.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!L van rijen
Korte versie; vind je het prima om een auto te huren bij een bedrijf dat 0 klantenservices heeft, nergens op reageert en je het niet erg vind om € 6.000,- te betalen voor een huurauto van 3 weken, vooral boeken.
Mijn verhaal;
Begin maart land ik na een lange vlucht om 6 uur in de ochtend aan op Auckland NZ. Ik had extra betaald voor ophalen buiten kantoortijden. Ik belde naar het bedrijf zoals aangegeven op mijn voucher, maar ik was niet bij ze bekend, dus ze kwamen me niet ophalen. Ik moest maar wachten tot 8:30 zodra hun kantoor open ging. Braaf nog 2,5 uur gewacht op de airport tot ik eindelijk het kantoor kon bellen. Daar werd mij verteld dat Sunnycars mijn auto had geannuleerd, dus ze hadden geen auto voor mij. Erg vreemd, want alles vanuit Sunny was bevestigd aan mij en ik hD alles betaald. Sunnycars gebeld, hun NOODhulplijn. Helaas konden ze me niet helpen. Het was avond in NL (geen idee wat dat er mee te maken had maar oke…) dus ze konden niets doen. Ik moest zelf maar een andere auto huren ergens en later de kosten declareren. De volgende dag zal ik gebeld worden door hun kantoor en zal er een andere auto geregeld worden. Ik ben ieder huurkantoor op de luchthaven af gegaan, maar niemand had een auto beschikbaar. Al die tijd hun hulplijn aan de lijn gehad, die zei dat ik maar een hotel op de airport moest boeken en dat er de volgende ochtend een andere auto klaar zal staan. Dit maar gedaan. De volgende ochtend (in NL) moest ik zelf weer contact zoeken want ik werd niet gebeld. Nee het kantoor kon niets voor me doen want nu was het avond in NZ dus alle huurkantoren waren dicht. Dus ik moest zelf maar wat regelen en geduld hebben. Dit ging 4 dagen zo door. Uiteindelijk heb ik hun werk moeten doen en heb ik zelf lokaal een andere auto kunnen huren, die natuurlijk last minute veel duurder was dan de maanden van te voren geboekte auto bij Sunny Cars. Uiteindelijk heb ik € 4.000,- aan extra kosten moeten maken voor een huurperiode van 21 dagen. Totaal € 6.000,- voor 3 weken huur. Het geld heb ik nog steeds niet terug ontvangen van Sunnycars, zij reageren helemaal nergens op. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld want dit is niet oke.
Ze hebben geld van mijn ontvangen voor een auto die ze nooit geleverd hebben.
Ze hebben 0 hulp geboden.
Ik heb 4 dagen van mijn vakantie in een hotel bij de airport doorgebracht.
Doordat ik 4 dagen ben kwijt geraakt heb ik veel niet kunnen zien en doen. Nieuw Zeeland ligt niet naast de deur dus ik kom hier zo snel niet meer.
Ik heb bijna mijn hele vakantiebudget moeten spenderen aan een auto die ik al betaald had waardoor ik veel activiteiten heb moeten laten.
Al met al is mijn vakantie flink verpest, en maanden later moet ik alsnog heel veel energie verbruiken om mijn geld terug te krijgen door een fout van hun.
Gelukkig voor mij heb ik alle telefoongesprekken opgenomen waarin zij zeggen al mijn extra kosten te vergoeden, dus desnoods moet ga ik naar de rechter maar mijn geld krijg ik terug. Zo makkelijk komen ze niet van mij af.
Maar deze klant zijn zij kwijt ik zal NOOIT meer via hun boeken. Een fout kan gemaakt worden maar als je weigert het op te lossen ben je echt een but bedrijf…..