Lees ervaringen en beoordelingen van 50five en krijg hulp bij het maken van jouw keuze. Mensen die een aankoop hebben gedaan laten hun mening en ervaringen achter in een review, met deze informatie helpen ze anderen in hun aankoopproces. Heb je ook iets gekocht bij 50five laat dan een beoordeling achter zodat het geschetste beeld zo betrouwbaar en compleet mogelijk wordt. Deel jouw ervaring door te vertellen over jouw bestelling, van aankoop tot levering en eventuele afhandeling van klachten of garantie.
Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of andere onvolkomenheden. Een review helpt bij het al dan niet te kiezen voor een bepaalde webshop, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een compleet overzicht te krijgen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te eenvoudiger kunnen de keuzes worden gemaakt.
Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:2 Onbetrouwbaar bedrijf Onbetrouwbaar bedrijf. We zitten al sinds juni 2023 zonder werkende laadpaal. Ze zijn een paar keer langs geweest, maar krijgen het niet opgelost. We hebben toen afgesproken (dit staat zwart op wit) dat 50FIVE mijn laadkosten vergoed tot ze het laadprobleem hebben opgelost. Echter, de declaraties die ik indien, vergoeden ze niet. Ze mailen opeens (zonder overleg) dat ze niet meer gaan vergoeden, terwijl ze al maanden achterlopen met betalen én mijn laadpaal nog steeds niet werkt. Dus hiervoor moet ik ze voor de rechter gaan slepen. Het enige dat ik vraag is dat ze gemaakte afspraken nakomen, maar dit weigeren ze gewoon. Zonder uitleg of overleg.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Ronduit slecht Ronduit slecht. Ik heb vanuit de leasemaatschappij geen andere keuze, dan met 50five te moeten werken, maar ik zou dit prive NOOIT aanraden.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 geeft niet thuis bij storingsmelding Op 19 februari 2022 een service-verzoek ingediend wegens uitvallen laadpaal door vocht!
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!WS
Op mails wordt niet gereageerd, als je belt krijg je te horen dat het onder de aandacht is. Maar weken/maanden later heb je nog steeds niets gehoord. Bij alles moet je 100x rappelleren en dan nog heeft het niets opgeleverd, want ze komen hun woorden gewoon niet na. Zeer slecht georganiseerd, totaal gebrek aan service en simpelweg onbetrouwbaar.
EDIT: sinds vorige week lijkt de laadpaal weer te werken. Heeft ze dus 10 maanden gekost om dit op te lossen. Het nakomen vd afspraken over vergoeding van laadkosten, dat weigeren ze nog steeds, dus daarvoor ga ik naar de rechter.
Ka
Voor mijn thuisaansluiting is een verzwaring nodig, waar ik de netbeheerder voor nodig heb. Vanuit 50five werd aangegeven dat eerst 50five langs moet komen om de voorbereidingen te treffen in de meterkast en erna pas de netbeheerder. Omdat het destijds bij de intake niet bekend was, wanner de netbeheerder kon, heeft een medewerker van 50five een afspraak erin gezet voor 23 november met de opmerking dat als de netbeheerder belt, de afspraak nog verplaatst kan worden.
Op 14 oktober werd ik door de netbeheerder gebeld en heb ik voor de zekerheid eerst met 50five geschakeld en telefonisch bevestigd gekregen dat de installatie van de laadpaal op 9 november plaatsvind, voordat ik de afspraak met de netbeheerder heb ingepland.
Nu op de dag van de geplande installatie zie ik niemand verschijnen en krijg ik na telefonisch contact te horen dat er helemaal geen afspraak instaat. Ook zou er in de systemen niets vastgelegd staan van het telefoongesprek op 14 oktober rond 13.30 en zijn er geen opnames beschikbaar om terug te luisteren volgens 50five. (of ze daar de waarheid spreken of liegen laat ik in het midden, maar in de 5 jaar dat ik bij een callcenter heb gewerkt, werden alle telefoongesprekken netjes opgenomen)
Ik heb nu een halve oplossing gekregen dat er een monteur langskomt voor de voorbereiding naar 3-fase, maar aangezien ik momenteel een 1-fase laadpaal heb, zou bij een aanpassing naar 3-fase door de netbeheerder betekenen dat de laadpaal het voor enkele weken niet meer zal doen.
Iets beter dan niets, maar puntje bij paaltje moet ik dus nu wel opnieuw een vrije dag reserveren, omdat een medewerker bij 50five haar werk niet goed heeft gedaan. Een excuses voor het ongemak hoef je ook niet te verwachten van ze.
Eric de Vries
Op 4 maart een standaard-mail gekregen: “U heeft een bericht gestuurd naar 50five. Helaas slagen we er niet in om u tijdig van een reactie te voorzien omdat we kampen met extreme drukte én onderbezetting. We begrijpen dat dit onhandig is en doen daarom ons uiterste best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.”
Inmiddels is het 15 maart en ik heb nog steeds niets gehoord. Ook telefonisch is het bedrijf onbereikbaar (“Al onze medewerkers zijn in gesprek”).
Zeer teleurstellend…