All-time Favourites is een bekend tassenmerk dat bekend staat om hippe vrouwentassen die kunnen worden gesloten met een rist. De tassen zijn ontworpen voor een on-the-go life, zijn geschikt voor alle situaties, kunnen veel meenemen en hebben een mooie uitstraling. De tassen zijn geschikt voor gebruikt bij de sportschool, het strand en ook voor het schoolplein. Het merk All-time Favourites, te vinden op de website alltimefavourites.nl, is onder andere bekend van Glamour, Linda.nl, Jan, Marie Claire en MAMA. In het assortiment kunnen klanten terecht voor Shoppers, Collecties, Accessoires en Giftcards. De shoppers worden verkocht in Kleine en grote maten, maar er zijn ook speciale strand- en laptoptassen beschikbaar. Op de website kan de Blog worden gelezen, kan worden ingeschreven voor de nieuwsbrief en All-time favourites is actief op Facebook, Instagram, Pinterest en Youtube. Door het aanmaken van een account kunnen klanten punten sparen die weer kunnen worden ingewisseld voor korting op nieuwe producten, zo worden trouwe klanten beloond. Bestellingen worden dezelfde dag verzonden mits er voor 22:00 uur besteld is, de verzendkosten bedragen 4,95 euro. Contact met de klantenservice is mogelijk via Telefoon, Whatsapp en E-mail.
Alle reviews
Aantal reviews: 11 Beoordeling:2 Zeer slechte kwaliteit!!! Ongelooflijk!!! Ik heb een tas van 150 euro gekocht en na 2 maanden verkleurt hij volledig. De groene kleur, beschadigd en vervaagd. Je zou verwachten dat dit binnen de garantie valt want dan mag toch niet gebeuren bij een tas in deze prijsklasse maar ik krijg alleen bericht dat het jammer is maar ze niks voor me kunnen doen! Wat een slechte service en wat een slechte kwaliteit, koop deze tassen niet!!!!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Pakket retour maar geld niet terug ontvangen Krijgen van mij niet 1 ster maar moest wel wat aangeven maar ze zijn nog niet 1 ster waard. Ik heb mijn pakket retour gestuurd hebben ze ook ontvangen. vervolgens ontvang ik mijn geld niet retour. Ze geven aan het retour gestort te hebben tot op heden nu 14 dagen later nog niets bijgeschreven op mijn rekening. Al diverse e-mails gestuurd ook whatsapp maar er wordt helemaal nergens op gereageerd. Ik ga aangifte van oplichting doen. Wil mijn geld retour ontvangen. heb immers mijn pakket terug gestuurd
1
0 Je hebt al gestemd!
had reviews geschreven zie bovenstaande inmiddels is het alsnog opgelost heb ik net gehoord. Was een fout in systeem waardoor het geld niet retour kwam. Nu alsnog het geld retour ontvangen. wil dus bovenstaande reviews intrekken maar dit lukt niet helaas.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 slechte service, allen communicatie via mail, meer rekenen voor retour dan beloofd Niet mijn 1e tas maar wel de laatste besteld. Gouden big shopper, materiaal en afwerking viel erg tegen. Retourneren dus voor 4,95 volgens de site maar dat bleek al niet te kloppen. Vervolgens een verkapt dreigement; als je geen verzekering van 2,95 erbij neemt en het raakt kwijt dan krijg je je geld niet terug. Totaal 9,28 af moeten rekenen. Nergens staat waar je je pakket dan moet afleveren. Klantenservice niet bereikbaar. QR code voor WhatsApp werkt niet. Dan resteert de mail maar daar komt geen antwoord op.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Top service Ik had de gouden marrakesh gekocht en de ibiza big shopper gekregen te vervanging van de gouden marrakesh (omdat ie helaas al snel stuk ging)… maar ben echt verliefd op deze prachtige tassen. En ze hebben echt een top service!!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 The Munich Ik vind het een hele fijne tas, ik heb er 4 en de 5e is onderweg.🥰
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Klantonvriendelijk bedrijf Vanaf de opstart van ATF ben ik een goede klant. Maar wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit zeg. Erg eenzijdig. Vooral eigen beurs vullen en klant in de kou laten staan. Wilde graag een tas kopen en deels met cadeaubon afrekenen. De cadeaukaart staat geen ‘geldig tot’ op ingevuld. Dan ga ik ervan uit dat ik deze op ieder moment kan inleveren. Nee hoor. Zijn 2 jaar verstreken en “helaas’ kunnen wij niets voor u betekenen.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Flauwe verkoop Als je een product koopt voegen ze een sleutelhanger toe voor €4,95
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte kwaliteit én service ! Na 3x mijn tas gebruikt te hebben, gaat de goude laag eraf/ beschadigen. Persoonlijk vind ik dit heel snel, zeker voor de prijs van de tas.
2
0 Je hebt al gestemd!
Ik heb echt precies hetzelfde, kleur vervaagd en beschadigd al na 3x te hebben gebruikt! Ik krijg ook te horen het niet binnen de garantie valt. Ongelooflijk!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Niet klantvriendelijk Super mooie tassen, altijd een stralende tassen online.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte service Een trouwe klant die al jaren tassen gebruikt, wordt nu als ‘grof’ vuil buiten gezet! De service is weg!
2
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Myrthe Ik hou van deze tassen! Fashion en súper in gebruik.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Rowena Durieux
Jolanda van Rozelaar
Jolanda van Rozelaar
Als nog is dit bedrijf 5 sterren waard ze hebben er uiteindelijk alles aangedaan het probleem te achterhalen
Sonja Dekker
Zakken vullen en de rest zoek je het als klant maar uit! Dat nooit meer!
Lara Rodrigues
Thea
B. M.
Dit is een typerende voor deze verkoper. Ik ik ik en de klant kan stikken. Typisch. Ben niet verbaasd over deze reactie.
Heleen
Als dit niet opmerkt koop je deze dus ongevraagd.
Het is ook nog een flut sleutelhanger
Nog geen 1€ waard
Zo’n flauwe gemene verkoop
Als je hen erop attendeert mag je de sleutelhanger terugsturen met natuurlijk verzendkosten voor eigen rekening
Dus let op je winkelmandje bij dit bedrijf
Ilse
Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, met foto’s erbij. Het antwoord was dat ze deze klacht nog niet eerder over dit model hadden ontvangen en daarom ook niks konden doen (het was mijn eigen schuld).
Na onderzoek te doen, kom ik erachter dat ik zeker niet de enige en eerste ben met deze klacht over de tas (er staat hier ook een klacht over het model).
Dit als reactie teruggestuurd, maar daarna heb ik niks meer gehoord, heel netjes !
Ik heb vervolgens ook een review geschreven op de website zelf, onder het model, maar deze word niet geplaatst. Er staat op de website, dat ongeacht wat voor review het is, ze deze zullen plaatsen….
Wat jammer van deze slechte service !
Rowena
Marjolein
Een trouwe klant die al veel tassen heeft gekocht, en niet mee mag doen aan de acties … hun antwoord : de boel terug sturen )retour) en opnieuw bestellen!?
Ga je zo met trouwe klanten om…
Lionne
Ik heb twee weken geleden een nieuwe tas gekocht, wel geteld 1x gebruikt met een nachtje weg. De stof van de tas is zo ‘slecht’ dat het goud al op meerdere plekken beschadigd is. Als de tas een half jaar oud was geweest en daarmee met dezelfde klachten was gekomen, dan snap ik dat volledig. Dan is het zeker het gebruik daarvan in de maanden. Dit mag gewoon niet naar 1x gebruiken. Dat de stof zo kwetsbaar is hadden jullie dan ook zeker wel mogen vermelden op de site. Dit doen jullie wel bij andere tassen als ze bijvoorbeeld niet tegen water kunnen.
Ben het gewoon niet gewend van de andere tassen die van super kwaliteit zijn, het is een tas van € 129.95.
Behoorlijke gemiste kans voor jullie als bedrijf dat er nu zo mee omgegaan wordt. Daarmee raak je een klant en ambassadeur kwijt. Slechtere reclame kun je niet hebben. Ook in ‘slechte’ tijden hoor jij je klanten goed te ontvangen en met een passende oplossing te komen. Ik heb er persoonlijk gewoon buikpijn van.
Myrthe