Bestelling gedaan bij Blezi Cosmetics of wil je een bestelling gaan plaatsen? Laat een review achter of lees de ervaringen van anderen die jou voorgingen. Op deze pagina vind je de beoordelingen van klanten die bij Blezi Cosmetics al eens een bestelling gedaan hebben. Er wordt zoveel mogelijke gecontroleerd op echtheid van de reviews en proberen daarmee een betrouwbaar beeld van Blezi Cosmetics te schetsen.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft online winkelen. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Blezi Cosmetics, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een compleet overzicht te krijgen. Deel jouw ervaring door te vertellen over jouw bestelling, van aankoop tot levering en eventuele klachten of garantie. Met duidelijke informatie en een onafhankelijke blik kan ook jouw beoordeling over je aankoop van waarde zijn in het beslissingsproces van een ander.
Alle reviews
Aantal reviews: 5 Beoordeling:2 Slechte service Twee lipfixen online besteld. Een daarvan was niet goed, dopje op de houder ontbrak. Gebeld en toen het advies gekregen om naar de winkel te komen om te ruilen. De kapotte lipfix ingeleverd en bij nader inzien had toch liever kleur 70 die ik eerder vaker gekocht had. Maar dat kon niet! Je kunt niet een ander nummer/kleur krijgen als de bestelling die je online gedaan hebt. Het SYSTEEM gaat voor klantenservice! Heel stom. De lipfix die ik graag wilde lag er gewoon naast in dezelfde la en dan zeggen: “Dat mag ik niet doen.” Terwijl er in de Ruilen en Retourneren staat: Retourneren mag binnen 30 dagen na aankoop, zonder opgaaf van reden. Ik had wel degelijk een reden, een kapot geleverd product.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Make up advies Ik kwam voor make up tips, het was geweldig, alle tijd en heel veel uitleg en tips. Ik raad iedereen die moeite heeft met make up en eens lekker voor zich zelf kiest een afspraak te maken.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Super klantvriendelijk Producten ontvangen die niet doen wat ze moeten doen en beloven. En allergische reactie op de producten. Klantenservice zeer onvriendelijk. Lossen het niet op. Dus als er iets mis gaat heb je pech. Nog geen ster waardig.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beste Loraine,
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Geweldig goed!! Al jaren gebruik ik alle producten van Blezi. Ze zijn in een woord GEWELDIG! Super kwaliteit, heel makkelijk aan te brengen en je ziet er de hele dag goed uit want het blijft zeer goed zitten. Ook de huidverzorging ( reiniging en verzorging ) zijn super. Mijn huid is best wel gevoelig maar dankzij de Multi Dynamic en Eyecream ziet hij er zeer goed uit. Alle producten zijn favoriet maar als ik dan toch een product moet kiezen is dat toch de Lipfix. Makkelijk aan te brengen, loopt niet in de lijntjes rondom de mond en geeft niet af! En tot slot: de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:6 Vivid nude Al meerdere kleuren lip fix gehad. Altijd zeer tevreden geweest. Laatste x was mijn lip fix maar voor drie kwart gevuld. Wel jammer want ze zijn niet goedkoop
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Carine
Cobie Romijnders
Laine
Team Blèzi
Het is duidelijk dat je je zin probeert door te drijven met het plaatsen van zo veel mogelijk slechte reviews op zoveel mogelijk platforms waarop we actief zijn. Je hebt 3 aankopen bij ons gedaan en bij alle 3 was er een klacht, bij de eerste klacht heb je netjes het retourformulier ingevuld en is alles naar tevredenheid afgehandeld, bij de 2e klacht was het je teveel om een retourformulier in te vullen en hebben we akkoord gegeven op een briefje wat je zelf hebt geschreven en nu na de derde aankoop en weer een klacht is alles te veel en kies je ervoor om een medewerker van ons onheus te bejegenen en dat accepteren we niet.
Zoals eerder gezegd en voor de zoveelste keer:
Wanneer er sprake is van een allergische reactie, nemen wij producten altijd retour, zoals vermeld in onze algemene voorwaarden die je bij aankoop hebt geaccepteerd. Hierin staat duidelijk dat producten waarbij een allergische reactie optreedt, op eigen kosten moeten worden geretourneerd. Zodra we het product ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug, zoals we dat ook eerder voor je hebben gedaan.
Onze algemene voorwaarden geven ook aan dat een retourformulier bijgesloten moet zijn bij een retourzending. Dit heb je bij eerdere klachten ook gedaan. Zonder dit formulier kunnen wij helaas niet achterhalen van wie de retour afkomstig is, en kunnen wij het aankoopbedrag niet correct terugstorten, omdat we de gegevens op het formulier nodig hebben.
Uit onze communicatie blijkt dat onze medewerkers zich keurig hebben gehouden aan de afspraken en dat zij zelfs extra tegemoetkomingen hebben aangeboden.
Tijdens het telefoongesprek van vandaag koos je ervoor om onze medewerker onheus te bejegenen, wat wij absoluut niet tolereren.
Wij nemen alle klachten serieus, zoals je bij je eerdere klachten hebt ervaren, en blijven open staan voor een respectvolle dialoog.
Met vriendelijke groet,
Team Blèzi
Corinne
Miranda Baegen