Wil je jouw ervaringen met bestellen bij Emob met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je Emob een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij Emob deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van Emob kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij Emob laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:2 Onveleefd en zeer onprofessioneel Jammer dat ik hen nog 1 ster moet geven. Een bestelling van decoratie werd gedaan op 6 december en zou de komende week geleverd worden. Op 11/12 navraag gedaan en de ze ding was onderweg. Op 18/12 navraag gedaan en de zending was op weg. Op 22/12 na raag gedaan en de meest onbeleefde en onprofessionele bediende aan de lijn gehad. Zuchten, blazen om 9hr ‘s morgens, en wanneer ik aandring om een nummer te verkrijgen van mijn verzending, komt het eruit : de verzending moet nog gebeuren ! Zeer onprofessionele klantendienst en bedrijf. In raad ten stelligste af hier ooit ern aankoop te doen !
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Nooit weer Emob! Ongelofelijk teleurgesteld in dit bedrijf en de manier waarop met klanten wordt omgegaan Een beschadigd product werd ons geleverd. Bewijzen werden aangeleverd, de beschadiging wordt ook niet betwist door Emob Na de procedure opgestart te hebben, blijken we nog 2 tot 5 weken te moeten wachten op een product dat hopelijk dit keer niet beschadigd zal zijn… Men maakt reclame voor snelle levering. Als ik een nieuwe zou bestellen is het hier binnen 3 dagen… Als we het beschadigde artikel willen terugsturen (omdat we een snellere oplossing nodig hebben) moeten we zelf opdraaien voor de kosten… nooit weer wat ons betreft. Kan qua klantenservice nog iets leren van andere bedrijven.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Kledingkast enorm vertraagd In week 48 hebben wij een bestelling gedaan, waarbij het leveringstermijn 3-4 weken was. Nadat dit termijn was verstreken, heb ik hen gemaild met het verzoek voor een update van stand van zaken. Hun klantenservice reageert snel en lieten weten dat de levering 2 weken langer duurde. Nadat dit termijn ook verstreken was, hen opnieuw gemaild en bleek de vracht diezelfde week nog te komen, waardoor wij de bestelling een week later konden verwachten. Nadat er ook toen geen bericht binnen was gekomen, heb ik hen gebeld en bleek dat de bestelling niet bij de geleverde vracht zat. De verwachting is dat de bestelling bij de vracht in week 8 zit. Ik moet rekening houden met dat het in week 9 geleverd gaat worden. Ik ben benieuwd.
2
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Ann Vyncke
Patricia Vrijens
Gerrianne
De totale levertermijn zou dan 13 weken zijn.
Dat de levering enorm vertraagd is, vind ik uiteraard enorm vervelend. Waar ik het meest ontevreden over ben is dat zij de klanten niet op de hoogte houden van de stand van zaken, zoals een vertraging. Ik moest er zelf achteraan, ook wanneer hun aangepaste levertermijn niet werd nagekomen.