1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(3 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 3
  1. Beoordeling:

    2
    Onveleefd en zeer onprofessioneel
    Jammer dat ik hen nog 1 ster moet geven. Een bestelling van decoratie werd gedaan op 6 december en zou de komende week geleverd worden. Op 11/12 navraag gedaan en de ze ding was onderweg. Op 18/12 navraag gedaan en de zending was op weg. Op 22/12 na raag gedaan en de meest onbeleefde en onprofessionele bediende aan de lijn gehad. Zuchten, blazen om 9hr ‘s morgens, en wanneer ik aandring om een nummer te verkrijgen van mijn verzending, komt het eruit : de verzending moet nog gebeuren ! Zeer onprofessionele klantendienst en bedrijf. In raad ten stelligste af hier ooit ern aankoop te doen !
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Nooit weer Emob!
    Ongelofelijk teleurgesteld in dit bedrijf en de manier waarop met klanten wordt omgegaan Een beschadigd product werd ons geleverd. Bewijzen werden aangeleverd, de beschadiging wordt ook niet betwist door Emob Na de procedure opgestart te hebben, blijken we nog 2 tot 5 weken te moeten wachten op een product dat hopelijk dit keer niet beschadigd zal zijn… Men maakt reclame voor snelle levering. Als ik een nieuwe zou bestellen is het hier binnen 3 dagen… Als we het beschadigde artikel willen terugsturen (omdat we een snellere oplossing nodig hebben) moeten we zelf opdraaien voor de kosten… nooit weer wat ons betreft. Kan qua klantenservice nog iets leren van andere bedrijven.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Kledingkast enorm vertraagd
    In week 48 hebben wij een bestelling gedaan, waarbij het leveringstermijn 3-4 weken was. Nadat dit termijn was verstreken, heb ik hen gemaild met het verzoek voor een update van stand van zaken. Hun klantenservice reageert snel en lieten weten dat de levering 2 weken langer duurde. Nadat dit termijn ook verstreken was, hen opnieuw gemaild en bleek de vracht diezelfde week nog te komen, waardoor wij de bestelling een week later konden verwachten. Nadat er ook toen geen bericht binnen was gekomen, heb ik hen gebeld en bleek dat de bestelling niet bij de geleverde vracht zat. De verwachting is dat de bestelling bij de vracht in week 8 zit. Ik moet rekening houden met dat het in week 9 geleverd gaat worden. Ik ben benieuwd.
    De totale levertermijn zou dan 13 weken zijn.

    Dat de levering enorm vertraagd is, vind ik uiteraard enorm vervelend. Waar ik het meest ontevreden over ben is dat zij de klanten niet op de hoogte houden van de stand van zaken, zoals een vertraging. Ik moest er zelf achteraan, ook wanneer hun aangepaste levertermijn niet werd nagekomen.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Emob

Emob is een online woonwinkel, in 2009 begon dit bedrijf als webshop voor meubels en spullen in kinderkamers. Inmiddels is het een online winkel waar je spullen kan kopen voor alle kamers van het huis inclusief kantoor en tuin. In het assortiment worden producten van meer dan 60 merken aangeboden. Emob hanteert een retour termijn van 60 dagen en biedt 2 jaar garantie op alle spullen. 

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Emob. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 3 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Wil je jouw ervaringen met bestellen bij Emob met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je Emob een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij Emob deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van Emob kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.

Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij Emob laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Emob

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Emob.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.