Wil je jouw ervaringen met bestellen bij Fietsenconcurrent met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je Fietsenconcurrent een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij Fietsenconcurrent deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van Fietsenconcurrent kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij Fietsenconcurrent laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Eerlijk duurt het langst Een 1 omdat lager niet kan.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Snelle levering en rijklaar afgeleverd! De fiets was rijklaar bij aflevering en 100% in orde, geen schade, geen gedoe, helemaal perfect.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Nieubuur
Ongeveer 2 weken genoten van elektrische fietsen van Cortina.
Veel gedoe en rare verhalen voor we ze geleverd kregen. Wel leveren, niet leveren want de overkoepelende organisatie kan ze niet betalen aan Cortina, toch wel leveren want ineens heeft Fietsenconcurrent ze wel betaald.
Niet helemaal volgens de beloofde ” elke dag leveren” maar keuze uit de dag dat de transporteur in de buurt is.
Toen een beschadiging aan de net geleverde fiets. “Wilt u een lakstift of een nieuwe fiets?”. Die lakstift moet nog komen!
Daarna een rem die aanliep, en niet meer gesteld kon worden. Omdat het frame krom was. Fiets retour naar Fietsconcurrent voor minimaal 2 weken.
Ondertussen blijkt de geleverde damesfiets niet een 50 cm- maar een 57 cm frame te hebben. Wij hebben een 50 cm frame besteld. Maar natuurlijk niet de fout van Fietsenconcurrent maar van Cortina. Tuurlijk, want bij alles, echt alles was de fout van een ander.
Zelfs toen wij de koop ontbonden hadden, bleef dat zo..Meneer de bedrijfsleider had maandag het geld overgemaakt. Alleen, dat kwam niet binnen. Ligt niet aan de Fietsconcurrent , maar aan uw bank, want wij hebben het overgemaakt. Dinsdag nog geen geld, en meneer geeft aan dat dat toch echt niet aan hun ligt. Alleen tsja financiële administratie is niet meer aanwezig, zij hebben die betaling gedaan. Op woensdagmiddag stuurt de bedrijfsleider een ontvangstbevestiging per email, op verzoek van ons. Alleen die komt niet aan, want tsja dat ligt aan onze bank, die heeft de email niet verstuurd.
Op donderdagochtend ineens een storing bij de bank, tsja daarom is het geld niet overgemaakt. Aldus meneer de bedrijfsleider .Raar dat Rabobank helemaal niets weet van een storing. En gek dat er midden op de dag ineens een betalingsbevestiging word verstuurd door Fietsconcurrent, met een betaaldatum van vandaag!!! Niks overgemaakt op maandag, dinsdag, woensdag. Niks storing bij de bank.
Wel een opmerking van meneer de bedrijfsleider ” anders betaal ik het uit eigen zak”.
Maar, tot onze verbazing, en ook tot verbazing van de bank is het geld toch bij ons binnen.
Klaar met de Fietsenconcurrent, op naar een echte betrouwbare fietsenwinkel!!
Jaspers
Hartelijk dank voor de goede service!