Wil je jouw ervaringen met bestellen bij Greetz met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je Greetz een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij Greetz deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van Greetz kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij Greetz laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Michelle Mulder
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Rien Balvers
Toen maar weer naar chat gegaan meer als een uur gewacht en ja hoor . Ik kreeg toen te horen dat mijn betaling niet door was gekomen ..Contact gezocht met de bank en die zei er was niets aan de hand betaling was gewoon door gekomen . Toen weer contact gezocht met de chat maar de mensen hadden geen zin meer om met mijn te chatten er werd er af gegooid chat beëindigd .Nu maar mijn gel d zien terug te krijgen van greetz moet wachten tot na het wekend als ik dan nog niets terug had gaan we er werk van maken zei de bank . Ik ga ook nooit meer iets bestellen bij greetz bij zo,n onbetrouw bare firma.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
M.C. Lutters
Voor het versturen van een cadeau verwijs ik een ieder graag naar andere websites waar het ruilen een stuk makkelijker is.
Ik heb een boek ontvangen welke al reeds in mijn bezit is. Moet ik de verzender gaan vragen om het ruilen te regelen en wanneer het alternatief duurder is, moet de verzender dit eerst betalen en dan door mij terug betalen. Hmmmmm…….. dan kies ik toch liever een andere website. Ben ook geen fan van Bol.com, maar in dit geval ga ik daar liever shoppen.
Dus: kaarten = prima. Cadeaus = andere website.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jacky van Reen
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Herman
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
fred
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Margriet
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid