Wil je jouw ervaringen met bestellen bij Greetz met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je Greetz een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij Greetz deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van Greetz kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij Greetz laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Aantal reviews: 5 Beoordeling:2 ballon voor een kind Dag van te voren een ballon met een kaartje besteld bij greetz .en ook betaald is ook afgeschreven van mijn rekening. gevraagd of ik geen bevestiging kreeg van de bestelling .Na een uur op de chat gezeten werd ik eruit gegooid .Van morgen weer contact gezocht met greetz eerst per mail . binnen 5 dagen wordt u mail beantwoordt
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Greetz is prima voor kaarten, niet voor cadeaus Greetz is prima voor het versturen van kaarten met eventueel een fles wijn, ballonnen of chocolade.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 waardeloos Na lange tijd weer een drietal kaarten gemaakt. Voor de zekerheid maar een dag eerder laten bezorgen. Twee kaarten wel op tijd, maar de kaart voor de jarige kleindochter is ook een dag later niet bezorgd. Greetz doet er vrij laconiek over (de vorige keer) en geeft Post.nl de schuld. Voor de zekerheid hebben ze op de site staan dat 98% op tijd wordt bezorgd. Bij ons is dat maar 66%. Leuk zo’n verrassingskaart via Greetz. Leuk? Nee, waardeloos en een manier van geldklopperij die niet meer van deze tijd mag zijn.
0
0 Je hebt al gestemd!
Ook voor ons NOOIT MEER Greetz na tot 3 keer toe te late bezorging. Gemeld bij Greetz maar waardeloze klantenservice!
0
1 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 altijd goed, altijd leuk Ik heb nog NOOIT problemen gehad metGreetz, altijd perfect in orde en snel geleverd. En het belangrijkste, er is ALTIJD een glimlach bij ontvangst.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Mooie attentie ontvangen Prachtige attentie ontvangen van Greetz namens collega’s, bedankt daarvoor!
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Rien Balvers
Toen maar weer naar chat gegaan meer als een uur gewacht en ja hoor . Ik kreeg toen te horen dat mijn betaling niet door was gekomen ..Contact gezocht met de bank en die zei er was niets aan de hand betaling was gewoon door gekomen . Toen weer contact gezocht met de chat maar de mensen hadden geen zin meer om met mijn te chatten er werd er af gegooid chat beëindigd .Nu maar mijn gel d zien terug te krijgen van greetz moet wachten tot na het wekend als ik dan nog niets terug had gaan we er werk van maken zei de bank . Ik ga ook nooit meer iets bestellen bij greetz bij zo,n onbetrouw bare firma.
M.C. Lutters
Voor het versturen van een cadeau verwijs ik een ieder graag naar andere websites waar het ruilen een stuk makkelijker is.
Ik heb een boek ontvangen welke al reeds in mijn bezit is. Moet ik de verzender gaan vragen om het ruilen te regelen en wanneer het alternatief duurder is, moet de verzender dit eerst betalen en dan door mij terug betalen. Hmmmmm…….. dan kies ik toch liever een andere website. Ben ook geen fan van Bol.com, maar in dit geval ga ik daar liever shoppen.
Dus: kaarten = prima. Cadeaus = andere website.
Jacky van Reen
Herman
fred
Margriet