Lees ervaringen en beoordelingen van Kleuro.nl en krijg hulp bij het maken van jouw keuze. Mensen die een aankoop hebben gedaan laten hun mening en ervaringen achter in een review, met deze informatie helpen ze anderen in hun aankoopproces. Heb je ook iets gekocht bij Kleuro.nl laat dan een beoordeling achter zodat het geschetste beeld zo betrouwbaar en compleet mogelijk wordt. Deel jouw ervaring door te vertellen over jouw bestelling, van aankoop tot levering en eventuele afhandeling van klachten of garantie.
Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of andere onvolkomenheden. Een review helpt bij het al dan niet te kiezen voor een bepaalde webshop, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een compleet overzicht te krijgen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te eenvoudiger kunnen de keuzes worden gemaakt.
Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:2 Kleuro komt zijn verplichtingen niet na Deze mail gestuurd naar deze firma:
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:6 beetje mixed feelings Inmiddels de 2e bestelling bij Kleuro, 2x dezelfde ervaring. Levertijden op de site, met als onderschrift “vandaag besteld zaterdag in huis” wekt de indruk dat men het op voorraad heeft. Niets is minder waar, een week levertijd, minimaal voor altijd wel een van de artikelen uit de bestelling . Nabellen verloopt verder netjes, spullen in de backorder waar ik niet meer op kon wachten, keurig en redelijk vlot terug betaald gekregen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Geweldige zaak Ik bestelde een flinke order en las daarna een aantal van de reviews op internet en schrok me dood. Ik kan me niet voorstellen haast dat dat over hetzelfde bedrijf is gegaan. Wat een fijne ervaring, alles netjes binnen. Vraagje achteraf snel beantwoord. Ik kan er alleen maar 5 sterren voor geven en kom graag nog eens terug.
0
1 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Ronald
Ben erg teleurgesteld over deze afhandeling van deze bestelling.
Ik bestel 4 stuks a 1,26 / STUK betaal daarnaast ca 4 euro verzendkosten voor deze 4 items.
Dan krijg ik 1 exemplaar toegestuurd ovv dat er 3 nageleverd zouden worden. Na een dag of 10 krijg ik doodleuk te horen dat ze niet meer leverbaar zijn en dat ik die 3 stuks terugbetaald krijg. Maar de verzendkosten niet…..!!!
Aan de telefoon had ik al geklaagd dat ik de order nooit had ingestuurd als ik wist dat ik er maar eentje zou krijgen want dan zouden de verzendkosten in verhouding veel te hoog zijn.
Er werd gezegd dat dit aan het systeem lag dat dat niet gemeld werd. Ja, het systeem….. maar dat is toch uw probleem als dat onjuist werkt. Ik blijf in dit geval toch niet in gebreke, u bent toch degene die de deal niet kan volbrengen ?
Ik vind het daarom erg slechte service dat ik nu 3 stuks krijg gecrediteerd maar de volle mep moet betalen van de verzendkosten.
Het had u gesierd wanneer u gezegd zou hebben dat ik voor alle ergernissen de gehele factuur gecrediteerd zou krijgen inclusief de verzendkosten, m.a.w. dat ik dat ene artikel dan gratis mocht behouden voor alle ongemakken.
Ik heb er immers vier nodig en aan de ene heb ik helemaal niks want ik wil vier dezelfde hebben.
Maar helaas is dat niet het geval. Nu hebben jullie voor een paar euro een zeer ontevreden klant die wellicht nooit meer wat bij u gaat kopen. Blijkbaar is het u dat allemaal waard.
Ik had ook nog voorgesteld om het itemnr van Mac Clean door te geven want bij Praxis zijn soortgelijke ook te koop.
Was ook top geweest wanneer u mij er daar 3 of 4 van had gestuurd , maar schijnbaar wilde of kon u die moeite niet nemen.
Ik kom wel over die paar euro heen hoor maar ik zou voor dat geld geen ontevreden klant in mijn bestand willen hebben.
Mvg,
Ik krijg deze reactie van KLEURO:
Hartelijk dank voor uw email.
We vinden het ook erg vervelend dat we de andere 3 stuks niet meer kunnen uitleveren.
Bij ons is het een uitlopend product geworden vanuit de leverancier.
Wat betreft uw voorstel om het overige aantal bij de Praxis te kopen dat is voor ons niet haalbaar omdat wij met overeenkomsten werken met leveranciers.
Ook wanneer wij een deel van de bestelling moeten crediteren en het bedrag valt daardoor onder de gratis verzending dan dienen de verzendkosten alsnog betaald te worden, deze kunnen wij niet crediteren of het product gratis en kosteloos verzenden.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Cees
Rino