Mijn Hummeltje is een bedrijf gespecialiseerd in houten speelgoed voor kinderen. Het bedrijf wil verantwoord spelen hiermee onder de aandacht brengen en daarbij ook zorgen dat ieder kind de juiste motoriek ontwikkelt. Hoewel het bij het bedrijf voornamelijk gaat om het houten speelgoed, zijn er nog veel meer producten in het assortiment te vinden. Hierdoor kun je alles aanschaffen voor jouw bedrijf. Hiervoor hoef je alleen maar een bestelling te plaatsen via de webshop, waarna de bestelling snel aan huis geleverd wordt.Bij Mijn Hummeltje zijn er veel verschillende betaalmethoden terug te vinden. Zodra de bestelling geplaatst is, heb je het speelgoed snel in huis. Als iets niet naar wens is, kun je gebruik maken van het retourbeleid van het bedrijf. Ook is er een goede klantenservice aanwezig, die jou op ieder moment van de dag kan bijstaan bij het plaatsen van een bestelling en het beantwoorden van vragen. Het bedrijf heeft daarbij klanttevredenheid en gebruiksgemak hoog in het vaandel staan, en dit zie je aan ieder aspect van de website en de functionaliteiten terug.

Alle reviews
Gabie
je aan het lijntje gehouden. Ik vrees dat ik mijn bestelling niet meer ga ontvangen als ik de reviews moet geloven.
Anne
spapens
Susanne
Al hun speelgoed komt uit China – super slecht voor de wereld en niet duurzaam.
Ik kom hier nooit meer terug.
Martin Schipper
Dank u voor uw bericht. Ik zie inderdaad in ons systeem dat uw bestelling een aanzienlijke vertraging heeft opgelopen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!Gelukkig zie ik ook dat uw bestelling binnenkort weer op de rails staat. Ik verwacht dat uw bestelling binnen 4-6 dagen aankomt
Goedemorgen Hannah, Ik stuur nogmaals een mail voor de levering van de knikkerbaan. Het is inmiddels al meer dan 10 dagen geleden dat we contact met elkaar gehad hebben over de leveringsdatum. Sinterklaas is inmiddels weer terug naar Spanje. Als er geen zicht is op de levering, wil ik graag mijn geld terug ontvangen. Dan kan ik elders op zoek naar een knikkerbaan. Wat ik wel erg jammer vindt. Ik hoor graag wat een oplossing kan zijn.
Allereerst bedankt voor uw bestelling en goed dat u contact opneemt!Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Ik zie dat het onderweg is, maar door drukke internationale postdiensten is het blijven hangen.We weten dat het erg vervelend is en werken hier dag en nacht aan. Ons is meegedeeld dat alle pakketten die vastzitten binnen enkele dagen worden doorgestuurd.
u ziet hebben wij deze op tijd ingepakt en uw kant op gestuurd. Dit is erg vervelend voor alle partijen, maar vooral voor u aangezien u ons pakket al veel eerder had willen ontvangen.Bedankt voor uw begrip en geduld.
Nou Hannah,Sinterklaas is al weer lang en breed in Spanje, echt heeeel ver voor die tijd besteld, maar tevergeefs.Zie idd dat hij al sinds 25 nov. op uitlevering staat, maar niets ontvangen, erg slecht en voor mijn kleinzoon spijtig.Ik zie bij deze dus van de koop af, zie graag mijn terugbetaling verschijnen en als het ooit nog eens arriveerd, gaat hij linea recta terug naar jullie.Erg teleurgesteld in mijn bestelling bij jullie zeker het uitblijven de levering kan echt niet zo.
Hoi Gerry,Bedankt voor uw bericht. Ik help u graag verder.Als ik het goed begrijp wilt u de bestelling annuleren. Omdat wij onze bestellingen direct verwerken bij onze leverancier kunnen deze niet geannuleerd worden.
Uiteraard kun je het product wel aan ons retourneren na ontvangst. Mocht dit het geval zijn dan horen we dat graag op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Dan sturen wij u het retourformulier.We verontschuldigen ons voor het ongemak.
Nou, ben benieuwd naar jullie volgend antwoord, weer een week verder, geen knikkerbaan en de tracé is niet meer actief.De geloofwaardigheid is weg, ga een andere weg volgen.Facebook eerst maar even recenseren en kijken wat de consumentenbond zegt over annuleren voor (niet)levering.Ben er zo klaar mee.
Bedankt voor je bericht.
We gaan u een nieuw pakket toesturen.
De huidige tracking die je hebt ontvangen wordt binnen een paar dagen bijgewerkt. Houd rekening met 12-15 werkdagen voor de levering.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.
Als jullie nu eens lezen wat er wordt geschreven…….
Heb ik jullie aandacht!!
Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.
via consumentenbond
Nona
Het product heb ik vanaf 20 november 2024 besteld het zou een kerst kado zijn en heb genoeg tijd van tevoren besteld maar helaas tot de dag van vandaag is de bestelling niet binnengekomen ze hebben een soort trek and tracé nummer gegeven maar volgens mij bestaat ie niet ze hebben een antwoord email gegeven na dat ik het hebt besteld en betaald, de inhoud van hun email klantenservice telefoon nr. die NIET BESTAAT! hebt 2 nummers gebeld en kreeg geen contact.
Deze website moet aangemeld worden bij de autoriteiten dat het een nep website is en dat deze website opgedoekt moeten worden bij de reviews van deze website stromen er veel klachten.
Op Facebook waar ik deze website ben tegengekomen heb ik een slecht opmerking gegeven hoop dat er veel mensen hier NOOIT gaat bestellen eenmaal besteld weg is je geld.
Gerry
J.moerkerk
Hennie Vries
Ben er helemaal klaar mee. Zou het zeker niet aanbevelen aan familie of vrienden.
Emerson
Niet dus! Deze partij is een ordinaire dropshipper met goedkope producten uit China. Hier ben ik dus onlangs achter gekomen, want op hun website doen zij zich voor alsof hun producten uit Nederland komen! Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kreeg ik een track & trace van een vervoersbedrijf uit China!
Toen begon bij mij alle alarmbellen te rinkelen! Ze hebben talloze beloftes gedaan, maar tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Sterker nog, zij geven aan dat mijn bestelling is aangemeld bij DHL, maar als ik de door hun track en trace van DHL controleer, is mijn bestelling niet eens compleet! Ik heb zelfs telefonisch contact opgenomen met DHL. Ook telefonisch werd mij te kennen gegeven dat mijn bestelling niet bij hen bekend is!
Ik had mijn bestelling besteld via Klarna. Ik heb dus bij Klarna mijn klacht ingediend met bewijsstukken. Plots kreeg ik vlak daarna een e-mail van Mijn Hummeltje met de mededeling dat zij op de hoogte waren van mijn klacht bij Klarna en of ik mijn klacht bij Klarna wil intrekken, want zij wilden dit onderling met mij oplossen.
Ja dag! Daar trap ik niet in. Ik trek mijn klacht bij Klarna niet in. Dat heb ik hun laten weten ook. Koperbescherming, wat ben ik daar blij mee. Hun website is één grote misleiding. Ze doen zich voor alsof hun producten uit Nederland komen, maar niks van dit is waar!! Pas dus op!!
Ineke
Gerrie Adams
Wat een waardeloze rommel wordt daar verkocht.
Een waterboekje gekocht met verzendkosten erbij € 19,40 kwijt.
Is een boekje met 6 bladzijden.
Waar je dan ook nog eens 3 weken op moet wachten.
Ga maar naar de action daar wordt beter spul verkocht!
Amelie Van Houte
* Op 4/10 de bevestiging van bestelling = niet volgens belofte
* Op 10/10 neem ik zelf contact op met de vraag waar mijn bestelling blijft
* Op 11/10 een bevestiging van Mijn Hummeltje dat het pakket onderweg is en geleverd zal worden tussen 12/10 en 15/10
* Op 15/10 (vandaag) wordt de leveringsdatum opnieuw aangepast naar een nóg later tijdstip, zonder enige duiding, noch seintje van Mijn Hummeltje.
Dit is mijn inziens echt zeer onprofessioneel aangepakt. Bijkomend worden beloftes niet nagekomen, noch krijgen klanten de nodige info wanneer zaken niet verlopen zoals initieel meegedeeld.
Het verjaardagscadeautje voor mijn vierjarige dochter zal dus, God mag weten wanneer, met zekerheid te laat aankomen. Als het überhaupt al zal aankomen, want het vertrouwen in dit bedrijf is intussen helemaal weg. Absoluut GEEN aanrader!
Arianne van Hees
Wat een ellende. Misleid door de omschrijving “educatief speelgoed” 2 artikelen besteld en betaald. Daarna pas ontdekt dat de artikelen niet bij henzelf vandaan komen. Lang moeten wachten en 2 flut artikelen ontvangen. Mail gestuurd over het retourneren. Kreeg ik een aanbod om het met 20% korting te houden. Weer een mail gestuurd om het retourformulier te krijgen wat nodig is om te kunnen retourneren. Geen reactie ontvangen. De telefoon is afgesloten. Op internet vind ik diverse adressen, dus waar moet ik mijn artikelen heen sturen? Ik schakel onze rechtsbijstandverzekering in.
Sdj
Het klinkt als een nette klantenservice, maar de antwoorden zijn steeds anders. Het pakket is nog onderweg, we sturen een nieuw pakket, het pakket is zoek. Alle versies zijn inmiddels voorbij gekomen.
Uiteraard hoop ik nog dat mijn pakket binnenkomt, maar zij hebben de betaling al binnen, dus ik heb er niet veel vertrouwen meer in….