Het ProduceShop-assortiment omvat binnenhuisinrichting, tuinmeubelen en doe-het-zelfzaken. De beste producten op de markt zijn geselecteerd – ze moeten het leven gemakkelijker en mooier maken. Naast het grote assortiment biedt ProduceShop altijd interessante acties en kortingen, zoals de voorjaarsuitverkoop. Van parasols tot houtskoolgrills en van pop-up zwembaden tot design stoelen, er is veel in het ProduceShop assortiment. Het dynamische e-commercebedrijf is gespecialiseerd in de productie en verkoop van binnen- en buitenproducten uit Italië en Europa. De winkel besteedt bijzondere aandacht aan design en kwaliteit. Met zijn strategie is ProduceShop reeds uitgegroeid tot een van de leiders in deze sector, met dagelijks duizenden leveringen en meer dan 1,7 miljoen klanten. Aan het grote assortiment van enkele duizenden artikelen in de onlineshop worden dagelijks nieuwe aanbiedingen toegevoegd. ProduceShop wil bewijzen dat detail, stijl en elegantie en een goede prijs-kwaliteitverhouding elkaar niet uitsluiten. Het team van ProduceShop bestaat uit binnenhuisarchitecten, architecten, ontwerpers en ingenieurs. Zij selecteren steeds nieuwe producten om het gamma te verrijken. Meerdere Europese vestigingen en een groot magazijn garanderen een snelle levering. De dienst omvat vouchers, een nieuwsbrief met actuele informatie en speciale aanbiedingen en een blog.

Alle reviews
Edith van Rhijn
hopelijk leest u de reviews. ik kan geen wijs uit uw website.
Ryan Stoc
Jan
Ruilen doen ze niet, je mag het op eigen kosten retour sturen, dus van Nederland naar Italië sturen,dan weet je wat het kost of een korting ontvangen.
Mensen nogmaals koop niet via produceshop alleen maar ellende.
Chris
Jan
Mensen koop hier niets alleen maar ellende, ben bezig te kijken wat juridisch mogelijk is.
Je koopt bij een .nl webshop maar nergens bekend bij de KVK
Lemmens
Waardeloze service dus en hoogst onbetrouwbaar!
Jan
Nogmaals adviseer ik koop niets bij die webshop
Jan
Els Boudou
Jan
Jan
Jan
Mensen mijn advies,koop niets via deze webshop
Kirsten Timmermans
Ik heb hypnia een mailtje gestuurd en uitgelegd waar ik tegenaan liep en of er wellicht nog iets mogelijk was. Ik kreeg meteen een heel vriendelijk mailtje terug waarin ze mee dachten over een matras wat beter bij mij zou passen en dan kon ik met een kleine bijbetaling de matrassen omruilen!
Na uitgebreid mail contact een matras uitgekozen. Helaas was de betaallink niet helemaal goed.
Toen telefonisch contact gehad en ik kon de volgende dag een nieuwe betaallink verwachten en zodra ik die betaald had zou mijn nieuwe matras geleverd worden!
Maar… de dag erna kreeg ik geen betaallink, maar een afwijzing van alles. Ze hadden er nogmaals naar gekeken en zagen dat de termijn van 120 dagen proefslapen voorbij was.
Ik kan toch aannemen dat als ik een reactie krijg op mijn 1e mail, dat dit door Hypnia al uitgebreid beoordeeld is voordat zij aangeven dat ik de matrassen wel kan omruilen. Daarbij is er ook in alle opvolgende mailtjes niet gesproken over de termijn die verlopen was. Nota bene, als de 1e betaallink goed geweest was, had ik al een nieuw matras gehad. En nu ineens omdat hypnia de 1e beoordeling niet goed uitgevoerd heeft waar ik niks aan kan doen, blazen ze alles op het laatste moment af!
Klanten blij maken met een dode mus, dat is pas klantvriendelijk en verdiend echt de schoonheids prijs!!
Els
Ik ben ook op zoek naar het telefoonnummer van produceshop om een probleem op te lossen i.v.m. een geleverde bestelling. Hoe ben je hier aan geraak? Ik kan het nergens vinden.
Patricia van Zanten
W. Van Dijk
Is de eerste keer in mijn leven dat ik een review schrijf want dat is niet de manier om mijn ongenoegen te uiten. Maar kan helaas niet anders. Zit nu met een gammel ligbed opgescheept. Eigenlijk moet ook nul sterren kunnen geven
Jan Verboort
Karin
Gulsah
Joep de Mönnink
Angelique Bosman
Benno Gielink
2 tuin ligstoelen gekocht.
Bij 1 stoel ontbreekt 1 dop van stoelpoot.
Na melding kreeg ik een reactie dat ik de verzending maar goed had moeten controleren, heb gevraagd om nalevering van zo’n dop, maar geen reactie op gekregen.
Charles Haket
nu januari 2023 en nog steeds niets gekregen
na diverse keren gemaild te hebben, 1 keer reactie dat de kluis eraan komt (november)
weer gemaild geen reactie meer gehad.
ik raad iedereen aan niets te kopen bij produceshop want het is gewoon je geld weggooien
weer een les voor mij,maar ook voor jullie
David de smet
kathleen verhelst