Het ProduceShop-assortiment omvat binnenhuisinrichting, tuinmeubelen en doe-het-zelfzaken. De beste producten op de markt zijn geselecteerd – ze moeten het leven gemakkelijker en mooier maken. Naast het grote assortiment biedt ProduceShop altijd interessante acties en kortingen, zoals de voorjaarsuitverkoop. Van parasols tot houtskoolgrills en van pop-up zwembaden tot design stoelen, er is veel in het ProduceShop assortiment. Het dynamische e-commercebedrijf is gespecialiseerd in de productie en verkoop van binnen- en buitenproducten uit Italië en Europa. De winkel besteedt bijzondere aandacht aan design en kwaliteit. Met zijn strategie is ProduceShop reeds uitgegroeid tot een van de leiders in deze sector, met dagelijks duizenden leveringen en meer dan 1,7 miljoen klanten. Aan het grote assortiment van enkele duizenden artikelen in de onlineshop worden dagelijks nieuwe aanbiedingen toegevoegd. ProduceShop wil bewijzen dat detail, stijl en elegantie en een goede prijs-kwaliteitverhouding elkaar niet uitsluiten. Het team van ProduceShop bestaat uit binnenhuisarchitecten, architecten, ontwerpers en ingenieurs. Zij selecteren steeds nieuwe producten om het gamma te verrijken. Meerdere Europese vestigingen en een groot magazijn garanderen een snelle levering. De dienst omvat vouchers, een nieuwsbrief met actuele informatie en speciale aanbiedingen en een blog.
Alle reviews
Melissa
Stephanie
Incompleet geen reactie. Doos beschadig. En dicht geplakt
Geen retour beleid wat iedereen zegt koop niks
Mijn aankoop ik 26-05-2024 gedaan kreeg het pas gisteren geleverd
18-06-2024
Spijt als haar op mijn hoofd
Geen ster waardig held klopperij
nathalie Gybels
heb zelf nu een voorstel gedaan om bij te betalen want anders wordt er toch niet gereageerd
ik zou u aanraden om hier nooit iets bij te bestellen, goederen komen beschadigd aan en hebben geen retour beleid waardoor jij zelf deze kosten moet dragen en kost bijna altijd 30 à 40% van de aankoopwaarde, dus hopeloos
je kan deze mensen ook niet bellen en er wordt niet gereageerd. dus tafel voor de vuilbak
indien ik nu niets verder hoor ga ik verder met advocaat van Testaankoop waar ik lid bij ben
Shanice
Heeft u juridisch al succes geboekt?
Wij zijn ook gedupeerd door produceshop en gaan rechtbijstand inschakelen
M.v.g.
Shanice
Stefanie
Een fatsoenlijk klantenservice systeem, met een telefoonnummer. Nu kun je ze niet bereiken, alleen via een mail adres waar ik via via achter ben gekomen, niet via de site. Die werkt alleen met een nummer één daarvoor moet je iets besteld hebben…. wat ik dus niet had gedaan. Be-la-che-lijk
Nathalie
Jannie Rongen-Mouthaan
De stoel is nog steeds niet geleverd? Toen ik de stoel bestelde werd er aangegeven dat deze de 27e bezorgd zou worden.
Dat is niet gebeurd. Volgens via het systeem aangeven dat de stoel niet aangekomen was. Waarop ik een mail met tracking link ontvangen heb waarop aangegeven werd dat de stoel de 29e geleverd worden. Kon pas na 5 dagen weer de link aanklikken.
Het is nu 2 januari 2024. Probeer weer via het systeem aan te geven dat de stoel er nog niet is. Kan dus niet opnieuw omdat ik het al een keer gedaan heb. Nu zijn ze helemaal niet meer te bereiken.
De stoel is nog steeds niet geleverd. Maar wel betaald. Gaarne aangeven wanneer deze wel geleverd gaat worden.
Ik help u eraan herinneren dat u zich niet aan de afspraak houdt die gevolgen kunnen hebben.
Bestelling: 723155734
Alona
Edith van Rhijn
hopelijk leest u de reviews. ik kan geen wijs uit uw website.
Ryan Stoc
Jan
Ruilen doen ze niet, je mag het op eigen kosten retour sturen, dus van Nederland naar Italië sturen,dan weet je wat het kost of een korting ontvangen.
Mensen nogmaals koop niet via produceshop alleen maar ellende.
Chris
Jan
Mensen koop hier niets alleen maar ellende, ben bezig te kijken wat juridisch mogelijk is.
Je koopt bij een .nl webshop maar nergens bekend bij de KVK
Lemmens
Waardeloze service dus en hoogst onbetrouwbaar!
Jan
Nogmaals adviseer ik koop niets bij die webshop
Jan
Els Boudou
Jan
Jan
Jan
Mensen mijn advies,koop niets via deze webshop
Kirsten Timmermans
Ik heb hypnia een mailtje gestuurd en uitgelegd waar ik tegenaan liep en of er wellicht nog iets mogelijk was. Ik kreeg meteen een heel vriendelijk mailtje terug waarin ze mee dachten over een matras wat beter bij mij zou passen en dan kon ik met een kleine bijbetaling de matrassen omruilen!
Na uitgebreid mail contact een matras uitgekozen. Helaas was de betaallink niet helemaal goed.
Toen telefonisch contact gehad en ik kon de volgende dag een nieuwe betaallink verwachten en zodra ik die betaald had zou mijn nieuwe matras geleverd worden!
Maar… de dag erna kreeg ik geen betaallink, maar een afwijzing van alles. Ze hadden er nogmaals naar gekeken en zagen dat de termijn van 120 dagen proefslapen voorbij was.
Ik kan toch aannemen dat als ik een reactie krijg op mijn 1e mail, dat dit door Hypnia al uitgebreid beoordeeld is voordat zij aangeven dat ik de matrassen wel kan omruilen. Daarbij is er ook in alle opvolgende mailtjes niet gesproken over de termijn die verlopen was. Nota bene, als de 1e betaallink goed geweest was, had ik al een nieuw matras gehad. En nu ineens omdat hypnia de 1e beoordeling niet goed uitgevoerd heeft waar ik niks aan kan doen, blazen ze alles op het laatste moment af!
Klanten blij maken met een dode mus, dat is pas klantvriendelijk en verdiend echt de schoonheids prijs!!
Els
Ik ben ook op zoek naar het telefoonnummer van produceshop om een probleem op te lossen i.v.m. een geleverde bestelling. Hoe ben je hier aan geraak? Ik kan het nergens vinden.
Patricia van Zanten
W. Van Dijk
Is de eerste keer in mijn leven dat ik een review schrijf want dat is niet de manier om mijn ongenoegen te uiten. Maar kan helaas niet anders. Zit nu met een gammel ligbed opgescheept. Eigenlijk moet ook nul sterren kunnen geven
Jan Verboort