Wil je jouw ervaringen met bestellen bij ReMarkt met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je ReMarkt een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij ReMarkt deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van ReMarkt kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij ReMarkt laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Laptop niet geleverd Bestelde laptop niet geleverd en geen reactie op e-mails. Telefonisch onbereikbaar en via social media onbereikbaar. Kortom je wordt gewoon opgelicht.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Hoezo klantenservice Omdat ik in het verleden zeer positieve ervaringen had met refurbished computers (gebruikt.com & pc2computershop.nl) en ik voor mijn 12,5 jarig jubileum op mijn werk een cadeau mocht uitzoeken viel mijn keuze op een Desktop PC bij de firma ReMarkt met 1 jaar garantie
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Tony
Sjoerd van der Woude
28-10-2022 Desktop is besteld
03-11-2022 Desktop wordt overhandigd door mijn werkgever.
06-12-2022 Beeldproblemen, telefonisch gemeld (toen waren ze nog bereikbaar per telefoon), achteraf blijkt het een defecte videochip te zijn. Er wordt mij een retouradres gecommuniceerd. Ook wordt er tussen neus en lippen gemeld dat ik de desktop 4-6 weken kwijt ben.
11-12-2022 In goed vertrouwen ook nog een laptop besteld
13-12-2022 De desktop op eigen kosten (ik heb dit later ook gemeld maar hier is niets mee gedaan) retour gezonden ter reparatie
16-12-2022 Wederom contact omdat de toegezonden laptop volledig onbruikbare USB poorten had, Ik krijg nu wel de mogelijkheid om de laptop op kosten van Remarkt terug te sturen en te laten omruilen. In deze mail wordt ook gemeld dat men bezig is met mijn desktop en dat deze naar verwachting in de week van 19 december 2022 zal worden terug gestuurd
07-01-2023 dus 13 dagen later dan toegezegd en 19 dagen na het bericht dat ze er al mee bezig waren krijg ik mijn desktop PC retour. Om niet zonder computer te komen zitten heb ik gewacht met het terugsturen van de defecte laptop.
08-01-2023 Ik stuur de laptop ter omruiling terug naar ReMarkt en er was mij inmiddels per mail toegezegd dat ze de omruiling diezelfde week in orde zouden maken, dus ik zou voor 14 januari de omgeruilde laptop in huis hebben. Dit is mij 2 x per mail beloofd als antwoord op het contactformulier.
17-01-2023 Ik stuur een brief per post naar de heer W. Wagemans, eigenaar van Terabyte B.V. waar ReMarkt onder valt omdat ik niet tevreden ben. Ik ben iemand van hoor en wederhoor en wil een bedrijf niet meteen beoordelen omdat één of meerdere medewerkers niet weten wat klantenservice inhoud. Hier heb ik geen reactie op gekregen.
19-01-2023 Een week na de toezegging dat ik vorige week de laptop terug zou hebben en 3 dagen nadat ik de brief naar de heer Wagemans heb gestuurd heb ik maar weer eens een mail gestuurd waar mijn laptop blijft
21-01-2023 Ik heb mijn laptop terug.
21-01-2023 Nadat PostNL het pakket van Terabyte B.V. bij mij aflevert ontvang ik een mail van Remarkt met een track&trace nummer.
Bovenstaande review is NIET bedoeld om de firma Remarkt een hak te zetten. Ik laat iedereen vrij om te oordelen of de lage prijzen en het gebrek aan klantenservice tegen elkaar afwegen.
Waarom ben ik ontevreden?
– Een klantenservice medewerker hoort de klantverwachting juist te managen en dus geen toezeggingen te doen die toch niet waargemaakt worden.
– Een bedrijf dat Refurbished verkoopt hoor geen laptop te versturen die 100% niet bruikbare USB poorten bevat, dit is visueel waarneembaar
– In geval van defecte apparatuur vind ik het wel zo netjes dat je de klant ook meld (in geval van de desktop) wat er geconstateerd is en gedaan is om de reparatie uit te voeren.
– Ik vind het normaal dat er empathie getoond wordt op het moment dat er een (in mijn geval 2x) probleem optreedt. De firma Remarkt helaas niet want er is niet 1x gemeld dat men het vervelend vond.
– Qua communicatie: Als ik geen contact had gezocht na de defect meldingen had ik helemaal niets vernomen. Alle informatie vanuit Remarkt heb ik moeten ophalen.
– Ze vragen in hun autoreply om mijn begrip omdat ze het zo druk hebben maar andersom heb ik geen begrip gekregen voor mijn situatie. Je bent dus volledig overgeleverd.
– Conclusie: Ik bestel in 2 maanden tijd voor meer dan € 1000 euro maar ik mag daar blijkbaar niet veel van verwachten als het om klantenservice gaat.
Excuus voor de lap tekst maar ik wil graag een volledig beeld scheppen, het is aan de lezer om er mee te doen wat hij of zij wil.