Het bedrijf Tiqets is in het jaar 2014 opgericht en streeft ernaar om cultuur toegankelijker te maken voor iedereen. Het idee begon als een manier om de toegang tot attracties en culturele locaties versneld beschikbaar te maken door gebruik te maken van de mobiele telefoons die iedereen toch al in zijn of haar zak had. Sinds de oprichting in het jaar 2014 is de app van Tiqets al meer dan 1 miljoen keer gedownload en zijn er via de Tiqets app meer dan tien miljoen tickets verkocht voor meer dan 2000 locaties. Tiqets is door Silicon Canals genoemd in de top 5 hottest scale-ups van Nederland. Ook heeft het bedrijf zestig miljoen dollar opgehaald in de Tech Crunch investeringsronde (onder leiding van AirBnB). Tiqets heeft teams over de gehele wereld, in onder meer Amsterdam, Bangkok, Parijs, Tokyo, Seattle, Rome en Philadelphia. Tiqets werkt samen met partners zoals Singapore Zoo, The Met, Heineken Experience, Musée d’Orsay, Musée du Louvre, Universal Orlando Resort en nog veel meer.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Oplichterij Ik kocht een toegangskaartje (een skip the line kaartje, omdat de toegang zelf gratis is) met audiotour. Althans dat dacht ik. Bleek uiteindelijk dat ik een link naar een app VoxCity kocht en daar zat een opname van een tour in die ik kon beluisteren. De toegang/skip the line zat er niet bij. De tekst was daar niet duidelijk in. Er werd verwezen naar een mogelijke wachtrij bij security. Toen ik de helpdesk om hulp vroeg om dat i eigenlijk iets had gekocht wat ik niet wilde, kreeg ik 0 op request. Het was mijn eigen schuld dat ik iets had gekocht wat ik niet wilde. Zover voor de klantvriendelijkheid.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Geweldige oplossing Wat een geweldige manier om wereldwijd de mooiste plekken eenvoudig te kunnen binnenkomen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Rinkel
LUUK