2/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 4/10
(28 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 28
  1. Beoordeling:

    10
    Sneller dan verwacht en helemaal naar wens!
    Vorige week mijn eerste bestelling ooit gedaan bij Vevor en ik ben niet teleurgesteld. Het pakket kwam na een paar dagen al aan en komt 100% overeen met de beschrijving op de website. Ik heb het overigens ergens anders niet goedkoper kunnen vinden, dus ik ben ook zeer tevreden over de prijs. Ik raad Vevor aan op basis van mijn eigen positieve ervaring.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Camera defect.
    Camera geen twee keer kunnen gebruiken.

    Tweede keer scherm kapot,lijnen in,blauw beeld enz enz.

    Nu al 5weken mailen mailen mailen maar geen oplossing.

    Der echt over!!!!!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Vevor is een slechte webshop
    Waardeloos. Kapotte lier ontvangen doordat deze slecht verpakt is voor transport. Krijg je na melding van schade doodleuk een aanbod van €60.- als tegemoetkoming terwijl de lier €200+ kost. De rede van vevor is dat het transport zo duur is. Kortom waardeloos. Alleen kopen als je tegen teleurstellingen kunt.
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Je krijgt niet wat je koopt
    Ik heb een 3kg smeltoven gekocht met een extra smeltkroes ter waarde van €317. werd redelijk snel geleverd. maar het apparaat was niet bruikbaar, de smeltkroes ging er niet in en de deksel kon niet sluiten. het apparaat is niet goed geconstrueerd. ik ben zelf een apparaten ingenieur en heb het apparaat eens beter bekeken. De constructie is redelijk maar het apparaat is niet goed in elkaar gezet en voldoet niet aan de specificaties die zijn opgegeven door VEDOR, Chinese constructie. Het apparaat moet volgens de website een vermogen van 2050 watt hebben, maar in werkelijkheid is het apparaat maar 1523 watt. na een klacht te hebben ingediend met meer dan tien foto’s van het probleem en de verpakking die hergebruikt bleek te zijn van wegen de eerdere sent stikkers heb ik het gevoel dat het apparaat al eens eerder is verzonden geweest. Dit geeft mij een vreemd gevoel. na de klacht ingediend te hebben kreeg ik via mail te horen dat ik ook films moest maken van het probleem, Ik heb ze toen gebeld en ik zou terug worden gebeld “nooit dus”, ik werd een beetje boos, ik heb maar films gemaakt en toe gezonden, Ik ben toen het een en ander gaan uitzoeken, wat blijkt 4 dagen later is op de website het zelfde apparaat in prijs verlaagt met €23 euro. Ik voel me belazerd. MIJN ADVIES KOOP NIETS BIJ DIT BEDRIJF VEDOR, service is slecht, je moet bewijzen dat het apparaat niet in orde is. men houd zich niet aan de NL consumenten wet. EEN FAKTUUR VOOR EVENTUWELE GARANTIE KRIJG JE OOK NIET. Boven aan hun website staat binnen 30 dagen PROBLEEMLOOS retourneren. Onzin en een grote leugen. Nergens geen duidelijke bedrijf gegevens. Het gevoel dat je bent opgelicht komt steeds dichter bij. Ben nu al een week bezig. Alleen bla, bla en nog steeds geen oplossing.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    10
    Verrassend goed!
    Geheel tegen mijn normale gang van zaken in heb ik na het lezen van de negatieve reviews, die best talrijk waren, maar ook een aantal positieve ervaringen ertussen. Normaal gesproken haak ik dan af, maar ik wilde zo graag geloven dat het product tegen deze lage prijs geleverd kon worden dat ik toch schoorvoetend heb besteld. Ik vind het daarom niet meer dan terecht om nu ook mijn, vlekkeloze, ervaring te delen. Ik kan Vevor enkel aanbevelen en ga er zeker nog vaker bestellen. Ik hoop er nooit op terug te hoeven komen en hopelijk worden ook andere mensen goed geholepn.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Geen garantie: strop van € 133,00
    In juli 2022 automatisch kippenluik besteld en ontvangen. In maart 2023 weigert het apparaat. Kapot, dus aanspraak gemaakt op garantie. Moest ik eerst foto’s van het luik sturen en daarna nog een video-opname, waar dus niets op te zien was, want dat ding deed het niet meer. Toen kreeg ik het voorstel van Vevor, dat ze mij € 35,- compensatie wilden betalen. Hiermee ging ik niet akkoord. Na tientallen e-mails heen en weer ben ik uiteindelijk akkoord gegaan met een vergoeding van € 100,-. Door een vergissing van mij werd dit bedrag op een verkeerde Paypal-rekening gestort. Vevor wilde deze fout niet herstellen. Ik heb een paar keer met Paypal gebeld en die zeiden, dat Paypal deze vergissing niet kon herstellen en ik ook niet. Alleen Vevor kon deze foutieve betaling herstellen. Maar tientallen e-mails verder weigerde Vevor nog steeds om de fout te herstellen.
    Ik heb vanaf maart tot en met juni bijna dagelijks e-mail-contact gehad met Vevor, maar zij bleven hardnekkig weigeren om mij als klant te helpen.
    Ik zal nooit meer iets bij Vevor bestellen. Dit is mijn waarschuwing!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    product niet geleverd, wachten op refund
    Omdat ik een probleem met mijn been heb en steun nodig, kocht ik twee handrails voor zwembad inlooptrap, totaal € 321,98. Direct betaald. Kreeg mail dat ze niet bezorgd konden worden. Moet nu wachten op refund. Eerst binnen 7 dagen, nu 14 dagen. Ik ben boos.
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Niks kopen hier
    helaas is het mis gegaan met mijn bestelling. na 2 producten te hebben besteld en betaald heb ik er maar 1 ontvangen.
    Heb netjes contact met ze opgenomen, maar helaas laten ze niks meer van zich horen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    10
    Prima ervaring
    Ik ben een beetje verbaasd over de eerdere reviews, ik kan dit echt niet onderschrijven. De hele ervaring was behoorlijk soepel en vlekkeloos. Ik heb de klantenservice niet nodig gehad, wellicht dat het daarom goed is gegaan, maar voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik bestelde een koffer met elektrische hydraulische krik en slagmoersleutel.
      Bestelling had ik in 2 dagen thuis, betaald via paypal en dat was ook geen probleem.
      Na openen en controle zag ik een defect aan de slagmoersleutel, en heb hierover gebeld met de klantenservice, dit was in het duits.
      Of ik het op de mail wilde zetten en foto’s en video wilde bijvoegen over het probleem.
      Vevor stuurde zelf al een mail zodat ik de link zelf al niet hoefde te maken.
      In steenkolenduits uitgelegd wat het probleem was, en dit was niet duidelijk voor hun.
      Nog eens de vraag of ik het goed uitkon leggen, nu is technisch duits ( of engels ) weer iets anders dan een praatje maken, dus heb ik het gewoon in het NL gemaild.
      Dit is waarschijnlijk door de vertaler gegaan en was nu wel duidelijk.
      Ze gaan een nieuwe slagmoersleutel opsturen.
      TOP opgelost en helemaal niet flauw.
      Ik ben zeer tevreden over de oplossingen en over het contact.
      Kan er niets slechts over zeggen en zal de volgende keer er zo weer iets betellen.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  10. Beoordeling:

    2
    Beschadigde brievenbus valt niet te retourneren
    Ik heb een brievenbus ontvangen die op meerdere plaatsen beschadigd is. Na contact opgenomen te hebben, vertelden ze dat ik op eigen kosten moest retourneren. Dat was heel duur, vertelde ze er nog bij. En stel dat er iets gebeurde tijdens de verzending? Na mijn daarop volgende mail zou ik €22,20 vergoeding krijgen. Dit wilde ik niet. Ik wil een nieuwe brievenbus of mijn geld terug. Toen kwamen ze met een tegenbod van 50 euro. Ik heb inmiddels 6 mails verstuurd. Ik hoop nog steeds op een goede afloop.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Wat een k… firma
    Deze firma gaat nooit een retour doen, ze adverteren met 30 dagen retour garantie maar no way. Ze sturen mij het verkeerde, bieden dat wat korting. Als hectare nietvwilt blijven ze zolang rekken dat het dispuut is verlopen en je niet meer kunt retourneren. Ze geven gewoon geen adres waar je het naartoe kunt sturen. Wat een manier van zaken doen. Trap er niet in dus. Ik ben niet de enige blijkt. Als het nu om een paar tientjes gaat oké. Maar het gaat hier om fors geld van 400 euro gewoon door the drain.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Artikel beschadigd
    Artikel beschadigd. Hierover gebeld. Helaas steekt men geen Nederlands en of Engels. Via de mail contact opgenomen met foto’s van het artikel en foto’s van het verzendtickets. Men reageerde met een mail terug dat ze mijn bestelling niet terug konden vinden. Vervolgens opnieuw gemaild….geen reactie
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Extreem slechte service
    Waterpomp besteld. De kwaliteit van de waterpomp zelf kan ik nog niet beoordelen, maar zal wellicht goed zijn. De service daarentegen is echt beneden alle niveau; Betalen via de bank werkte niet. Dus met creditcard betaald. Kreeg ik de melding dat de bestelling niet geplaatst was omdat de betaling niet zou zijn afgerond. Nog eens geprobeerd. Dat lukte. Drie dagen later krijg ik 2 pompen geleverd en zijn de kosten ook 2 x afgeschreven van mijn creditcard. Per e-mail gevraagd hoe ik de 2e moest terugsturen. Krijg ik Engels antwoord dat ze geen teruggave accepteren omdat het ‘no quality issue’ is. Protest aangetekend. Leggen ze me per e-mail (in het Engels weer) uit dat ze niet terugnemen omdat dat Vevor veel tijd en geld kost!!! Ik kan wel 10 euro korting krijgen op de 2e pomp! Daar heb ik natuurlijk helemaal niets aan. (Tenzij die andere nieuwe pomp heel snel kapot gaat). Ik koop al jaren bijna wekelijks via internet en een hele enkele keer moet ook iets retour. Maar zo’n houding en beleid als bij Vevor heb ik nog nooit meegemaakt. Echt een hele dikke afrader.
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Vevor

Vevor is opgericht in het Verenigd Koninkrijk in maart 2015. Vevor is opgericht om klanten te voorzien van betaalbare en topmerken voor apparatuur en gereedschap. Met hun gemotiveerde medewerkers zorgen ze ervoor dat je de beste goederen krijgt tegen de meest redelijke prijzen in overeenstemming met hun visie. Ze hebben het beste en meest ervaren technische team dat ervoor zorgt dat ze op zoek gaan naar de beste producten om op de juiste manier aan uw behoeften te voldoen. Ze hebben tot nu toe meer dan 10 miljoen klanten bediend in de regio en in meer dan 200 landen. Ze hebben een online website en vanaf hier kunt u de beschikbare producten en diensten bestellen. Zij bieden de beste klantenservice die door hun professionele klantenserviceteam wordt gegeven, dat uiterst hard werkt om met al uw zorgen om te gaan. Ze hebben een retourbeleid waar een klant een product binnen 30 dagen kan terugsturen na aankoop als ze niet tevreden zijn. U bent ook verzekerd van het krijgen van een snelle en veilige levering na het bestellen van een product van waar u ook bent in de wereld binnen 2-6 dagen. Klanten kunnen gebruik maken van een veilige en handige betaalmethode, zoals Credit Card en PayPal, om ervoor te zorgen hun betaling is veilig en zeker.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Vevor. De beoordeling van 4/10 is gebaseerd op 28 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 2 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees ervaringen en beoordelingen van Vevor en krijg hulp bij het maken van jouw keuze. Mensen die een aankoop hebben gedaan laten hun mening en ervaringen achter in een review, met deze informatie helpen ze anderen in hun aankoopproces. Heb je ook iets gekocht bij Vevor laat dan een beoordeling achter zodat het geschetste beeld zo betrouwbaar en compleet mogelijk wordt. Deel jouw ervaring door te vertellen over jouw bestelling, van aankoop tot levering en eventuele afhandeling van klachten of garantie.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of andere onvolkomenheden. Een review helpt bij het al dan niet te kiezen voor een bepaalde webshop, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een compleet overzicht te krijgen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te eenvoudiger kunnen de keuzes worden gemaakt.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Vevor

Vevor

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.