2.7/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 5.3/10
(3 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 3
  1. Beoordeling:

    4
    Betaal voor premiumkamer en krijg een voordeelkamer
    Wij hadden een premiumkamer van hotel Balafon in Gambia geboekt. Wij kregen een voordeelkamer (zelfs voor Gambiaanse begrippen een slechte kamer). We hebben hierover direct bij de reisleidster gereclameerd
    maar helaas waren alle premiumkamers bezet. Bij terugkomst direct een klachtenformulier ingevuld. Resultaat dat Corendon 50% van het TEVEEL BETAALDE uit “coulance” wil vergoeden. Volgens mij is dat diefstal!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Corendonverdriet
    Na 3 jaar niet op vakantie te hebben gekund hadden wij, Mijn broer en zijn vrouw en ik met mijn vrouw, een all-in vakantie geboekt bij Corendon van 24 september t/m 5 oktober.
    Bij aankomst op Ibiza was er geen bus voor ons gereserveerd. Dit is alsnog geregeld maar in plaats van het half uur transfertijd bleek dit toch nog 2 uur te duren.
    Aangekomen bij het hotel bleek dat er geen kamers voor ons waren geboekt. Later bleek wel waarom. Wat nu? Het contact van Corendon was niet te bereiken en met veel moeite en bellen door de receptionist van het hotel konden we twee kamers krijgen voor één nacht. We moesten deze wel vooraf zelf betalen. Dat kostte voor twee kamers 374,70.
    Op onze tweede dag van onze “vakantie” moesten we voor 11.00 uur de kamer verlaten hebben. Aan het hotel gevraagd of we na de uitcheck toch nog mochten lunchen moest eerst worden nagedacht. Uit meelevendheid kregen we een bon om te lunchen. Hierop hebben we weer contact gezocht met het Corendoncontact op Mallorca en hebben onze klacht uiteen gezet. Maar helaas weer geen oplossing.
    In de middag van de tweede dag van onze “vakantie” kregen we van het hotelmanagement wederom twee kamers toegewezen die we weer moesten betalen. Dus weer 374,70 lichter. We hadden geen keus. Door het hotelpersoneel werden wij prima en menselijk behandeld. Wel de volgende morgen voor 11.00 uur uitchecken en weer “uit de koffer leven” en lopen zeulen met de koffers.
    Op onze derde “vakantiedag” weer uitgeboekt voor 11.00 uur en weer met de koffers lopen zeulen. Mijn vrouw en de vrouw van mijn broer waren inmiddels erg verdrietig en wilden het liefste naar huis. Weer vragen of we toch mochten mee eten en weer werd dat toegestaan door het hotel.
    Door bemiddeling van San Remo konden we nog een nacht overnachten in de dependance van San Remo. Blij dat we weer onderdak hadden accepteerden wij dat graag. Deze keer hoefden we niet de ruim 370 euro te betalen. Deze kamer was geen schijn van wat we eerder hadden Hij was klein en we keken uit op een soort vuilnisbelt of verlaten bedrijfsterrein. Maar ja we hadden geen keus.
    Op 27 september natuurlijk weer om 11.00 uur uitchecken. Bij de receptie waar we weer met onze koffers heen zeulden werden wij aangesproken door de manager die vroeg of Corendon nog steeds niks had geregeld. Op ons ontkennend antwoord keek deze boos en verbaasd en is toen met Corendon gaan bellen.
    Overigens hebben wij de hotelkamers die we moesten betalen van/via het hotel terug gekregen.
    Het restant van de tijd hebben we doorgebracht in het hotel maar niet met het vakantiegevoel dat we dachten te hebben. We hebben geen excursies gedaan omdat we daar geen zin meer in hadden.
    De manager van hotel San Remo was zeer verbaasd dat Corendon deze boeking gewoon heeft afgerond en ons naar Ibiza heeft laten vertrekken. Toen wij onze vakantie boekten was San Remo al vol geboekt en hadden wij dus nooit kunnen boeken. Corona heeft hierin ernstig te kort geschoten wettelijk gezien eigenlijk een onrechtmatige daad verricht.
    Middels een klacht bij Corendon voor de totaal mislukte vakantie leverde ons vieren de schamele tegemoetkoming op van 600 voor 4 personen. De reis kostte ons 3192 euro.
    Corendon is weer een klant armer. Dus nooit meer met jullie Cor en Don
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    10
    Keurig verzorgd van begin tot eind.
    Ontzettend tevreden van begin tot eind over onze week naar Curacao. Het was goed verzorgd en er waren nergens vraagtekens over de organisatie. Wat ons betreft is dit voor herhaling vatbaar.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Corendon Hotels & Resorts

Corendon Hotels & Resorts is de afdeling van Corendon die zich heeft gespecialiseerd in het aanbieden van Hotelovernachtingen en Resortovernachtingen voor klanten die zowel met Corendon vliegen als ook met andere vliegmaatschappijen. Op de website van Corendonhotels.com kunnen reizigers bestemmingen vinden waar een overnachting te boeken is in een Hotel of Resort van Corendon. Bij het reserveren van een overnachting kan direct een bijbehorende vlucht van Corendon worden geboekt. Reizigers kunnen bij Corendon onder andere een vakantie of reis boeken naar Nederland, Curacao, Spanje en Turkije. In het menu van de website zijn de onderwerpen Restaurants & Bars, Meeting & Events en Spa & Wellness te vinden. Actuele reisinformatie en -advies is te vinden op de website van Corendon Hotels en Resorts, tevens kunnen klanten contact opnemen met de resorts en kan er een digitale nieuwsbrief worden aangevraagd.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Corendon Hotels & Resorts. De beoordeling van 5.3/10 is gebaseerd op 3 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 2.65 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Corendon Hotels & Resorts en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Een reis of vakantie geboekt of een bezoek gebracht aan Corendon Hotels & Resorts? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe dit is verlopen, van aankoop tot de ervaring op de website en eventuele problemen of klachten. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te krijgen van Corendon Hotels & Resorts. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.

Vorm jouw mening over Corendon Hotels & Resorts door reviews van anderen te lezen of laat je mening achter als je onlangs een bezoek hebt gebracht of gebruik hebt gemaakt van de service. Lees hier beoordelingen van klanten over Corendon Hotels & Resorts! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de betrouwbaarheid, het contact, annuleringen en omboekingen en de prijs.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Corendon Hotels & Resorts

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Corendon Hotels & Resorts.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.