Het easyHotel-bedrijfsmodel richt zich op het aanbieden van betaalbare accommodatie voor de budgetreiziger. De hotelkamers zijn klein maar ontworpen met het oog op maximale functionaliteit, met basisvoorzieningen zoals airconditioning, een eigen badkamer en gratis WiFi. Alle kamers zijn uitgerust met een flatscreen-tv, een bureau en een kluis waar gasten hun waardevolle spullen kunnen opbergen. Naast de focus op betaalbaarheid is easyHotel er trots op een hoog niveau van klantenservice te bieden. Elk hotel heeft een 24-uursreceptie waar het personeel klaar staat om gasten te helpen met al hun wensen. easyHotel werkt volgens een franchisemodel, waarbij de franchisenemers verantwoordelijk zijn voor het dagelijks beheer van elk hotel. Het bedrijf biedt de franchisenemers ondersteuning op het gebied van marketing, bedrijfsvoering en training. Dit betekent dat er verschillen zijn tussen de hotels, maar de kernwaarden en vereisten liggen altijd op een bepaalde minimumstandaard.

Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 slecht wel schoon, dus een 5 sterren beoordeling voor de schoonmakers. geen afval emmer op het toilet, koffie moet je betalen, de balie medewerkers kunnen geen nederlands(in maastricht) het tocht is erg luidruchtig en de douche deur gaat met een knal dicht, er ligt een vies doekje (al 2 dagen in de lift) 3 persoons kamer staat maar 1 stoel. mij zie je hier niet weer.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!jolanda