eSky is een online reisbureau dat een reeks reisdiensten aanbiedt, waaronder vluchten, hotels, autoverhuur en reisverzekeringen. Het bedrijf is uitgegroeid tot een van de toonaangevende online reisbureaus in Europa. eSky biedt een website en mobiele app waarmee klanten snel reisdiensten kunnen zoeken en boeken. Het platform stelt klanten in staat om prijzen en aanbiedingen van verschillende luchtvaartmaatschappijen, hotels en autoverhuurbedrijven te vergelijken en hen de best beschikbare deals aan te bieden. De vluchtboeking dienst van het bedrijf omvat een flight tracker service waarmee klanten de status van hun vlucht in real time kunnen volgen en actuele informatie krijgen over eventuele vertragingen of annuleringen. De boekingsservice van het platform biedt een scala aan accommodatiemogelijkheden, van goedkope hostels tot luxe hotels. Het platform voorziet klanten van gedetailleerde informatie over elk hotel, inclusief locatie, voorzieningen en beoordelingen van klanten, zodat ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen bij het boeken van hun accommodatie. eSky biedt ook autoverhuur en reisverzekeringen aan om klanten gemoedsrust te geven tijdens hun reis. Het team staat klaar om klanten te helpen met eventuele vragen of problemen, en heeft tal van prijzen gewonnen voor zijn uitstekende klantenservice en innovatieve technologie, waaronder de 2019 Travel and Hospitality Award voor Best Online Travel Agency in Europa.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Stay away from eSky These people are frauds, they lure you with deceptive methods to buy tickets for a trip with Ryanair (and others), you pay the bill on the eSky bank account, and then the troubles begin. Ryan air warns you that they have no commercial relationship with this travel agent to sell there flights and they block the booking. Eventually things can be arranged when you undergo a verification process, and a link is included, but that link doesn’t work properly. eSky knows perfectly well that this is going to happen, but when you ask for a refund (because you paid on their account, not on ryanair’s and you have enough of the complications) they blame it on ryan air and that ryan air doesn’t refund, as if they have nothing to do with de deal that you made with them. That while according to Belgian AND European legislation every customer is entitled to a righ of withdrawal within 14 calendar days. Customers proceed, and DONT BOOK VIA eSKY, you will regret it
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Stay away from Esky! Another bad experience with Esky: Our check-in process was impossible due to a fault on their website which resulted in us having to pay extra fees (€120) at the airport and we could not get into contact with the customer service whatsoever. We never saw a restitution.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!GREET MARIEN
T. Lim
The website also said that these fees would be €30-50 max, which turned out to be €60. Quite a lot of money for a problem Esky’s website caused. Ryanair employees at the airport then told us this was classic Esky and they had to deal with this daily – so apparently it’s the standard?
Posting this in hopes that others might be forewarned!