Eurostar is een internationale hogesnelheidstrein die verschillende grote steden in Europa met elkaar verbindt, waaronder Londen, Parijs, Brussel en Amsterdam. De dienst stelt reizigers in staat om rechtstreeks te reizen tussen stadscentra, waardoor het reisproces wordt vereenvoudigd omdat er geen extra transfers nodig zijn die vaak worden geassocieerd met vluchten. De treinen zijn uitgerust voor verschillende reisklassen. Naast point-to-point treindiensten biedt Eurostar ook trein-plus-hotelpakketten aan om reizigers te helpen uitgebreidere reizen te plannen. Voor wie onderweg informatie zoekt, biedt Eurostar live treinupdates en heeft het een mobiele applicatie ontwikkeld voor gemakkelijke toegang tot tickets en reisupdates. Duurzaamheid maakt deel uit van Eurostars operationele ethos, waarbij de nadruk ligt op reizen met minder koolstof in vergelijking met vliegreizen. De toewijding van het bedrijf aan klantenservice wordt weerspiegeld in zijn assistentieprogramma’s en beloningen voor frequente reizigers. Bovendien heeft Eurostar systemen om boekingen te beheren en reisbijstand te verlenen om een gestroomlijnde reiservaring voor haar passagiers te garanderen.
Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:2 Afrader Vanuit Parijs naar Amsterdam op zondagavond 23 juni 2024, dacht laat ik het eens proberen met de trein.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Overstap Brussel / A'dam Londen De trein van A’dam naar Londen met overstap in Brussel. De trein uit amsterdam had lichte vertraging van ca 10 min. Bij de gate naar Brussel -Londen was er ca 26 min voor vertfek als gevolg van deze vertraging. Ik mocht niet meer mee. Computer says ‘no’. Al mijn afspraken in Londen in de middag gemist.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Thans reishistorie Na ruim zes jaar minimaal 1 x per maand met de Thalys: Rotterdam – Parijs v.v. is met één klap met de overgang naar Eurostar je complete reisgeschiedenis in de prullenbak gedeponeerd. Al je credits als sneeuw voor de zon verdwenen. Alles zou met de overgang naar Eurostar hetzelfde blijven. Niets is minder waar !!
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Eric
-airco kapot, het werd om te stikken, denk graad of 40.
-31 minuten vertraging. Die wordt wel steeds gemeld, maar steeds verder oplopend. Tip: zeg drie kwartier en loop het in.
-‘Overheerlijke Restaurant’ kun je gerust overslaan. Voorverpakte wafelkoekjes zijn het hoogtepunt (pizza puntjes zijn op).
-Contact klantenservice via de Eurostar app is via een chatbot. Die is vooral bot. Na paar keer niets begrijpen komt er zogenaamd dan contact met een klantenservice. Die reageren dagen later. Ook bot, het ‘Klantenservice’-antwoord op de melding: kijk maar in de algemene voorwaarden of je ergens recht op hebt.
Als je aangeeft daarmee niet tevreden te zijn, krijg je gewoon geen reactie meer. Ook niet na twee reminders. Klanttevredenheid is duidelijk geen ‘target’ waar iemands bonus van afhangt.
Aan mijn kant best begrip voor wat issues bij Eurostar, maar als je toch zo je bedrijf runt..
Tijd voor concurrentie om ze scherp te krijgen.
Wat je ook doet: doe het dus niet met deze club. Deel een auto: comfortabeler, flexibeler en goedkoper. En deur-tot-deur net zo snel.
Eric vE
Albert Meijer