2.2/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 4.3/10
(16 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 16
  1. Beoordeling:

    2
    Hotel Sami Hotel
    1 STER IS NOG VEEL TE VEEL!!!
    HET HOTEL WAAR ZIJ MEE SAMENWERKEN IS EEN OPLICHTER EN LEUGENAAR. Lastminute.com en het hotel WILLEEN ALLEEN MAAR DAT JE BETAALD. MAAR JE KRIJGT NIET WAR JE VOOR BETAALD. HET IS 1 GROTE BENDEN EN IK WIL DAN OOK IEDEREEN WAARSCHUWEN OM BIJ HUN TE BOEKEN. ECHT, JE KRIJGT DE GROOTSTE SPIJT EN EENMAAL BETAALD BEN JE JE GELD KWIJT. WIJ HEBBEN ZELFS DUBBEL MOETEN BETALEN ANDERS HADDEN WIJ GEEN VERBLIJFPLAATS TIJDENS ONZE REIS!!!!

    Lastminute.com WEET VAN ALLE DETAILS MAAR WEIGEREN OOK MAAR ENIG ONDERZOEK NAAR HUN EIGEN HANDELEN, WANT ZIJ HEBBEN NATUURLIJK HUN GELD LEKKER AL GEHAD. VOOR CONSUMENTEN IS Lastminute.com EEN GROOT DRAMA!!! BOEK NIET BIJ HUN, WANT JE GAAT ZEKER SPIJT KRIJGEN!!!!!!!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Let op - een gewaarschuwd mens
    We hadden een weekendtrip naar Madrid gepland van 2-3 maanden voor vertrek en selecteerden een heel mooi hotel in het stadscentrum, geweldige faciliteiten en uitzicht op de stad. Slechts een week voor vertrek ontvingen we een e-mail dat het hotel aan het opknappen was en dat de faciliteiten, de fitnessruimte, de spa enz. Niet beschikbaar zouden zijn. Dus vroegen we Lastminute.com om een ​​vergoeding of een aanbod van soortgelijke faciliteiten in de buurt. GEEN verandering van het hotel. Geen antwoord. 1,5 dag voor vertrek. E-mail, hotel niet langer beschikbaar. WAT? hadden 2-3 maanden geleden geboekt …. Aanbod van alternatief hotel, ok prima en telefonisch gebeld om te accepteren. Volgende dag 16 uur voor vertrek, sorry niet langer beschikbaar.. WAT? Alternatief dus aangeboden….10 km buiten centrum. Onaanvaardbaar. Ik moest zelf een hotel selecteren en dat deed ik vanaf hun eigen website…. Dus waarom konden ze dit niet zelf doen. Eindelijk bevestiging ontvangen < 10 uur voor vertrek. Grappig detail toen we aankwamen, bezochten we het oorspronkelijke hotel en vroegen of er kamers beschikbaar waren voor de periode. Doe maar een gok. natuurlijk! en de renovatie, nee meneer we hebben 4 jaar geleden een volledige renovatie uitgevoerd. Conclusie Lastminute.com doet zijn naam eer aan. Maar wat doet deze organisatie? Kamers optimaliseren, winst voor een paar euro ten koste van de eigen klanten en de stress en frustratie die het nota bene bij hun eigen betalende klanten veroorzaakt. Daarnaast logen ze ronduit tegen de klant over beschikbaarheid en renovatie. Gebruik dit alstublieft als een belangrijke waarschuwing, vooral als u een ontspannen de vakantie wilt beginnen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    getild voor 1400 euro door lastminute
    Ik heb via Skyscanner twee tickets geboekt naar Costa Rica voor een serie interviews die ik daar wilde doen. Ik vond een goede optie voor 1800 euro. Heen en weer naar San Jose. Ik werd doorgeschakeld naar Lastminute. Daar moest ik onze namen invullen en klikte toen op enter om te betalen. En nam nog een extra verzekering voor annuleringen of wijzigingen. Vorige keer dat ik dat deed, op een andere site, werd ik omgeleid naar een pagina waar ik al mijn paspoortgegevens in moest vullen, inclusief gemeente van uitgifte, paspoortnummer etc. Hier niets van dat alles. De volgende dag bel ik naar Lastminute. Daar kreeg ik te horen dat ik de naam niet kon aanpassen (mijn katholieke naam is anders dan mijn roepnaam). Ja daarvoor had ik inderdaad wel een verzekering afgesloten maar omdat de luchtvaartmaatschappij het weigerde kon dat niet. Dan maar annuleren. Daar was ik immers ook voor verzekerd. Dat kon wel: alleen zou de luchtvaartmaatschappij daar extra kosten voor in rekening brengen waardoor er minder dan 300 euro gerestitueerd kunnen worden. Nu zit ik met de handen in het haar. Het lijkt erop dat er 1400 euro van me gejat is door een legaal bedrijf. Het lijkt er ook op, gezien de reviews, dat deze truc om de haverklap wordt uitgevoerd. Je vult je naam in niet wetende dat deze ook op je vliegticket komt. Zeker met mensen met niet westerse namen, in het Hebreeuws of Arabisch zijn klinkers niet eenduidig te vertalen naar Latijns schrift, levert dat veel problemen op. Problemen? Neen je bent gewoon al je geld kwijt. Boek hier nooit. Onder geen beding
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    10
    terugkerende klant
    Ik boek hier al jaren ieder jaar, nog nooit issues gehad en altijd een topvakantie kunnen vinden voor een mooi prijsje.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Zeer negatief en uitermate teleurgesteld
    Waar o waar moet ik beginnen. Ik heb zowel de positieve als negatieve reacties gelezen en ook ik was geschrokken van de negativiteit. Aan het begin van mijn boeking was dit niet nodig. Tenminste dacht ik.. ik heb lastminute.com moeten contacteren een aantal keer voordat ik mijn boeking (vlucht plus hotel) geconfirmeerd kreeg.

    Eenmaal geconfirmeerd (1 juli geboekt, 4 juli geconfirmeerd) was ik redelijk tevreden en wachtte ik tot 13 juli om te vertrekken. En man man man wat een chaos was dat op Schiphol Airport. Wij vlogen met corendon en hebben MINIMAAL 27 uur vertraging gehad. Wij werden niet gecompenseerd met eten enkel hotel wat ook niet zo handig was want je had maar 4 uur slaap om vervolgens met een beetje hoop weer wakker te worden. En dan weer te zien dat de vlucht vertraagd was.

    Uiteindelijk besloten na 4 maal en vertraging te hebben meegemaakt en compleet bekaf te zijn (ow en vergeet niet het heerlijk slapen op de vloer van schiphol airport met zn 4’en, omdat er niemand de eerste dag was om ons te compenseren met een hotel) en 2 volle dagen van onze 7 dagen hotel, de reis te annuleren.

    Nou wilt lastminute maar 485 euro vergoeden van ruim 4962 euro. Mag jij bedenken hoe leuk wij dit bericht vinden. Om deze reden dus 2 advocaten benaderd die in de komende tijd met lastminute en corendon schakelen. Ik ga ervan uit dat het geld niet terug komt. Ow en voor anderen die denken een kans te maken op het krijgen van een vergoeding door de vertraging, deze duurt 1-6 jaar en niet 6-8 weken voordat je wat hoort omdat er A personeelstekort is bij Corendon, en B ik via familieleden bij Corendon mee heb gekregen dat Corendon faillissementen zal aanvragen.

    Kortom doe hiermee wat je wilt, beoordeel de negatieve reacties en positieve reacties en neem deze vooral mee in het boeken via Booking.com die je doorverwijst naar lastminute.com.

    Mocht lastminute.com deze review zien, mijn reserveringsnummer is 2407160006 en ik zie graag 4096 euro excl. vertragingskosten tegemoet. Anders zien wij jou bij de rechtbank 🙂

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Uncustomerfriendly, slow, unresponsive; most you read is true.
    Even without cancelled flights, ticket changes we found out that Lastminute.com operates an incapable bunch of people.
    And that is being said by someone who is very assertive by nature when it comes to doing business. Hence I dared to take a risk and book through Lastminute.com with a family of 7.

    I’ll give you the headlines and spare the details:
    1. Selling an insurance you do not need. However, in order to complete your order you have to purchase this insurance. Within the given time set by the EU you have to find their telephone number, get through a long waiting list, accept being disconnected a few times, and cancel the insurance. Forget about the chat function, it will mostly be a chatbot anyway, intended to take you in circles and let you drop the matter. And even if you get through…
    2. Upon checking in for the flight to Crete, we found out that Lastminute forgot one check-in luggage. Again it is a pain to reach them and then to make sure timely action is taken, was a very tough job. But I finally managed, last minute 😛
    3. During online check-in for the flight back, one of the travelers could not be checked in. According to the airline she should be 16+ where as in reality she is 15. Evening before the flight there was no way in the chat to convince Lastminute that they had made an error and should correct this. The only thing said, was that I should solve this with the airline. And yes of course, at a cost I could solve it during physical check-in. The total lack of support or self-reflection of the support staff of Lastminute is dreadful! It proves that they have no idea what business they are in, what quality means, how you treat paying customers (sorry Lakshmi, Rakesh and whomever of the many indian helpdesk people I happened to speak to and chat with during this unfortunate journey); go, please find a job at a decent employer. And those who have the power in Lastminute to change things: SHAME on you for getting rich over the backs of innocent travelers. Not “your holiday”, but “your misery” starts here.

    As started with, I am assertive by nature and supported by a mild threat of legal action, I made sure to be compensated to the last €.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    10
    Goede service via klantenservice
    Snelle boeking tickets netjes op tijd. Probleem met inboeken van bagage, maar keurig netjes en snel opgelost.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Annuleren vlucht en weigeren geld terug te geven. Ik wacht al maanden. Waardeloos.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    10
    Lekker goedkoop!
    Goede ervaring met de klantenservice. De prijs is lekker goedkoop en de vakantie en het hotel in Griekenland was geweldig!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Geld niet terug gekregen
    retourtickets geboekt, 6 tickets maar de terugreis werd door lastminute.com geannuleerd.
    Nooit geld teruggekregen, 6 maanden geleden!!!!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    waardeloos klantonvriendelijk en onbeschoft.
    Boek hier alsjeblieft niet. Het is echt een waardeloos bedrijf. Als je al in contact komt met ze, dan zijn ze onwillend en superonbeschoft. Ze bieden tegen betaling aan om de online incheck te regelen maar vlak voor vertrek zeggen ze dat het niet lukt en laten het jou dan maar uitzoeken. Ze bieden je vervolgens vouchers aan die ze nooit versturen.
    geen enkele wil om mee te werken. Moet daarna ook nog voor allerlei zaken bijbetalen bij de vliegtuig maatschappij. Je kunt beter direct bij een airline boeken want dit bedrijf slaat echt nergens op. Bespaar je veel ergenis en onzekerheid en boek gewoon ergens anders
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Heel slecht
    Vakantie geboekt met lastminute.com toen ik de reviews las heb ik het gelijk geannuleerd. Ik zit nu al een lange tijd op mijn geld te wachten. Ik krijg moeilijk contact en ze helpen me niet verder.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    niet bereikbaar zeer slechte site oplichters
    de avond voor mijn reis nog steeds geen boarding tickets ontvangen voor de terugreis moet ik op locatie ook maar zien dat ik daarvoor een boardingpass krijg.
    Ook ik ben er via de site van Booking.com heengestuurd
    NIET te bereiken ZEER SLECHTE FIRMA
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    4
    Moeizaam contact te krijgen
    Ik ben bezig met een terugboeking waar ik recht op heb. Er wordt zeer kort en laat gereageerd, dat frustreert mij zeer.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    4
    Niet transparant
    Via het platform van Booking.com zit je dus opeens zonder het echt in de gaten te hebben bij Lastminute.com, dat stel ik niet op prijs want deze zijn niet goed bereikbaar voor mijn vragen over de boeking.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Lastminute.com

Lastminute.com is een website waar reizigers een vlucht, Hotel, Auto of een combinatie daarvan kunnen boeken ter aanvulling van hun reis. Het platform is een onafhankelijke aanbieder en vergelijker, klanten kunnen dus bij een bedrijf naar keuze de geschikte boeking doen, de website toont slechts het aanbod en vergelijkt deze voor de klant. Via de website van Lastminute kan de boeking worden gedaan waarna deze boeking direct bij de uiteindelijke partij terecht komt. Voor de actuele beschikbaarheid kan de website van Lastminute worden geraadpleegd en hoeven reizigers dus niet meer alle websites af te gaan van vluchtaanbieders, autoverhuur en hotels.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Lastminute.com. De beoordeling van 4.3/10 is gebaseerd op 16 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 2.15 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Er zijn veel verschillende reis en vakantie platformen, waardoor het lastig kan zijn een keuze te maken. Lees hieronder reviews, feedback en meningen van andere die al ervaringen hebben opgedaan met Lastminute.com. Heb je al eens gebruikgemaakt van Lastminute.com, dan kun je hieronder een review achterlaten. Deze informatie helpt anderen die op het punt staan een beslissing te nemen.

Door zoveel mogelijk eerlijke en onafhankelijke reviews te verzamelen kan een goed beeld worden gevormd over Lastminute.com. Zowel positieve, als negatieve reviews en feedback zijn daarbij belangrijk. Om te zorgen dat de reviews geen valse informatie of onwaarheden bevatten worden deze allemaal gecontroleerd. Lees daarom hieronder echte, betrouwbare reviews.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Lastminute.com

Lastminute

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.