Lastminute.com is een website waar reizigers een vlucht, Hotel, Auto of een combinatie daarvan kunnen boeken ter aanvulling van hun reis. Het platform is een onafhankelijke aanbieder en vergelijker, klanten kunnen dus bij een bedrijf naar keuze de geschikte boeking doen, de website toont slechts het aanbod en vergelijkt deze voor de klant. Via de website van Lastminute kan de boeking worden gedaan waarna deze boeking direct bij de uiteindelijke partij terecht komt. Voor de actuele beschikbaarheid kan de website van Lastminute worden geraadpleegd en hoeven reizigers dus niet meer alle websites af te gaan van vluchtaanbieders, autoverhuur en hotels.

Alle reviews
Adil Malouk
HET HOTEL WAAR ZIJ MEE SAMENWERKEN IS EEN OPLICHTER EN LEUGENAAR. Lastminute.com en het hotel WILLEEN ALLEEN MAAR DAT JE BETAALD. MAAR JE KRIJGT NIET WAR JE VOOR BETAALD. HET IS 1 GROTE BENDEN EN IK WIL DAN OOK IEDEREEN WAARSCHUWEN OM BIJ HUN TE BOEKEN. ECHT, JE KRIJGT DE GROOTSTE SPIJT EN EENMAAL BETAALD BEN JE JE GELD KWIJT. WIJ HEBBEN ZELFS DUBBEL MOETEN BETALEN ANDERS HADDEN WIJ GEEN VERBLIJFPLAATS TIJDENS ONZE REIS!!!!
Lastminute.com WEET VAN ALLE DETAILS MAAR WEIGEREN OOK MAAR ENIG ONDERZOEK NAAR HUN EIGEN HANDELEN, WANT ZIJ HEBBEN NATUURLIJK HUN GELD LEKKER AL GEHAD. VOOR CONSUMENTEN IS Lastminute.com EEN GROOT DRAMA!!! BOEK NIET BIJ HUN, WANT JE GAAT ZEKER SPIJT KRIJGEN!!!!!!!
Vincent Katuin
jan maarten deurvorst
Bart
Ilias Elmzouri
Eenmaal geconfirmeerd (1 juli geboekt, 4 juli geconfirmeerd) was ik redelijk tevreden en wachtte ik tot 13 juli om te vertrekken. En man man man wat een chaos was dat op Schiphol Airport. Wij vlogen met corendon en hebben MINIMAAL 27 uur vertraging gehad. Wij werden niet gecompenseerd met eten enkel hotel wat ook niet zo handig was want je had maar 4 uur slaap om vervolgens met een beetje hoop weer wakker te worden. En dan weer te zien dat de vlucht vertraagd was.
Uiteindelijk besloten na 4 maal en vertraging te hebben meegemaakt en compleet bekaf te zijn (ow en vergeet niet het heerlijk slapen op de vloer van schiphol airport met zn 4’en, omdat er niemand de eerste dag was om ons te compenseren met een hotel) en 2 volle dagen van onze 7 dagen hotel, de reis te annuleren.
Nou wilt lastminute maar 485 euro vergoeden van ruim 4962 euro. Mag jij bedenken hoe leuk wij dit bericht vinden. Om deze reden dus 2 advocaten benaderd die in de komende tijd met lastminute en corendon schakelen. Ik ga ervan uit dat het geld niet terug komt. Ow en voor anderen die denken een kans te maken op het krijgen van een vergoeding door de vertraging, deze duurt 1-6 jaar en niet 6-8 weken voordat je wat hoort omdat er A personeelstekort is bij Corendon, en B ik via familieleden bij Corendon mee heb gekregen dat Corendon faillissementen zal aanvragen.
Kortom doe hiermee wat je wilt, beoordeel de negatieve reacties en positieve reacties en neem deze vooral mee in het boeken via Booking.com die je doorverwijst naar lastminute.com.
Mocht lastminute.com deze review zien, mijn reserveringsnummer is 2407160006 en ik zie graag 4096 euro excl. vertragingskosten tegemoet. Anders zien wij jou bij de rechtbank 🙂
Peter
And that is being said by someone who is very assertive by nature when it comes to doing business. Hence I dared to take a risk and book through Lastminute.com with a family of 7.
I’ll give you the headlines and spare the details:
1. Selling an insurance you do not need. However, in order to complete your order you have to purchase this insurance. Within the given time set by the EU you have to find their telephone number, get through a long waiting list, accept being disconnected a few times, and cancel the insurance. Forget about the chat function, it will mostly be a chatbot anyway, intended to take you in circles and let you drop the matter. And even if you get through…
2. Upon checking in for the flight to Crete, we found out that Lastminute forgot one check-in luggage. Again it is a pain to reach them and then to make sure timely action is taken, was a very tough job. But I finally managed, last minute 😛
3. During online check-in for the flight back, one of the travelers could not be checked in. According to the airline she should be 16+ where as in reality she is 15. Evening before the flight there was no way in the chat to convince Lastminute that they had made an error and should correct this. The only thing said, was that I should solve this with the airline. And yes of course, at a cost I could solve it during physical check-in. The total lack of support or self-reflection of the support staff of Lastminute is dreadful! It proves that they have no idea what business they are in, what quality means, how you treat paying customers (sorry Lakshmi, Rakesh and whomever of the many indian helpdesk people I happened to speak to and chat with during this unfortunate journey); go, please find a job at a decent employer. And those who have the power in Lastminute to change things: SHAME on you for getting rich over the backs of innocent travelers. Not “your holiday”, but “your misery” starts here.
As started with, I am assertive by nature and supported by a mild threat of legal action, I made sure to be compensated to the last €.
E. Hofsink
Jolanda Van Efferen
Vera
Body & beach
Nooit geld teruggekregen, 6 maanden geleden!!!!
l
geen enkele wil om mee te werken. Moet daarna ook nog voor allerlei zaken bijbetalen bij de vliegtuig maatschappij. Je kunt beter direct bij een airline boeken want dit bedrijf slaat echt nergens op. Bespaar je veel ergenis en onzekerheid en boek gewoon ergens anders
Evi
frans elich
Ook ik ben er via de site van Booking.com heengestuurd
NIET te bereiken ZEER SLECHTE FIRMA
Wilco Kril
Peter